Към съдържанието

  •  

stutgart

Регистрация: 24 дек 2007
Офлайн Последно: 06 мар 2016 - 00:11:34
-----

Моите мнения

В тема:Парктроник и ремонт

09 август 2012 - 08:55

Здравей колега! Ако още не си купил парктроници потърси им номера по Бош и ги поръчай в Бош на Бул. Черни връх. Иначе лайсната можеш да я поръчаш, както и датчиците във Ивайджет. Искам да кажа, че аз също пострадах от това. В момента да се крадат тези детайли е така на мода както беше, преди години да се крадат комутаторите на купе 202 и 210. Естествено докато Цв.Цв. ходи и обяснява по телевизията как бори организираната престъпност, и разяснява на хората що е тероризъм и има ли почва у нас, ние ще даваме луди пари за да си възстановяваме колите, от подобни безчинства. Жертва на тези кражби са купе 203, 211, 220, 215.

В тема:Проблем с C200kompressor (w203)

07 март 2012 - 10:21

Отиваш на читав диагностик, и да влезе в актуалните стойности на ламбда сондата ти преди катализатора! Много внимателно да и анализира данните и амплитудата! Не очаквай тя да ти даде грешка за да я хванат на момента! Аз имах подобен проблем! Една седмица я четоха и разчитаха, докато най - накрая се сетиха да видят актуалните стойности на въпросната ламбда сонда! Смених я и се оправи колата! Иначе да знаеш, че е почти прецедент да се окаже дебитомер, а за твое спокойствие едно почистване на дебитомера може да се направи!

В тема:Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)

17 януари 2012 - 09:33

Логиката е, че EZS - модула ти, както го наричат е "главния арбитър" . По принцип отключването ти е по следната верига инфраред или антена, антенен усилвател, заден SAM - модул -EZS! При мене когато той се повреди при отключване с дистанционното се отключваше и след секунда се заключваше и не искаше повече се отключи! Влизах с ключа! Иначе си палеше. И така докато се стопли навънка. И тъй като не можеха да ми установят проблема, в един топъл летен ден свалих EZS - модула, пъхнах го във фризера, след което го закачих и хоп - проблема беше диагностициран! На тебе ти остава да се поопъваш още малко, да потърсиш опций как да го оправиш, може пък и вече да има но през 2008г. - нямаше! И виж пак потърси темата на колегата NIKND! Хайде братко, - УСПЕХ!

В тема:Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)

16 януари 2012 - 08:56

Ако прочетеш, извадиш от архива една много стара тема на колегата NIKND, ще видиш че е имал същия проблем и как го е отстранил! Аз също го имах и ти казвам че от всичките постове единствено колегата NIKND, ти е отговорил на въпроса! Чарка се нарича EZS - модул и ще ти излезе около 2000 лв. Така или иначе ако си решил да се ровиш може да видиш задния SAM - модул, ама колегата ти посочи на 90% проблема!