Здравейте колеги. Има развитие по проблема. Днес смених маслото с такова на Фукс 5w40 по спецификация на мерцедес 229.3. Работата на мотора значително утихна, НО проблема с лекото тракане между 1000 и 2000 оборота остана. Ходих на още няколко сервиза и всичките казват верига. Добре, но аз реших да пробвам едно последно нещо. Изчетох много теми и изгледах много чуждестранни клипове относно тоя двигател m111. На няколко места се споменаваше същитите симптоми като моите. И какво решили да направят пичовете:откачат буксата, която е свързана за ваноса. Или по-точно електромагнита на разпределителния вал(този който започва да тече и омазва кабелите) . След като откачат буксата и тракането спирало. Викам си дай да я откача тая мазна букса и да видя какво ще стане. И воала, тракането изчезна напълно. Това тракане идвало от зъбното колело на разпределителния вал. Всички които споделят този проблем казват, че са изминали по над 100хил мили без каквито и да е последствия. Даже от официален сервиз на МБ били знаели за този проблем и той не бил нищо сериозно. Както написах още в първия ми пост,имах съмнение за това. Обаче не намирам да се продават такива зъбни колела в Бг. Аз моето за сега изобщо не мисля да го барам. Ако реша да го сменям ще е като си сменям веригата. Преди да не нападнете и да кажете "как няма да го смениш?" ами ейтака. Всеки си носи глава на раменете и всеки си решава сам за неговата кола. Искам да ви благодаря за това, че се включихте в дискусията. Дано съм бил полезен на някой. Поздрави.
Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
ivojelev156
Регистрация: 27 дек 2020Офлайн Последно: 26 окт 2024 - 14:37:30