Към съдържанието

  •  

sv85

Регистрация: 09 май 2020
Офлайн Последно: 16 юни 2021 - 18:26:12
-----

Моите мнения

В тема:W202 C200 kompressor / turbo

16 юни 2021 - 17:11

Напълно те разбирам. Аз искам да си го направя лично аз никой неискам да я пипа до като не трябват настройки на горивото. Знам за ролките макс може да стане 240к.с. и компресора се натоварва в пъти повече. Аз лично за мен искам да си я докарам около 300к.с. и да видя как ще върви и смятам да си я оставя. Засяках я с G-tech какви времена дава и в последствие ще засека за да видя каква ще е разликата. В нета гледам един от скандинавските страни е докара без да отваря мотора до 420к.с. на колелата с турбина от А класа AMG. Несмятам да наливам една торба с пари в нея просто за фън ей така (и след 2-3 месеца да я продам). Днес гледах даже ауди А6 2.7 битурбо 250к.с. и мисля че за 4000лв си е доста бърза кола и има голям потенциял.

 

По прицип мислих да взема една такава W202-ка и да й сложа V8 5.0 заедно с кутията и всичко към нея от S класа. НО в последствие разбрах че мн трудно се слага двигателя и иска много преправяне и рязане поне така ми казаха тук в бургас.

 

Аз съм я почнал събирам частите и постоянно все нещо изниква което е под въпрос как точно да го направя. Неискам да е просто скалъпено искам да е както трябва просто да е с турбо и да е около 300к.с.


В тема:W202 200kompressor губи мощност когато загрее

16 юни 2021 - 13:35

По принцип това симптом за дебитомер. ЕКУ-то незнае колко въздух влиза и влиза в авариен режим и спира supercharge-a 


В тема:w202 C200K не пали

19 март 2021 - 15:01

Здравейте

искам само да споделя проблема който беше на мойта ц класа

 

Преровихме всичко сменихме ECU-то и какво ли не и остановихме че всичко е ок до като не замерихме ECU-то и се оказа че масата му е ОК но неидваше ток до него. След това взехме схемата на инсталацията и проследихме кабелите и се оказа че в краката на пасажера в дясно има сноб с кабели букси и какво ли не. Вътре е една букса коятно снажда кабела за ECU-то от ключа към ECU-то. Направо се беше разпаднала и всичко около нея и в нея беше окислено МНОГО в следствие на влагата която влиза от някъде в колата. дано съм полезен на някой който се зблъсква с същият проблем.


В тема:w202 C200K не пали

05 март 2021 - 21:20

само едната дюза е така като застанеш откъм шофьорската страна най десния цилиндър. Днес почистихме дюзите и тази грозната вече работи нормално но определено не пръскаше както трябва. Утре ще търся 2 о пръстена който са на дросела и една мрежичка в формата на купичка всичко това е за смяна беше омазан целия дросел с силикон. Трябваше да снимам да покажа колко беше зле положението с газовото и бяха пробили колектора на 2 места са сменяли мястото на дюзите...


В тема:w202 C200K не пали

04 март 2021 - 23:47

оправихме я не сме я палили но има голям проблем с ключа. неправят хубаво контакт батерийте. свалих стартера едвам въртеше почистих го и сега излита. разглобих и смукателния колектор всичко беше пастет незнам как се е движела тази кола. едната дюза е запушена търся друга но по кода на дюзите ми излизат че са за Ц230.. странно

 

https://ibb.co/ZhQzt9f

 

ето я дюзата