Напълно те разбирам. Аз искам да си го направя лично аз никой неискам да я пипа до като не трябват настройки на горивото. Знам за ролките макс може да стане 240к.с. и компресора се натоварва в пъти повече. Аз лично за мен искам да си я докарам около 300к.с. и да видя как ще върви и смятам да си я оставя. Засяках я с G-tech какви времена дава и в последствие ще засека за да видя каква ще е разликата. В нета гледам един от скандинавските страни е докара без да отваря мотора до 420к.с. на колелата с турбина от А класа AMG. Несмятам да наливам една торба с пари в нея просто за фън ей така (и след 2-3 месеца да я продам). Днес гледах даже ауди А6 2.7 битурбо 250к.с. и мисля че за 4000лв си е доста бърза кола и има голям потенциял.
По прицип мислих да взема една такава W202-ка и да й сложа V8 5.0 заедно с кутията и всичко към нея от S класа. НО в последствие разбрах че мн трудно се слага двигателя и иска много преправяне и рязане поне така ми казаха тук в бургас.
Аз съм я почнал събирам частите и постоянно все нещо изниква което е под въпрос как точно да го направя. Неискам да е просто скалъпено искам да е както трябва просто да е с турбо и да е около 300к.с.