Към съдържанието

  •  

alex943

Регистрация: 31 мар 2020
Офлайн Последно: 14 мар 2021 - 12:52:12
-----

Моите теми

Антифриз , вид и количество в системата W204 / OM646 автоматик

13 март 2021 - 17:34

Добър ден колега , понеже ми е протекъл радиатора , имах микропукнатина  и сега трябва да се сменя с нов..

въпроса ми е, колко литра побира антифриз цялата система , и гледам спесификация 325.0 / майстора е взел Febi G11 ,мисля че трябва да става.

И друго , трябва да се смени капачката на разширителния съд , защото не отваряла хубаво..  ама 60лв е оригинална , майстора каза че била най добре... не е ли много... и дали става втора ръка как мислите ? 


Проблем с оборотите на пуснато парно OM 646 мотор.

19 февруари 2021 - 19:21

Здравейте колеги , имам въпрос относно един проблем , който не съм сигурен дали е проблем.

От известно време забелязах ,че при пуснато парно , без AC , колата вдига оборотите на около 900 , в момента в който изключа парното , оборотите си стават 750.
Дори и да включа AC бутона , оборотите пак си стоят на 900.. Което е много странно , защото преди по спомен само при пуснат компресор (AC) вдигаше оборотите.
Интересното е , че го прави дори и на 1ва и 2ра степен на вентилатора , макар , че тези степени са незначителни . И това го прави дори и на напълно загрял автомобил , днес например си беше така , дори и след 2 часа каране ... Никакви други проблеми.
Къде да търся проблема , ако трова изобщо е проблем...  
Колата е w204 - 220 cdi  мотор OM646. 2008 година , автомат. 


Няколко въпроса за W204

06 декември 2020 - 13:58

Добър ден колеги , имам няколко въпроса относно W204 - C200 CDI - 2009 година , OM 646 , 722.6 автомат.

1. Понеже няма да карам колата около 4 месеца , понеже заминавам по работа в чужбина , как е най добре да се процедира с акумулатора ?
- Моето предположение е да се свали ,или да остане на автомобила , просто после като се пали е въпроса да не се прецака нещо компютъра.


2. От скоро имам едно цвилене , като навия пълен ляв или пълен десен, буквално ремъка все едно почва да свири..  Предполагам е от ремъка на хидравликата , или може би ролката и ремъка.. Ако има други предложения ще бъда благодарен.

3. От скоро се появи едно като тресене , или по точно по странна работа на мотора , но само на обороти в покой. (няма значение дали е студена или топла колата, щом е в покой работи странно) , оборотите не играят.. просто се едно тресе. В момента в който подам леко газ до 900 - 1000 оборота и колата работи нормално.. Или просто ако включа компресора на климатика , оборотите се вдигат малко автоматично и пак си работи без това тресене , ако може така да се каже..
Някой ми казаха обтегач на веригата... други директно верига...  И пак казвам , работи странно със това тресене , само като е в покой на около 800 оборота.. щом подам газ съвсем леко и заработва нормално.
Колата е на реални 240 000км закупена от балкан стар България... Мотора е ОМ 646 със здравата двуредова верига... но обтегача може и да е заминал... затова питам за мнения..


W204 - Проблем с ръжда.

31 март 2020 - 21:32

Здравейте колеги , нов съм във форума и съм собственик на W204 - 320 CDI  2009 година.  До преди това имах Форд фокус и няколко други коли със доста ръждици по тях. Това ми е първия мерцедес и се насочих към него , поради причината че предишните модели W203 имали проблеми с ръждата.  Ами да , но и аз имам , уж е малко, но ме притеснява и искам съвет какво да правя и евентуално да ме насочите към някой майстор в София , който да свърши добра работа и да се надявам , че ще забравя за този проблем.  Колата я имам от 1 година , и чак сега забелязах само и единствено долу , точно над пластмасовия праг отзад и от двете страни.
Не е много , но то с малко се започва , навсякъде другаде е стриктно прегледана , както и отдолу и няма проблем.