Сигналът от задните катове се позлва за донастройка на сместа, така че не знам доколко е ок да се пуска някакво напрежение, отделно ако индикира постоянно колкото е опорното напрежение, около 0.5 волта, може да видгне някаква грешка за подгрева или ефективността на самия сензор.
Алгоритните в моторния комп са доста сложни, едно описание на моторно ECU е към 1000 страници, с адски много променливи, но най--общо казано очакваното напрежение от задните сонди е постоянно а от предните променливо. Ако ЕКУ-то вижда един и същи сигнал на преден и заден сензор, вдига грешка за ефективност на катализатора.
Благодаря за лекото четиво колега .
Разбирам за какво иде реч, въпроса е, че за сега няма проблеми, оправих и проблема с паленето, оказа се проблемен дросел, та сутрин вече си палим като царе, без да будим половината квартал