Към съдържанието

  •  

BBRemapping

Регистрация: 03 яну 2020
Офлайн Последно: 16 май 2024 - 12:06:43
-----

#448447 Премахване на катализатори поради проблем W221 S500

Публикувано от BBRemapping на 22 април 2024 - 10:03

Сигналът от задните катове се позлва за донастройка на сместа, така че не знам доколко е ок да се пуска някакво напрежение, отделно ако индикира постоянно колкото е опорното напрежение, около 0.5 волта, може да видгне някаква грешка за подгрева или ефективността на самия сензор.

 

Алгоритните в моторния комп са доста сложни, едно описание на моторно ECU е към 1000 страници, с адски много променливи, но най--общо казано очакваното напрежение от задните сонди е постоянно а от предните променливо. Ако ЕКУ-то вижда един и същи сигнал на преден и заден сензор, вдига грешка за ефективност на катализатора.

Благодаря за лекото четиво колега beer.gif .

Разбирам за какво иде реч, въпроса е, че за сега няма проблеми, оправих и проблема с паленето, оказа се проблемен дросел, та сутрин вече си палим като царе, без да будим половината квартал :D 


  • 1


#448138 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 24 януари 2024 - 10:31

Здравейте колеги, за много години живи и здрави!

След няколко годишна почивка от марката, се завърнах пак. beer.gif 

Та, сега въпроса е. Има ли някой от вас който да има dump за S63 километраж. Рових навсякъде, единствено ги намирам в MHH, но пък там нямам регистрация, ако някой има, може и това да свърши работа.

 

Колкото до въпроса на @Prokopi69, провери във Vediamo и SAMR, в DAS не съм много сигурен дали ги има тези опции, но по спомен във Vediamo-то, можеш да кодираш процент отопление и време като е на нива, смисъл не можеш да оставиш най-високата степен да работи постоянно, ами е от минути до минути.

Опцията беше:
PSHZ_VL_L_STUFE1-2-3 (за силата на отопление) / PSHZ_VL_Т_STUFE1-2-3 (за времето на отопление) << Лява седалка.
PSHZ_VR_L_STUFE1-2-3 (за силата на отопление) / PSHZ_VR_T_STUFE1-2-3 (за времето на отопление) << Дясна седалка.

Може някои опции и настройки да се разминават, но търси тези неща в SAMR, в Upper Control Panel мисля, че ги няма, въпреки че от там се управляват. Успех!yeah.gif


  • 1


#448017 Проблем с Speedtronic, Night Vision

Публикувано от BBRemapping на 17 декември 2023 - 12:51

Аз имам колата от една седмица, оправих теча ама има всякакви олигофрени
  • 1


#437081 Компютърна диагностика Къде?

Публикувано от BBRemapping на 17 юни 2021 - 11:00

Интересно ми е мога да дойда и аз, ако намерите някой

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk

Свържете се с Росен Бебов от София и говорете с него, момчето е много точно и върши страшна работа. Много добър! Това му е номера на момчето : 0897702403. Кажете му, че Йоан от Враца ви е дал номера му и така :) Успех! :hailandkill  :hailandkill


  • 1


#436651 4-matic За и против

Публикувано от BBRemapping на 21 май 2021 - 11:38

Малко офтопик и от мен.

Аз лично съм предоволен от Quattro-то при Ауди А6 4F C6. Имах това удоволствие да карам една зима на приятел колицата, да комби 3.0, но все пак си е кола. Невероятно удоволствие, тъй като колите ми всички до сега са били само на задно.

Ако трябва да сравнявам А6цата с W220-ката която карам в момента... Мнооооого далеч е S-класата в тези условия. С чисто нови гуми работата е страшна, кажи речи няма мърдане. Говорим за градско каране, по не толкова добре изчистени улици.

Лично за мен 4х4 е една доста добра екстра, дори и да не се ползва ежемесечно, все пак е хубаво да го имаш, един път ще ти потрябва и то в сезон в който е студено, караш жена и дете и някак си не е удобно да закъсаш някъде. Лично мое мнение.

Успех колега и се надявам скоро да се сдобиеш с въпросния автомобил! 


  • 1


#436623 Софтуер Стар диагностика

Публикувано от BBRemapping на 20 май 2021 - 09:01

Колеги стига, не сте малки деца. Спрете караниците, тук не е мястото за такива изяви. Живи и здрави да сте!


  • 1


#436591 Любителска диагностика

Публикувано от BBRemapping на 17 май 2021 - 09:19

Фейслифта колега го закача перфектно, преди да взема C4-ката и аз бях на Openport и с фейслифт се справя перфектно. Колкото до софтуера, ако искаш се свържи с Rosen Bebov във фб и го питай дали на него ще му се занимава, той е цар на тия диагностики в София и околностите, но не знам реално дали се занимава със Софтуер инсталация.

 

Кажи му, че Йоан от Враца те е пратил към него и го питай дали може да свърши работа. Много точно момче е и ако може ще помогне веднага.

Митак, колкото до теб, опитай с по-стара версия. Нещо 2016, 2018. С 2020 не знам дали ще работи. Аз лично в203 съм го закачал с 2016, е да, малко бавничко, но пък работеше! Опитай, нищо не пречи, така или иначе си стигнал до тук. 


  • 1


#436221 Четене EPROM, ME2.8

Публикувано от BBRemapping на 13 април 2021 - 13:43

W211ката флаша се чете без проблем с KESS и K-Tag.

Тя ако се не лъжа беше с EDC15 или 16 нямам точен спомен.

Картите си ги вадиш на WinOLS-a стига да знаеш какво точно правиш.

Ако ти е за ремап, кажи какво по-точно искаш да направиш. 

 

За ECM Titanium-a не знам до колко ще успее да ти свърши работа за бенц-а, но за WinOLS-a ще си ти е най-добре. 


  • 1


#436104 Кодове за неизправност и нулиране на сервизен интервал

Публикувано от BBRemapping на 05 април 2021 - 08:08

Тези с това голямо и малко "f". Това голямо и малко F не дават значение дали и е паднал акумулатора или не. Тук опира до това, че голямото F е актуална грешка (такава която и в момента е проблем), а малкото f са грешки които са запаметени в следствие на някакъв проблем, било то прекъсване на крушка, смяна на акумулатор, разкачане на волан, смяна на някой модул или част и т.н.

 

Колкото до грешките, ако колата ти няма проблеми, карай и се не бой.

Едно г*вно колкото повече го ръчкаш, толкова повече смърди ;д

 

Успех колега ;)


  • 1


#435975 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от BBRemapping на 29 март 2021 - 08:31

Изобщо не е само българина.
Следващото е че никой не иска да му се подиграят на парите.
Аз лично винаги съм купувал скъпото и съм бягал от евтиното.
Като почнеш от дъвка,до жилище.
Много пъти обаче съм бил разочерован.

За съжаление тук братле всичко е до възможност. Гаранция повечето хора искат да имат от скъпото, дали било за сигурност, дали за уют, за каквото и да е.
Въпроса е обаче, че не всички имат възможност.
Аз също съм от тези хора които нямат чак такава голяма финансова изгода.
За това в много от случайте има и от евтините неща, и честно да ти кажа, нямам спомен да съм имал някакви проблеми. 
Пак казвам, и на мен ми се иска, но като няма как.. 

Колкото до майсторите, тук вече всеки гледа да те пре*бе. Айде да не е всеки, но едно 50% от "майсторите" винаги ще те нахакат, за тяхната изгода.
За това или само лично, или приятел. Това е.


  • 2


#435934 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 26 март 2021 - 09:06

Ще го опитам някой път като имам повече свободно време и друга кола с възможност подаване на ток, че като знам тази моята баба колко бързо изпива тока, си представям какво ще стане :D 

Като има някакво развитие ще драсна за да си знаете и дано си заслужава :D 

Че иначе трябва да ида да дам на някой ***** 100лв да ми обучи ключа на каляската... 


  • 3


#435927 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 25 март 2021 - 12:33

Развитие с ключа.

Така, взех си един ключ от офиса, нарязах си го да си съвпадне с моя (металния).
 

Активирах си Стар-а, има наистина функция "Да се обучи резервния ключ". Действа по следния начин.

1. Пускате функцията "Да се обучи резервния ключ".
2. Вадите вашият ключ и слагате резервния (новия).
3. Няма как да включите контакт с новия ключ за това само се поставя в гълтача.
4. С бутон F3 активирате "Клема 15" т.е. Контакт.
5. Оставяте така колата и след време щом натиснете спирачката и можете да изключите от паркинг, адаптацията е готова и можете да ползвате ключа.

И тук вече идвам аз с моя късмет!

При мен палчето което освобождава скоростния лост не работи разбира се и мога да изключвам от скорост и без спирачка. Колата седя на място без да я пипам около 30-40-50 мин нямам точно спомен, и не стана. Сега не знам в кое е проблема, времето ли е малко, къде е проблема.
 


  • 3


#435865 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 22 март 2021 - 14:27

Никаква идея, аз съм качил горе програмката която ползвам, след смяна на бита който пожелаеш си смята сама чек сумата и си готов.

Давам като пример:
-Взимаш си кода от Vediamo.
-Копираш го в VGSNAG Manager
-Променяш бит 30 (който примерно е 10) на 14
-След промяна на бита, програмата сама си смята чек сумите и директно копираш и поставяш отново във Vediamo.
-Запазваш и си готов.

Доста е простичка като цяло, за това я обичам :D 


  • 3


#435858 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 22 март 2021 - 11:11

@Subsonic https://dox.abv.bg/d...?id=6f477a855e#- Линк за сваляне. Ето я програмката, паролата е 123.

Качваш кода и на 30ти бит се сменя: 0C - само Manual, 14 - само Agility, 1C - Agility и Manual. 

Това се отнася за EGS52. При 7G е една идея по-лесно. Качваш кода, избираш Variant (пише ти го в началото на Vediamo), и след това Codename което се намира под първите 4 бита. След това си избираш от менюто долу кое искаш да имаш активирано и си готов, копираш кода и качваш във Vediamo.

Тествано е на много коли, EGS52, EGS53, VGSNAG2 кутии. 

За по-лесно ще ти кажа и на 7G 722.9 е 27ми бит сменя се на : E1 - Manual, F1 - Agility и Manual. 

Имаше още един калкулатор на Чексуми обаче още не съм се докопал до него. Като го добарам ще го кача и него за да улесня живота ни :D Драскайте с резултати :)


  • 3


#435806 Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

Публикувано от BBRemapping на 19 март 2021 - 09:46

Точно това щях и аз да ти напиша като прочетох с мигането на SRS, но видях, че отдолу има ъпдейт.

Колкото до EDW не знам дали можеш да я активираш ако я нямаш като опция, а тя мисля, че беше с код 551 провери по вин в някой декодер и трябва да ти излезе.


  • 1