Гарнитурата излезе цяла(гумена е).Реших да използвам лепило("poxipoll"-сив) вместо силикон и се отказах да разпробивам капака(и съответно корпуса) заради риска,който крие.Зачуках и ушите(както си беше),монтирах я на мотора и сега чакам да мръкне( на лепилото му дават 24 ч за постигане на мах. якост) за да я тествам.надявам се да не протече защото.... вече само нова.За мен изводите са два:
1.поради специфичното си устройство вакуум помпата НЕ ПОДЛЕЖИ на ремонт ако има явен дефект(скапан семеринг или клапан) Просто няма откъде да се вземат,поне аз където съм питал,даже и гарнитури като комплект няма за нея
2.Ако ви прокапе(масло) от нея няма проблем да се отвори и залепи.Доколко е читаво и трайно бъдещето ще покаже
не пожелавам на никой да се случи,но ако някой колега има подобен проблем ще се радвам да помогна,така като вие ми съдействахте.Още веднъж-специална БЛАГОДАРНОСТ на sponsora
![:allhail:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/allhail.gif)
P.S. Sorry,че не успях да кача снимки,но от няколко дни нямам НЕТ в къщи(БТК
![:evil](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/0_evil.gif)