Данък собственост на МПС не отива непременно в поддръжка на пътната мрежа. Както колегата по-долу е писал, това може да е един от компонентите, но общините си разпределят бюджетите, както е необходимо.Трудно е да се намери информация за какво ще се пръскат бюджетните приходи предварително. Най-общо: различните финансови потоци от приходи в общините се сибират на едно място и се изразходват по планираните дейности. Как, какво, защо... дълга тема.Няма никаква връзка между акцизът на горивата и данък на МПС.ДДС е съвсем друга тема, също без никаква връзка с данък МПС.Относно частните бизнеси и предприемачеството, каквото в случая е пазара на автомобили втора ръка, то е добре че го има до известна степен. Би било хубаво, ако техническите прегледи не позволяваха измами с километри и регистрация на ужасни коптори... но какво да се прави. НАП си извършват икономически проверки на всичко живо, така че явно тези бизнеси са на светло до известна степен.Така че... хубаво е да има бизнес и конкуренция. Защо и как някои коли са толкова евтини: понякога търговците на коли получават и подаръци, (взимаш 5, получаваш и тоя дръгел без пари). Но това си е тяхна работа.Та... последно за какво говорим: за ДДС, акцизи, данъци, горива, пазар на коли втора ръка или маркетинг стратегия на автоджамбазите?Че малко от тема в тема скачаме...
Говорим колко хубава марка е Мерцедес и по-специално W211
А аз просто споделих за данъците в София и реално кое ми пречи и аз да оглеждам модели с повече от 4 цилиндъра.
От друга страна от 1 година гледам този от линка долу и не мога да се реша да отида да го гледам. На снимки ми харесва като изключим монтираните допълнително дневни светлини.
https://www.mobile.b...34&slink=gu4c3s
Вие какво мислите? На пръв поглед?