Към съдържанието

  •  

perry

Регистрация: 07 сеп 2007
Офлайн Последно: 20 юли 2008 - 13:54:44
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с паленето на 124 2.0

08 ноември 2007 - 12:31

Благодаря на колегата LYNX че ми подсказа къде да търся проблема..

В тема:проблем с паленето на студен двигател

01 ноември 2007 - 20:34

Станахме много такива с тоя проблем .Колеги вище дали ви работи 5та дюза ако не Впрасква значи почва ходене по мъките.при мене не стига ток до нея и имам проблем като вашия и 3 месеца вече не мога да разбера от къде е проблема.

В тема:Проблем с паленето на 124 2.0

01 ноември 2007 - 20:29

:flagMB new:

В тема:Проблем с паленето на 124 2.0

21 септември 2007 - 17:50

Захранването на тази дюза идва от релето за бензиновата помпа/в частност от отделно реле на което пише Kaltstart-ако при теб го има/!
Управлението се подава от Ел.блок за двигателя-в зависимост от температурата на охл.течност!

'... но и дадох ток на късо'-какво означава това понятие-обясни!
Или и подаваш + или -/кое от двете?/
Или и пусна външно захранване-ако е така мери кое липсва!

Напиши по -подробно за да ти съдействаме!



Ток на късо, в смисъл подадох ток на дюзата директно от акумолатора. А това реле за Студеното палене къде се намира. Би ли ми обяснил как действа цялата система с това реле този Ел. блок помпата и дюзата.А щом влиза информация в този ел.блок от зависимост темперетурата на охл.течност значи трябва да има датчик да я отчита тази темперетура.