Към съдържанието

  •  

richard96

Регистрация: 16 сеп 2019
Офлайн Последно: 07 сеп 2021 - 17:24:33
*----

Моите теми

Налягане в охладителната система w211

12 август 2020 - 15:07

Здравейте,

 

Имам проблем с моят w211, който се изразява в следното. Имах лек теч на антифриз от едно съединение при радиатора долу. Сложих му нова скоба и обезвъздуших, но допускам, че може би все още взима по малко въздух от там, та тия дни ще източа антифриза и ще го мъча. Това което ме озадачава обаче е, че при работещ и загрял двигател маркучите са твърди. Не като камък, но по-твърди от обичайното според мен. Като стисна не мога да допра двете стени на маркуча. Знам че системата по принцип е под налягане, но се чудих колко е то. В началото се съмнявах и в издухана гарнитура, но понеже преди съм имал такъв случай с друг автомобил и там маркучите бяха като камък, си мисля че тук случая не е такъв. Масло в антифриза няма, както и антифриз в маслото (да се надяваме да остане така). Съмнявам и в дефектирала капачка на разширителния съд, тъй като тя би следвало да изпуска налягането от разширението на антифриза, обаче мисля че не го прави, защото дори при напълно студен двигател пак са твърди маркучите и когато отворя капачката (при студен двигател) си изфучава доста стабилно, сиреч доста налягане изпуска. Та потърсих аз капачка из родните сайтове за авточасти, и се оказа, че по рама излизат 2 модела - първият отваря на 1.4 бара, а вторият на 2.0-2.1 бара. Някой може ли да каже коя е подходящата?

Двигателя е ОМ646.961 2.2cdi 2003г.


Информация за оптичен кръг - озвучаване (w211)

07 август 2020 - 14:59

Здравейте,

Пускам снимка и Pdf на топологията или иначе казано схемата, на оптиката между модулите за озвучаването на w211. За хората, които имат проблем с озвучаването може да е от полза, тъй като често се случва да се прекъсне оптиката или някой от модулите да спре и тогава спира цялата система.

Поздрави!


Ниво на масло в скоростната кутия 5g W211

30 юли 2020 - 09:30

Здравейте, пиша ви относно скоростната кутия на моя бенц. Тъй като от скоро започна да губи по малко антифриз , веднага започнах да следя нивото и цвета на течността в кутията заради всеизвестния проблем с радиатора и тн. Та за момента цвета си е розово-оранжев и в разширителния съд няма милкшейк. Това което ме притеснява обаче е нивото на маслото в кутията. Измерено при загрял двигател и след 10км шофиране, на щеката показва около 0.5-1см над максимума. Измерването е направено на максимално равна повърхност, при работещ двигател. Днес направих измерване и при напълно студен двг, запалих сутринта и измерих. Това което видях е още по-притеснително - нивото е 3-4см над максимума за температура 25 градуса. Прикачил съм снимки. Като избърша щеката в бяла хартия се вижда и цвета, и поне на мен ми изглежда ок консистенцията. Маслото съм го сменил с промивка преди 16хил км. Преди около 5-6 месеца като си купих щеката направих измерване и тогава също беше над максимума при загрял двигател и си мисля, че при смяната просто са наляли повече. Обаче колата няма проблем със сменянето на скорости. Всъщност от време на време има едно леко придърпване, но рядко го усещам. Може би е от многото масло. Та да си задам и въпросите - проблем ли е да е над нивото и да точа ли от пробката, така че да го изравня на максимума или между двете черти? За загубата на антифриз тия дни ще я кача на подменик и ще следя маркучите, мисля че изпуска някъде, защото и в двигателното масло няма антифриз (и по-добре да няма), че него го следя редовно. Междудругото маркуча от термостата до разширителния съд е сравнително твърд и когато отворя капачката на съда при студен двигател се изпуска доста налягане. Това дали е проблем? Преди години имах един авенсис, който беше с доста твърди маркучи и се оказа, че е духнал гарнитура на главата, та така..

Извинете ме за дългия пост и благодаря предварително на отзовалите се.

 


Проблем с ЕГР и турбо? w211

03 юли 2020 - 07:53

Здравейте,

Понеже не открих подобна тема пускам тази.

Имам проблем с колата, 2.2 цди ,ОМ646.961 вграден в w211. При пътуване най вече извън града, много често се случва да забие. След рестарт се оправя, но след минути отовно се случва същото. На стар диагностика отчита дава едновременно грешки за ниско и високо налягане на турбото. При живи данни в движение - турбото веднъж иска да речем 1.2бара а получава 1 бар или в по-вискои обороти иска 1.6 пък получава 1.8. С две думи - ту преднадува ту му е ниско налягането. Според майстора трябва да се сваля турбото и да се сложи на стенд да се види, с което съм съгласен. Тук някъде обаче се намесва и ЕГР лично според мен , защото има моменти в които ей така от нищото колата започва да работи приглушено и няма никаква сила в ниските - до 2300-2400 об едвам едвам. Такива моменти се проявяват на случаен принцип , докато не го хванах че е от ЕГР. Свалих го от Manifold-a и го почистих старателно, след което проблема с лошото вървене в ниските изчезна. Но тъй като ми се налага да го чистя вече 2ри път за 2 месеца ми се струва че има проблем и съм решил да го премахна софтуерно. Според майстора обаче, ЕГР-а служи за разтоварване на налягането от турбото и ако се премахне ще се стигне до ремонт на турбото. Това вярно ли е според вас? Тъй като най-вероятно така или иначе ще ремонтирам турбо - то си мисля, че дори и да е вярно , след премахването на ЕГР няма да има проблем за турбото, но реших да питам за съвет. Други грешки не излизат на Стар-а , вихровите клапи са здрави според мастора и така.. 

Моля да ме извините, ако вече има подобна тема , но аз не успях да открия. Основния въпрос ми беше за разтоварването - дали е вярно , но реших да споделя цялостна картина, за да се добие представа. Мерси!