Към съдържанието

  •  

StefanB

Регистрация: 22 авг 2007
Офлайн Последно: 25 яну 2017 - 13:35:26
-----

#291613 Mercedes c220 cdi

Публикувано от StefanB на 06 август 2012 - 17:13

Съдейки по годината, ясно, че си се насочил към W203, демек след 2001. Помпа-дюза там няма, само комън рейл.
Малко отзад-напред, но до точка 8 не ми стана ясно кой модел точно целиш - дали 202 или 203..

Сега поред
1. Разход - зависи от ездата, общо взето окло 9.5-10.5 в града и от 4.8 до 7.5 извън града. Зависи и от сезона и от горивото, от състоянието на колата... От много неща.
2. Като изключим бъгавата електроника и слабите неоригинални части по окачването (у нас е за джип, а и той се чупи) общо взето колата е добра. Има хиляди теми, да не влизам в подробности
3.Държи се като Мерцедес, за зимата ако всичко му е читаво нямаш проблеми с добри гуми, е, не е предно предаване, разбира се, но се кара нормално.
4. Сените са от-до оригиналните са скъпи, рейка например е няколко бона, но се намират части и втора ръка, иначе оригиналните нови в Балкан стар са цифра страшна.
5. Ами всичко се гледа, най-добре плащаш една диагностика при оторизирания вносител и ще ти кажат.
6.Автоматът е най-добрият избор, стига да е читав и обслужен, има теми...
7. Дщзите са толкова, но моята например е на 130.000 и не е сменяно нищо, карам я вече 100.000, зависи как е гледана колата с какво е карана... Иначе са капризни, да...
8, Най-добре гледай да е след 2004 след фейслифта.

Успех!
  • 1


#281787 Автопилот и неотмерване на бензин?

Публикувано от StefanB на 17 май 2012 - 17:05

Чакайте сега, тия "детски" болести са си май болести на третата възраст... Не съм с купе, а със седан, ама половината от нещата, които са изброени са болки именно на кола на над 200.000 мисля, моята е на 102 и от всичко изброено като махнем гюрука, щото такъв няма, единствено стоп машинката съм сменил. Явно другото предстои, ама с годините (километрите)
Колкото до дисплея, колеги, основният проблем при него го създават джамбазите, като връщат километража, скапва се безвъзвратно и почват одисеите с подсветката, факт...
  • 1


#272851 Индикация ДВГ

Публикувано от StefanB на 09 март 2012 - 10:03

мОТОРчЕТО НА колектора е хванато отдолу под него, завито е за него. Аз лично съм свалял целия колектор отгоре - голяма играчка е, особено с отвиване на болтовете на 3-ти и 4-ти цилиндър (моята е 220, с четири цилиндъра е, не с пет, както е 270)
Тук във форума съм чел, че ако свалиш кората отдолу и има достъп до долната част на колектора, поне можеш да поогледаш. Клемата е покрай моторчето, ще я видиш там.
Но, да ти кажа, мисля, че факта, че на моменти не върви а на моменти върви може да не е свързано с клапите, респективно моторчето ма колекторите, доколкото съм чел, тези клапи имат роля за екологичната работа на ДВГ-то, изпушване и т.н., не би следвало да се отразява на вървежа. Това, че на моменти не върви е според мен друга бира - някой регулатор или нещо друго, не знам... Все пак, щом диагностиката показва всичко нормално, карай така, пък ако има нещо тръгнало, то ще си покаже и ще го хванат тогава....
За добри диагностици, от оторизираните във форума много хвалят пловдивския Балкан-стар... Безспорно, има значение кой стои зад апарата... Иначе Техстар има във всеки сервиз, но едно е да правиш и Мерцедес, друго само Мерцедес...
  • 1


#272522 Индикация ДВГ

Публикувано от StefanB на 07 март 2012 - 13:12

Абсолютно, нека си огледат дали всичко са закачили, както и клемата на моторчето да проверят... Иначе лесно ще купиш ново или втора ръка (ако стигнеш до това свиркай, мисля че имам от 203-ката, която продавах на части), но как пък така стана, че е дало фира точно при тях...
Преди месец в БС София бях вкарал моята за подмяна на тампони на ДВГ-то, биелети отпред и тампони на стабилизиращата и като я взех само докато се прибера щях да се удуша от смрад на нафта, оказа се, че О-пръстените на нафтопровода не разбрах на охлажданата нафта ли, на връщащата ли, няма значение, взели, че дали фира точно докато те работели, ама това нямало нищо общо с това, което те правели, така че, да си платя, ако обичам там по 50 ст. на пръстен и няма и 80 кинта за смяната им допълнително.
Тия филми сме ги гледали...
Да си огледат нещата пак, дано не се налага да сменяш моторчем че свалянето на колектора е половин ден ако го правиш сам или съответно поне 2-3 техни часове по 60 кинта....за труд....
  • 1


#272519 Проблем с халогени

Публикувано от StefanB на 07 март 2012 - 12:54

Колега, как ти свети иконата на таблото? Икона има на копчето за халогените, не на таблото, поне при мен, моята е 2001 преди фейса..
Иначе за запалването на халогените с паленето на двигателя, аз също не съм чувал да може да се зададе, както може за фаровете, от менюто. Осветяването в завой е съвсем друга бира и друга функция, която се включва и изключва самостоятелно, верно, от същото меню-осветление, но е различно от настройката да се палят фаровете с паленето на колата...
Но, всъщност, има различни изпълнения, аз поне, за прив път тук и сега чувам за палене на халогените едновременно с фаровете при включена опцията запалване на осветлението заедно със старта на колата...
  • 1