Към съдържанието

  •  

StefanB

Регистрация: 22 авг 2007
Офлайн Последно: 25 яну 2017 - 13:35:26
-----

Моите мнения

В тема:Предпазване от кражба

09 май 2014 - 15:00

пробит резервоар с източено гориво в София..?? Е кой малоумник може да рискува як бой в полицията за 10-20 литра??

С 204 няма как да стане, резервоара е ниско долу, освен да точат нафта в леген, не знам как ще го източат...

Иначе крадат най-вече лайсните с парктрониците, огледалата, емблемите на 203, на 204 само Ес класата има такава, седяща.... другите не са им така интересни, но знае ли се.

Дето се вика - всичко е възможно, на съсед бяха написали напряко на предния капак на новия джип "Честито"....Лошо няма, забелязват новите неща хората, но с пирон или нещо друго остро...

За прехвърлянето на собствеността задължително трябва да се уведоми застрахователя, там погледнете общите им условия, няколкодневен е срокът, за да Ви издадат нова полица. Вероятно ще искат и да огледат колата. Уника плащат, но са им високи премиите. До 5 год, ако не бъркам, имате право на оторизиран сервиз. Във Вашия случай, обаче премията не Ви интересува, нали е платена от предишния собственик....

А при кражба се чака да се прекрати делото срещу неизвестния извършител (да излезе прокурорското постановление), обикновено, някои застрахователи, обаче плащат и по-рано, вижте специално Уника как ликвидира кражбите...Пише го в техните Общи условия.


В тема:Предпазване от кражба

09 май 2014 - 12:11

Теди, хората са казали, момите ако не искат да ги щипят, не се хващат на хорото... (В случая - за да няма риск, да се ходи с такси)

Сега сериозно.

В Булгаристан НЯМА начин да си 100% сигурен, че няма да те обрулят. Както и да го направиш, все ще си вътре, дори и само с времето и нервите. Да не се случва!!

Въпросът е да се стремим да е минимално.

 

Сега конкретно:

1. Избор на застраховател. Всички са разбойници, стремящи се да приберат повече премия и да платят по-малко при щета. Въпросът е от всички да избереш най-изгодния за теб. Това у нас става с познат брокер, който познава компаниите и има позиции при тях, човек отговорен , чиято цел е не да ти вземе парите, а да те обслужва години и при нужда (щета) да му се обадиш и той да ти води нещата. Дано имаш късмет. Масово се стремят да ти праснат високата премия върху надзастрахована стойност и после в компанията казват, че няма такъм филм и такава цена....

2. Никога, при никакви обстоятелства не оставяй ключ в колата или талон. Ако при кражба не можеш да покажеш оригинално заявените брой ключове и талона, няма застраховка.

3. Повечето застрахователи винаги изхождат от презумпцията, че ти си в комбина. Затова НИКОЙ не покрива откраднати части - лайсна с парктроници, отвито огледало, емблема, свалени джанти. ОБАЧЕ, има ли следи от взлом, удар, парчета, тогава имаш шанс да ти платят ремонта а ако имаш и същата по цвят и модел част, но счупена, дори на парчета, и нея.... Повече не ми се ще да ти казвам , не е редно, но яе ясно. Ето защо често хората разпробиват (разбиват еврейските звезди на болтовете на огледалата, или лепят с як силикон лайсните - ако ги засваля разбойника, те се чупят...) Е, ако ти се наложи ти да ги свалиш, обяче за ремонт кво правиш....

4. Има застрахователи, приемащи, че Мерцедес има вградена аларма и не изискват постявянето на пищялки от гаражните майсторчета, които са в състояние с некадърните си и абсурдни решения на алармичките, които слагат да ти разкажат играта на електрониката. Имай редвид, че основната болка на 203 и 204 е не друго, а електрониката, втората е ръждата. По възможност не се поддавай на претенции да си слагаш аларма, има риск да боли много после....

5. Шалтер за цялата верига не ти трябва - и да имаш, ако решат да ти откраднат колата ще го направят... Просто внимавай за горните неща, а ако недай Боже се случи да я откраднат, ако всичко е наред, ще си вземеш 80% от застрахователната стойност в разумен срок.

6.  И накрая - В повечето случаи при най-малкия повод, застрахователя отказва да плати, ако мине номера... Веднага жалба, заплаха с Комисията, може нотариална покана...Като цяло не обичат да ходят на съд, така че ако се заведе дело (там вече има разноски по адвокат, такса върху интереса и т.н., те викат с предложение за споразумание....,  

 

Поздрави! 


В тема:Mercedes C320 (W203), помощ при покупка

28 април 2014 - 12:42

Много добре изглежда, факт. Но все пак, защо не поразпиташ в града, или да видиш човека, който предлагат да я погледне, имай предвид, че не е нужно да си супер спец по Мерцедес, за да можеш да кажеш дали една кола е имала проблем.... Е, добре е да си ги работил, но всеки добър майстор с един поглед ще установи имало ли е удар, нямало ли е, иначе за технически детайли... то винажи втората ръка кола си е шило в торба... Преди години, след наводненията в Европа беше пълно с коли наводнявани и напудрени после от арабелите в немските автокъщи... Ако питаш, казват ти че е наводнявана, ако обаче не питаш, не ти го написват... Имат закон, но и не се пъхат да те светват без повод...

 

А за километрите - не се изсилвайте, че няма кола от ония години на малко километри, истории всякакви. Аз например от 2008 карам Ц-ка, тя е 2001 год, елеганс, взех я на 36,000 и сега е на 128.000, просто имаме и малка кола на дъщеря ми, и джип и служебна.... И е правена само в Балканстар, когато се е налагало, историята я има във форума от онова време, беше конфискувана. Няма и хабер да е пипан километража, не е стъпвала по никакъв повод в автокъща. Всичко има по света, вярно, рядко, но има.

И се замислям сега напоследък дали да не я продам, заедно с джипа и да взема по-голям джип....Макар че, вероятно никого няма да мога да убедя, че е на тези километри...


В тема:Проблем с подгревни свещи

12 февруари 2014 - 09:57

Няма как да е другаде проблема, Радулов, щом светва и гасне индикатора си е свещ... Добре си наумил да смениш и четирите, не само проблемната....Че казват, заминават, по едно и също време горе-долу...

В тема:Проблем с бушона за запалване

04 октомври 2013 - 13:02

И още нещо, колега...
Музика можеш да слушаш в 203-ката (стига да си с оригиналния Бекер, разбира се) и без да слагаш ключа, просто натисни левия бутон (врътка) и радиото ще тръгне. Ще свири там 20 или 30 минути и ще изгасне само. Така си е направено. Всичко друго - невъзможност да тръгне, неспиране след определеното време и т.н. говори за допълнителна намеса по веригите, демек търси жичкаджия да види какво са натворили "специалистите"....
Най-големи бели правят алармаджиите, впрочем...