Към съдържанието

  •  

Svalko

Регистрация: 13 авг 2007
Офлайн Последно: 28 апр 2009 - 14:20:41
-----

Моите мнения

В тема:CAR MULTIMEDIA

31 октомври 2008 - 21:47

Че китайски плеъри има в БГ колкото искаш. Колкото по-малък, по-добре ( ако е и с размер на ДВД плеъра на компютъра най- добре). Целта е да няма проблем с инсталирането под седалката, че е ограничено пространството. Естествено трябва да му измислиш и захранването, с някой инвертор. А буксата AUX си е точно за звука от външно устройство. За видео сигнала, за мен и без това не мога да го изкарам на COMMAND-a, така че 1 или 2 LCD монитора отзад и съм готов. За теб, с европейската навигация, не знам, можеш ли да гледаш ДВД докато караш? Аз не бих го направил!

В тема:GPS що е то

27 октомври 2008 - 01:49

Тоp, виж да нямаш като мен на GL-a, стъкло, което не пропуска външни сигнали( аз имам заради 3-зоновият климатик и команд системата). Що глоби ми натряскаха по магистралите първата седмица, докато разбера защо не ми работи И-паса. Има 3 места на стаклото, едното е долу по средата, другите 2 са от двете страни на огледалото, кадето само могат да минават сигнали отвън ( като и-пас за магистралите или антирадар). Като погледнеш стъклото под ъгъл се виждат тези места като квадрати с червена мрежичка.
Ако не е от това, то сигурно проблема ти е в GPS-a.

В тема:CAR MULTIMEDIA

27 октомври 2008 - 01:31

Та4ка, моята първата GL имаше фабрично вградени 2 монитора на задната страна на предните седалки, DVD плеъра беше под задната дясна седалка( на ML-a е вграден в средната конзола между предните седалки) и се командваше с дистанционно, от което се избира за кой монитор да работи и към него го насочваш. Звука си го избираш от централната Command System, където ти е навигацията. LYNX щеше да ми дава как да си разкодирам DVD навигацията да чете и DVD-та, но между Европейските и Американските има известна разлика: Американската навигация не става за Европа( сега го разбрах, като се опитах да продам 2-рия GL за Европа) и Европейската чете DVD-та, но не работи GPS-a тука( и това разбрах, като се опитвах да сменя Бекер-а на Ц Класата с Eвропейски Command на GL, който чете DVD).
Както и да е, сега на този GL, нямам фабрично вградена и не съжалявам, защото фабричната не признаваше никакви копирани дискове, търси си кода и това е , само оригинални иска. Та ако не го продам този, ще си инсталирам китайски DVD плеър под седалката, дето чете каквото му пуснеш за $25 и един по-глям монитор, между предните седалки (около $100 и по-малко са) и това е. За оригиналната DVD система тука платих $2600 и то тя беше вградена в новата кола, а ако я поръчвах отделно, да ми я слагат в дилъра, щеше да отиде на $4000.
Така че не си струва според мен. Мога да ти пусна линкове на фирми, които продават и инсталират такива, но те са в Щатите, не съм проверявал за нещо в Европа.
Питай LYNX и bgri!

В тема:Нулиране на сервизна индикация

04 септември 2008 - 20:45

[quote name='LYNX' date='Sep 3 2008, 11:53 PM' post='129794']
Е как така,...230 компресор,...а пък питаш за масления филтър на 1,8л малкия мотор!?
Както и да е ,....все пак мотора требе да е 271.ххх.

Масления филтър е отзад /едно малко цилиндрично капаче от пластмаса,...отгоре има шестостен-36ммм!

Погледни в задната част на мотора-вижда се-на лесно и достъпно место е!

И да ти кажа,...тва е калпав мотор,...веригата умира на около 100.000км,...дюзите и изпускателните клапани се насират още на 80.000,....ако е твой или на некой твой авер,...идете до дилъра и питайте за операцийте дето се покриват по-гаранция!
Иначе ще требе да шарите за неща дето са задължения на фабриката!
[/quote
Мерси, LYNX!!!
Ами в Щатите от 2001 д0 2005 С230 Kompressor e с 4 цилиндъра, 1.8 редови мотор с турбокопресор. С240 е с 6 V-образен, 2.6 литра и С320 е такъв, но 3.2 литра.
А тоя го взех за продаване, ама нали 2 месеца си нямам "мечо", че мислех ако го оставя, да си му знам кусурите. А тия дни ще взема другия GL, но не мисля да си го оставям. Моя поне го карах от 0, а този е на 45000 мили и като знам колко неща смених под гаранция...

В тема:Нулиране на сервизна индикация

03 септември 2008 - 22:47

O.K. оправих се :coolgrin !
За моделите W 203:
1. Ignition key in position 2.
2. Use the page button to select odometer readout in cluster.
3. Use the scroll button to display FSS indicator.
4. Press 'R' button on cluster for approximately 2 seconds.
5. Display in cluster will advise "to reset service reminder - press 'R' button for approx. 3 seconds.
6. Press 'R' button on cluster for approximately 3 seconds.
7. Service reminder is reset.