Към съдържанието

  •  
  • More

nov

Регистрация: 06 апр 2019
Офлайн Последно: 12 фев 2022 - 17:15:19
-----

Моите теми

Cls 350 m272 2004 Гори масло

17 април 2020 - 23:20

Здравейте . Автомобила е Cls 350 бензин 2004г. двигателят  е М272.Колата гори масло и пуши, ауспусите са черни ,даже има  чернилка по задната бронята .Колата е на мой приятел и живеем в дивият северозапад))Ходил е в силвърстар - сменили са му маслото и са го пуснали да си ходи Казали са му ,че е нормално да гори масло)))

Ще съм ви много благодарен ако споделите вашите мнения и съвети .

Почетох тук http://forums.mbclub...203-m272/page-4   ето тези постове  от темата "Съвет за масло на C350 S203 M272"

Не знам дали правилно съм се насочил към центробежен маслоотделител и капак  като за начало.  

 

Онова за което пишете по-назад е центробежен маслоотделител или по- точно капак на маслоотделителя. Намира се отзад на ДЯСНАТА глава, тъй като ляво и дясно винаги се определят спрямо посоката на движение. Ако се сменя само капака резултата е положителен касаещ проблем с външен теч на масло, но не решава проблема с правилната сепарация на маслените пари при различни температури на маслото. Причината е в това, че се износва шийката на сепаратора и се получава неплътност, която води до преминаване на пари с високо съдържание на масло, а от това се повишава и разхода му. Когато се свали капака е хубаво да се погледне ( опипа ) въпросната шийка и ако се налага да се смени сепаратора. Получава се канал като на колянов вал там където е работил семеринга. В капака има вграден подобен на семеринг елемент. Сепаратора е захванат на десния изпускателен вал посредством болт с ЛЯВА резба, който се намира навътре в отвор в центъра на сепаратора.

Относно силикона който се вижда - това е нормално.  Дори и чисто нов, пак се вижда. Друга тема е, че тези капаци честичко се свалят.

 

post-16807-0-76161000-1519201627_thumb.p

 

Не, не е това. За да кача снимка трябва да направя още няколко гимнастики и току виж ми се отщяло да пиша!!! Намира се на дясната глава, точно след изпускателния вал откъм торпедната стена.

Ето това е:

533368_x800.jpg

533374_x800.jpg

А това е капака: 

533370_x800.jpg

533369_x800.jpg

 

 

 

 

 

 


Грешки P0705 и P2810 трансмисия 722.902

10 януари 2020 - 11:57

Здравейте.Нов съм в форума дано да не подразня някой с първата си тема и пост .Автомобила е w204 C320cdi 2007г седан.Имам проблем с автоматичната скоростна кутия и той е рязката смяна от 2-ра на 1-ва скорост все едно пускаш рязко съединителя при смяна от 2-ра на 1-ва при ръчни скорости.Грешките в Xentry са :
P0705 Selection range sensor A has an electrical fault.
P2810 Pressure regulating valve 7 has an electrical fault.
С DAS са същите грешки но пише друго едва ли има значение.
0705 Component Y3/8s1 (Selection range sensor (VGS)) is defective.
2810 The internal electric check of component Y3/8y1 (Working pressure control solenoid valve (VGS)) has failed.
Моля да споделите мнения или опит ако сте имали подобен проблем.

Зареждане...