Към съдържанието

  •  

vendetta123

Регистрация: 26 мар 2019
Офлайн Последно: 10 мар 2022 - 10:29:06
-----

Моите теми

P0171 Бедна смес

14 септември 2021 - 12:05

Здравейте колеги - колата е W211 E200 184к.с. 2007г., двигател M271.956 Kompressor
Имам колата от близо половин година, от първия ден в който я взех ми свети Check engine с грешка P0171 Lean condition.
И аз като човек който иска да не вижда грешки по таблото, започнах по майстори, сервизи, от човек на човек, всеки с различни дигностики - включително и Star.
Колата си стои на +25% Fuel trim постоянно и от там идва и P0171.

Сменена бензинова рейка, дюзи, всички вакумни маркуши, маркучи на картерни газове, проверено е налягането на бензиновата помпа.
Сменен е дебитомера и ламбда сондите.
Сменени са бобините и свещите.
Сменени са уплътненията на всмукателния колектор и е проверен за пукнатини и пробиви.

Не съм изброявал всички останали неща които съм сменил - верига, зъбни колела, помпи, датчици - датчик за външно налягане, МАП, колянов, разпределителен централни магнити, клапани - картерни газове, вакуми, нова кутия за въздушен филтър и още.
Системата съм я надувал с дим два пъти, за да открия вакумен пробив - нищо.

Смених много части, изчетох много теми, направих колата непродаваема - проблема си стои.
Ще съм благодарен, ако някой от тук може да помогне.

Поздрави.


Диагностика на M271

12 март 2021 - 17:14

Здравейте,

наскоро си закупих W211 E200 Facelift - M271 184к.с., разбира се ден след закупуването ми светва Check Engine. Запазил съм час за обслужване следващата седмица, но се съмнявам, че грешките които видях ще изчезнат след смяна на масла, филтри и свещи.
Относно държанието на автомобила по време на шофиране - понякога усещам леко придърпване от мотора, както и доста дълго въртене на стартера, ако не съм карал колата за повече от 7-8 часа (въртене от сорта на 3-4 секунди, ако колата е топла пали веднага).
Ще прикача грешките от диагностиката по-долу и ще се радвам ако някой ми разясни откъде може да идват проблемите и как да ги реша.

Благодаря предварително!

П.П. Колата има газова уредба, но грешките са по време на каране на бензин.

============1==============

P2029
Raw code: 2029
ECU: 01[Archive (inactive)]
Status: Validated and stored in non volatile memory
OBDII: Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled
 
============2==============
P201A
Raw code: 201A
ECU: 01
Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault has been present during this drive cycle
OBDII: Reductant injector, unit 1, bank 2 - circuit range/performance
 
============3==============
P201C
Raw code: 201C
ECU: 01
Status: Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault has been present during this drive cycle
OBDII: Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low
 
============4==============
P0304
Raw code: 0304
ECU: 01
Status: Pending
OBDII: Cylinder 4 - misfire detected
 
============5==============
P0171
Raw code: 0171
ECU: 01
Status: Pending
OBDII: System too lean, bank 1
 
============6==============
P0304
Raw code: 0304
ECU: 01
Status: Confirmed
OBDII: Cylinder 4 - misfire detected
 
============7==============
P0171
Raw code: 0171
ECU: 01
Status: Confirmed
OBDII: System too lean, bank 1

Дилема за нов автомобил

04 март 2021 - 13:04

Здравейте,

смятам в близките месеци да си закупя нов автомобил и се колебая между фейслифтов W211 (E200 184к.с.) и нефейслифтов W204 (156к.с. или 184к.с.) - най-вероятно и двата ще са на газ  :whistle2 . Изчетох доста различни мнения от чуждестранни форуми и ми се ще да чуя и мнение от Вас. Има ли хора които са се качвали и в двете, какви са разликите и какви са предпочитанията.

 

Благодаря Ви предварително!

П.С. Карал съм W211 нефейслифтова 2002-ра, 2.7 Дизел, не бях особено впечатлен, но разбира се може да се дължи на много причини. В W204 не съм се качвал, но личният ми автомобил от две години насам е W203 (129к.с.).