Към съдържанието

  •  

shotgun600

Регистрация: 25 юли 2007
Офлайн Последно: 27 ное 2022 - 09:15:51
*****

Моите теми

W203 C180 Kompressor 143кс 2004

17 септември 2020 - 18:38

Преди няколко дни закупихме малко прибързано едно такова купе, защото на външен вид изглеждаше доста запазено, без грам ръжда и забележки. Прибързано, заради приятелката ми, която се тръшна за конкретната кола и не пожела да огледаме още такива и други модели, но както и да е, свършено е вече.... Колата уж е на 185 000км и е от Швейцария.

Понеже съм чувал за износващите се зъбни колела и слабите вериги на този модел, а и на доста други от този период 2000-2010, почти веднага я отворих, за да видя какво сме купили, защото знам, че зъбните колела не са никак евтини...

Наместих на 0 градуса главната шайба и маркерите горе съвпаднаха почти на 100%. Този на дясното зъбно колело (като се гледа колата отпред) е точно на линията си, а лявото е около 1-2мм преди маркера си. На две от снимките се вижда как е застанало всяко от тях, спрямо маркера си.

Това в рамките на нормалното ли е?

Самата верига е супер стегната и се повдига едва няколко 2-3мм от мястото м/у двете зъбни колела - т.е. няма нищо общо с хлабавите вериги от безбройните клипове в YouTube, където веригата е толкова разтегната, че хората провират пръст отдолу, а зъбните им колела са в пъти по-износени.

Прилагам малко снимки, за да се види и износването на съмите зъби. Те самите ми се виждат в добро състояние, далеч от износени, но по някои от тях има някакво странично зажулване от самата верига. Трябва ли да се притеснявам от това. Дали е необходима смяна поне на веригата на този етап?
 


Салон от кола с десен волан в кола с ляв

13 септември 2020 - 08:02

Здравейте, мисля да купя един кожен салон от фейслифтова кола с десен волан и да го сложа в колата на приятелката ми, която е без кожа и е преди фейслифта.

Утре ще го купувам, но изведнъж се сетих, че може да има проблеми с разните датчици по седалките, които са свързани с въздушните възглавници, за чиито принцип на работа нищо не знам?

Има ли нещо специфично при слагането на новия салон, за да проработят възглавниците нормално, ако се стигне до това....?


Акцията на КАТ за автомобили с ГУ

20 февруари 2020 - 18:39

Днес с изненада разбрах, че имало акция с/у автомобили, които са с ГУ, но не им е вписано в талоните, че са с ГУ.
Глобата била 150лв.

Като човек, който никога не е имал кола с газ, сега не знам какво да правя - нямам никакви документи за газовата уредба, даже не знам модела и, а само марката. Така купих колата преди малко повече от година - с вече монтиран ГИ.
В големия талон от ГТП ми е записано следното:

 

"Монтираната на ППС уребда за работа на двигателя с ВНГ/СПГ отговаря на изискванията.
Данни за резервоара: Марка:СТЕП, № на одобрение на типа: Е20 67P 010657
Сериен №054 Година на производство:2014г"

 

Сега, за да ида в КАТ и да си сменя талоните, трябва ли да ходя до сервиз, който монтира ГУ, да им бутна пари, за да ми издадат фиктивен протокол за монтаж, с който пък да ида в т.нар. специализиран пункт за ГТП (ама не ставало във всеки ГТП пункт, а само в такъв, сертифициран да прави и проверка на ГУ), където да им издадат документ за "първоначална проверка", с който документ, както и с фиктивния протокол за монтаж, да ида вече в КАТ и да ми впишат в талоните пръднята?

Нещо изневиделица ми идват тия работи. Някой наясно ли е?