Здравейте на всички. Колата е W2O2 C200CDI Esprit имам сензор за дъжд, който преди известно време работеше и изведнъж без причина спря. Проблема се изразява в това, че при включване на първа скорост на чистачката, тя се движи постоянно а би трябвало само като попадне нещо върху сензорът. Нищо не е пипано по плафона на предните седалки с идея да съм откачил нещо.
Като допълнение 1 от 10 пъти сензорът се включва.
Поздрави
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: axel_keegan
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 15
- Разглеждан: 2790
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 39 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 9, 1985
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
W202 C200 CDI
Моите теми
Проблем сензор за дъжд
04 октомври 2011 - 11:18
Интеркулер C200 CDI W202
18 септември 2011 - 21:24
Колеги здравейте,
регистриран съм от много отдавна и след много четене не можах да намеря никакъв материал за проблема, който наблюдавам. Преди месеци на канал видях гредата, на която са разположени радиаторите ( водният, интеркулера, и климатика ), беше застрашително омазана с масло. Преди 10 дена колата осезаемо почна да става мудна, и след като стиснах тръбата към ЕГР, при вкарване в обороти на едно място с малко усилия успявах да я стисна, като забележка преди беше почти невъзможно.
Съответни започна процедура по чистена на ЕГР, всички тръби от турбина до ЕГР. По тръбите имаше масло в рамките на допустимото.
И на темата, никъде не намерих теми дори и по чуждите форуми за тази процедура, и за това проявих инициатива да създам такава.
1.jpg 788,8K 73 Брой сваляния
При развъртането на болтовете, трябва да бъдат развити също така болтовете на корите под калниците ! Размер глух ключ болтове броня 13 ( необходим е по-дълбок, болтовете са дълги ), под калните глух ключ 10 или 11.
2.jpg 825,37K 90 Брой сваляния
3.jpg 694,46K 84 Брой сваляния
Необходимо е свалянето на този панел тъй като има пластмасов елемент, които трябва да се извади. Снимка 4
4.jpg 780,66K 87 Брой сваляния
5.jpg 822,87K 78 Брой сваляния
Радиатора не е хванат никъде, гумени тампони, необходимо е да се избият само. Не е означено на снимката, от ляво трябва да разкачим маркуча от турбината, от дясно тръбата към ЕГР.
6.jpg 653,31K 76 Брой сваляния
7.jpg 473,01K 82 Брой сваляния
8.jpg 503,59K 87 Брой сваляния
Вижда, се колко масло, прах и глупости има набити долу в дясно на радиатора.
Снимките се получиха добре предполагам всичко се вижда, може да се добие информация с указанията по тях за всяка една стъпка от разглобяването.
Допълнително което може да се яви като проблем, тъй като не разполагах с достатъчно време, за пълното му сваляне е необходимо и да се свали водният радиатор зад интеркулера. Нещото което направих на първо време е чистене от вън и след седмица пак разглабяне и да се види от къде точно изпуска.
Много важно нещо ! Няма да можете да видите на място при вкарване в обороти в спряло положение дали изпуска от някъде. В частен случай ако дупката не е огромна.
Темата ще има продължение, надявам се някой да сподели възможно ли е сервизирането му. Четох възможности като заварка от аргон ? Не съм на ясно за това моля мнение.
Поздрави на всички
P.S
Ако имаше вече създадена подобна тема, цялата процедура с добре разписани стъпки не би отнела повече от 20мин. Аз загубих 3 - 4 часа. Нека всеки, който е имал проблем да разписва и да качва снимки, цялото разписване ми отне 30мин.
регистриран съм от много отдавна и след много четене не можах да намеря никакъв материал за проблема, който наблюдавам. Преди месеци на канал видях гредата, на която са разположени радиаторите ( водният, интеркулера, и климатика ), беше застрашително омазана с масло. Преди 10 дена колата осезаемо почна да става мудна, и след като стиснах тръбата към ЕГР, при вкарване в обороти на едно място с малко усилия успявах да я стисна, като забележка преди беше почти невъзможно.
Съответни започна процедура по чистена на ЕГР, всички тръби от турбина до ЕГР. По тръбите имаше масло в рамките на допустимото.
И на темата, никъде не намерих теми дори и по чуждите форуми за тази процедура, и за това проявих инициатива да създам такава.
1.jpg 788,8K 73 Брой сваляния
При развъртането на болтовете, трябва да бъдат развити също така болтовете на корите под калниците ! Размер глух ключ болтове броня 13 ( необходим е по-дълбок, болтовете са дълги ), под калните глух ключ 10 или 11.
2.jpg 825,37K 90 Брой сваляния
3.jpg 694,46K 84 Брой сваляния
Необходимо е свалянето на този панел тъй като има пластмасов елемент, които трябва да се извади. Снимка 4
4.jpg 780,66K 87 Брой сваляния
5.jpg 822,87K 78 Брой сваляния
Радиатора не е хванат никъде, гумени тампони, необходимо е да се избият само. Не е означено на снимката, от ляво трябва да разкачим маркуча от турбината, от дясно тръбата към ЕГР.
6.jpg 653,31K 76 Брой сваляния
7.jpg 473,01K 82 Брой сваляния
8.jpg 503,59K 87 Брой сваляния
Вижда, се колко масло, прах и глупости има набити долу в дясно на радиатора.
Снимките се получиха добре предполагам всичко се вижда, може да се добие информация с указанията по тях за всяка една стъпка от разглобяването.
Допълнително което може да се яви като проблем, тъй като не разполагах с достатъчно време, за пълното му сваляне е необходимо и да се свали водният радиатор зад интеркулера. Нещото което направих на първо време е чистене от вън и след седмица пак разглабяне и да се види от къде точно изпуска.
Много важно нещо ! Няма да можете да видите на място при вкарване в обороти в спряло положение дали изпуска от някъде. В частен случай ако дупката не е огромна.
Темата ще има продължение, надявам се някой да сподели възможно ли е сервизирането му. Четох възможности като заварка от аргон ? Не съм на ясно за това моля мнение.
Поздрави на всички
P.S
Ако имаше вече създадена подобна тема, цялата процедура с добре разписани стъпки не би отнела повече от 20мин. Аз загубих 3 - 4 часа. Нека всеки, който е имал проблем да разписва и да качва снимки, цялото разписване ми отне 30мин.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: axel_keegan
- Privacy Policy