Към съдържанието

  •  

axel_keegan

Регистрация: 07 юли 2007
Офлайн Последно: 27 апр 2012 - 20:54:19
-----

#247104 Интеркулер C200 CDI W202

Публикувано от axel_keegan на 18 септември 2011 - 21:24

Колеги здравейте,
регистриран съм от много отдавна и след много четене не можах да намеря никакъв материал за проблема, който наблюдавам. Преди месеци на канал видях гредата, на която са разположени радиаторите ( водният, интеркулера, и климатика ), беше застрашително омазана с масло. Преди 10 дена колата осезаемо почна да става мудна, и след като стиснах тръбата към ЕГР, при вкарване в обороти на едно място с малко усилия успявах да я стисна, като забележка преди беше почти невъзможно.
Съответни започна процедура по чистена на ЕГР, всички тръби от турбина до ЕГР. По тръбите имаше масло в рамките на допустимото.

И на темата, никъде не намерих теми дори и по чуждите форуми за тази процедура, и за това проявих инициатива да създам такава.

Прикачен файл  1.jpg   788,8K   73 Брой сваляния
При развъртането на болтовете, трябва да бъдат развити също така болтовете на корите под калниците ! Размер глух ключ болтове броня 13 ( необходим е по-дълбок, болтовете са дълги ), под калните глух ключ 10 или 11.

Прикачен файл  2.jpg   825,37K   90 Брой сваляния
Прикачен файл  3.jpg   694,46K   84 Брой сваляния
Необходимо е свалянето на този панел тъй като има пластмасов елемент, които трябва да се извади. Снимка 4

Прикачен файл  4.jpg   780,66K   87 Брой сваляния
Прикачен файл  5.jpg   822,87K   78 Брой сваляния
Радиатора не е хванат никъде, гумени тампони, необходимо е да се избият само. Не е означено на снимката, от ляво трябва да разкачим маркуча от турбината, от дясно тръбата към ЕГР.

Прикачен файл  6.jpg   653,31K   76 Брой сваляния
Прикачен файл  7.jpg   473,01K   82 Брой сваляния
Прикачен файл  8.jpg   503,59K   87 Брой сваляния
Вижда, се колко масло, прах и глупости има набити долу в дясно на радиатора.

Снимките се получиха добре предполагам всичко се вижда, може да се добие информация с указанията по тях за всяка една стъпка от разглобяването.
Допълнително което може да се яви като проблем, тъй като не разполагах с достатъчно време, за пълното му сваляне е необходимо и да се свали водният радиатор зад интеркулера. Нещото което направих на първо време е чистене от вън и след седмица пак разглабяне и да се види от къде точно изпуска.

Много важно нещо ! Няма да можете да видите на място при вкарване в обороти в спряло положение дали изпуска от някъде. В частен случай ако дупката не е огромна.

Темата ще има продължение, надявам се някой да сподели възможно ли е сервизирането му. Четох възможности като заварка от аргон ? Не съм на ясно за това моля мнение.
Поздрави на всички

P.S
Ако имаше вече създадена подобна тема, цялата процедура с добре разписани стъпки не би отнела повече от 20мин. Аз загубих 3 - 4 часа. Нека всеки, който е имал проблем да разписва и да качва снимки, цялото разписване ми отне 30мин.

Прикачени файлове


  • 1