Понеже ми пишат и други колеги с подобен проблем, да обновя темата тук. Все още нямам разрешение на проблема.
Сменихме маслото машинно + промивка, масло Febi по спецификация. Проблемът не се оправи.
Софтелектроник Варна - пълна профилактика на клапанно тяло, почистване, стендове, вакуум, гликол, казаха че е много запазено, няма износвания, за годините на колата било перфектно. Но проблемът си остана.
Русенският гуру на автоматите предлага да се прави хидро, но други двама независими диагностици (Русе и София) след каране и гледане на живи данни и т.н. изразиха силно съмнение да е хидро.
Пак да повторя - при смяна 1->2 и 2->3 (по-рядко и 3->4) има придърпване напред, някой беше казал "пружинна смяна", задържа малко повече преди да смени и изведнъж сменя много бързо и дръпва напред все едно ме дръпват леко с въже. Няма значение студен/загрял мотор. На баир нагоре не се усеща проблема. На високи скорости и ако я настъпвам повече още от тръгването - не се усеща проблема. Сутрин като я запаля и дам на "D" тръгва сама и на двата режима.
Някой има ли някакви други идеи?
P.S. Провериха ми тампоните, за които стана въпрос по-горе. Вдигнаха колата, въртяха, бутаха, казаха че са много добре и няма никакви луфтове. Гледаха и на скоростната кутия, всичко ок.