Здравейте, колеги!
От известно време насам забелязвам, че се губи антифриз - на около 1000 - 1500 км доливам около един литър (това през лятото, когато не се използва парното).
От няколко дни, когато позастудя, и за да си згрея гъзягата сутрин :-) и пускам парното, забелязах, че по-интензивно започва да губи антифриз...
Та въпроса ми е: дали е спукано радиаторчето на парното; къде се намира; как се стига до него? Трябва ли да се свали цялото табло, или има и по-пряк път отнякъде до него (например през вентилатора на парното?)?
Като я качих на канал, видях че по скоростната кутия, от лявата страна се стича вода, и самата скоростна кутия на мястото, където се стича водата е чиста. Та затова предполагам, че се стича от радиатора на парното, или от връзките към него...
моля помагайте, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем!
Поздрави на всички
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: dred
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 8
- Разглеждан: 1255
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 48 годишен/шна
- Рожден ден: Април 28, 1976
-
Пол
Мъж
-
Град
Sofia, Bulgaria
-
Интереси
Летене, самолети, планини, мотори
Моите теми
радиатор парно
11 септември 2007 - 16:27
радиатор парно
11 септември 2007 - 16:09
Здравейте, колеги!
От известно време насам забелязвам, че се губи антифриз - на около 1000 - 1500 км доливам около един литър (това през лятото, когато не се използва парното).
От няколко дни, когато позастудя, и за да си згрея гъзягата сутрин :-) и пускам парното, забелязах, че по-интензивно започва да губи антифриз...
Та въпроса ми е: дали е спукано радиаторчето на парното; къде се намира; как се стига до него? Трябва ли да се свали цялото табло, или има и по-пряк път отнякъде до него (например през вентилатора на парното?)?
Като я качих на канал, видях че по скоростната кутия, от лявата страна се стича вода, и самата скоростна кутия на мястото, където се стича водата е чиста. Та затова предполагам, че се стича от радиатора на парното, или от връзките към него...
моля помагайте, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем!
Поздрави на всички
От известно време насам забелязвам, че се губи антифриз - на около 1000 - 1500 км доливам около един литър (това през лятото, когато не се използва парното).
От няколко дни, когато позастудя, и за да си згрея гъзягата сутрин :-) и пускам парното, забелязах, че по-интензивно започва да губи антифриз...
Та въпроса ми е: дали е спукано радиаторчето на парното; къде се намира; как се стига до него? Трябва ли да се свали цялото табло, или има и по-пряк път отнякъде до него (например през вентилатора на парното?)?
Като я качих на канал, видях че по скоростната кутия, от лявата страна се стича вода, и самата скоростна кутия на мястото, където се стича водата е чиста. Та затова предполагам, че се стича от радиатора на парното, или от връзките към него...
моля помагайте, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем!
Поздрави на всички
Светва лампа EDC след палене на студен двг
01 юни 2007 - 20:22
Здравейте,
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема - "сменяш помпата (3000лв) и проблемът е решен" :-)))). От друго място чух предположение, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
карам C220D и имам следният проблем - сутрин на студено, след като подгрея свещите и завъртя ключа, двигателят запалва веднага - "направо от половин оборот", но след 5-10 секунди работа на двигателя на празен ход ми светва на таблото лампа EDC (Electronic Diesel Control), и двигателя изгасва. Всяко следващо палене в рамките на деня пали нормално - топла, студена. няма значение. В Балкан Стар я закачиха на компютър, и ми съобщиха, че дизеловата помпа е бомбаш, но без да изкажат предположение от какво може да е - дали от електрониката, дали е механичен проблема - "сменяш помпата (3000лв) и проблемът е решен" :-)))). От друго място чух предположение, че може да се ебава датчика за температурата на горивото, или за външната температура, и от там да дава грешка на компютърта, та да гасне колата... Някой дали има някакви предположения? Ше съм много благодарен, ако някой сподели свой опит...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: dred
- Privacy Policy