Към съдържанието

  •  

dekata877

Регистрация: 27 сеп 2017
Офлайн Последно: 14 ное 2018 - 08:03:51
-----

Моите теми

Серво - хидравлична помпа обслужване

20 юли 2018 - 07:14

Здравейте колеги.
От няколко дена може би седмица след като завъртя волана в която и да е посока се чува онзи странен звук на хидравликата когато няма масло в нея...нещо като при миенето на прозорци но по слабичък подобен шум - хах  :) 
Вчера реших да потърся къде точно се намира резервоарчето за хидравликата за да видя колко масло има в нея....но уви никъде не намерих резервоарчето...единственото което се вижда на "първа линия" с капачки са: за антифриз,течност за чистачки,маслото за двигателя,за спирачките и за масленият филтър...но никъде и за хидравликата.
След 10тина минути разбрах че сигурно колата е със хидравлична помпа но е от тези които са без капачка а е на болтчета и ще трябва да я разглобя или някак си ако има от някъде да долея течност ще е добре. :) 
Не можах да я видя къде точно се намира но намерих снимки във интернет на такава и ще видя ако мога по нея да се ориентирам някак си.
Прикачен файл  20180719_084357.jpg   80,87K   7 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084231.jpg   79,22K   6 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084255.jpg   74,41K   5 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084318.jpg   64,47K   4 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084507.jpg   81,72K   4 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084522.jpg   74,5K   4 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084535.jpg   67,75K   4 Брой сваляния
Прикачен файл  20180719_084606.jpg   66,3K   6 Брой сваляния
За това е и тази тема...Ако някой някога е правил такова нещо на Б-класа w245 или може би на друг модел със същата помпа нека сподели опит и мнения как евентуално да я обслужа.
Благодаря ви! :)  :)  :)
 


Проблем със ръчна спирачка Б-класа.

18 юни 2018 - 10:10

Здравейте на всички колеги.
От около година съм горд собственик на B180 2,0 CDI w245 109hp. 2005. и от както съм я купил ръчната почти не държи...казвам почти защото когато я дръпна до края най горе и съм на участък със лек наклон съм на късмет или ще хване или ще тръгне леко....но когато наклона е доста по голям тогава никакъв шанс.
Интересува ме дали някой е имал такъв проблем и ако е възможно да сподели идеи и мнения.
А аз сега ще ви споделя какво горе долу знам и какво съм опитвал и какво не.
Първо пробвах със свалянето на задните седалки и да видя дали няма технологичен отвор за регулиране и натягане на жилото на ръчната защото по други форуми за а-класа (гледах там защото горе долу са идентични само дето е по мъничка като купе а и няма много теми за б-класа за проблем или регулиране на ръчната ) дали тук в бг форума дали по чуждите или по ю-туб показват и казват че точно там има капак който се отвърта и точно от там е "машинката" за регулирането и....но уви при мен не видях въпросният капак под седалките.
Второто което гледах  и разбрах за ръчната за определени модели е че се натяга директно при самият диск на двете задни колела.
Това което видях е че при демонтаж на джантата и след това на спирачният апарат и след него демонтирате и дисковете(може и без да се демонтират посочените но трябва да си наясно какво правиш и да си сигурен в същото защото става само и чрез свалянето само на джантата)има една пружинка със зъбно колелце което колеце при прибутването му нагоре или надолу (в зависимост от модела е възможно на ляво или на дясно) затяга и притиска-прибутва едни като челюсти - (поправете ме ако греша просто не съм наясно) които се отварят-затварят нагоре надолу и така регулирате на какво разстояние да са челюстите от диска...но всичко това става със проба като завъртите диска не трябва да се чува стържене.
Та и аз опитах така по този вариант но уви позатегнах ги от двете страни до стържене дръпнах ръчната спирачка и отново не задържа и след това върнах всичко по старому.
Има и вариант самите челюсти да са износени и да не могат да задържат но при мен се чу стърженето което ме навява на мисълта че всичко е ОК със тях.
Третото което прочетох е че регулирането ставало под автомобила...но за жалост не разбрах от къде точно...някъде трябва да се срещат от двете гуми жилата и би трябвало да е някъде под самата ръчка на ръчната но така и не разбрах а и не погледнах.

Бих искал да помоля колеги които са запознати със този модел и знаят от къде мога да я регулирам да споделят мнения и опит...ще ви бъда много благодарен за помощта!