Здравейте.
Вчера стигнах да се занимавам със колата и по специално със ръчната спирачка и да ви споделя...получи се...затегнах я.
Първо както мислех (а и както виждам сега и ти си написал "az_be" че трябва да започна първо от към дисковете) почнах от към дисковете да видя ако мога да настроя на минимума да са позатегнати апаратите и от двете страни.
Позатегнах ги до желаната настройка и тук е момента да вметна към колегата "krasimo" че и аз се обърках със затягането защото от едната страна е на обратната страна затягането!
Та след дисковете се насочих към затягащия и обиращия луфт механизъм под колата както е посочен в файла(имам и снимки но не зная от къде да ги прикача) и от него след като развъртях гайката и със въртеливите движения по "шпилката" обрах разхлабеното жило и ръчната вече "кове".
Отново много ти Благодаря "az_be" за файловете и за помощта!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dekata877
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 9
- Разглеждан: 1190
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Перник
Други данни
-
Автомобил
Mercedes-Benz B Classe 180CDI
Моите мнения
В тема:Проблем със ръчна спирачка Б-класа.
02 юли 2018 - 07:35
В тема:Проблем със ръчна спирачка Б-класа.
19 юни 2018 - 07:22
Здрасти колега.
Благодаря ти много за файловете!
Само да те попитам нещо относно тях.
Трябва ли да направя и двете процедури или само едната (виждам че и на двете схеми има моя модел 245)...защото мисля че след като позатегна жилото след това трябва да обера луфт ако има такъв от към дисковете или обратното....или съм във грешка?
В тема:Колата завива сама надясно
18 юни 2018 - 09:02
Здравейте.
"kdl" Колата е B180 2.0 w245 2005 година.
Пиша тук в този раздел защото до колкото виждам от към б-класа аз съм единнствения с този проблем...за момента.
Както виждам и при други колеги е имало проблем със гумите...дали ще тресе или ще е дърпало.
Аз се надявам тези дни да купя 4бр. нови гуми (защото в момента нямам 500/600лв) и се надявам всичко да е ок.
Както казах ще ви пиша при първа възможност да ви споделя как е със новите гуми.
Поздрави и приятен ден на всички.
В тема:Колата завива сама надясно
11 юни 2018 - 16:34
Здравейте.
Благодаря ви за отговорите и помощта!
Колегата "kdl" да извинявам се и се поправям със градусите...по завишил съм ги...сега се смях на грешката си. а относно накладката се съмнявах просто че единният апарат задържа защотото от едната страна където е датчика бяха повечко изтъркани.
Колегата "Д.Пеев" да става и със силиконова но както е изброил колегата "daimler1" поради същите причини и аз предпочетох медната грес.
Та на темата.
Както казах ходих отново на реглаж....седях и гледах и разпитвах.
Показателите бяха в зелено но човекът там ми каза че това не означава нищо.
Хората правиха...регулираха всичко възможно...гледаха...тестваха колата но си дърпаше отново вдясно.
Накрая смениха местата на гумите (аз летните 17" не бях пробвал да ги обръщам...само зимните 16" със железните джанти)както си бяха заедно с джантите и ги обърнаха...едната от дясно а другата на нейно място...направиха тест и колата си влезе в правата линия и завива съвсеееем леко вдясно но след дълго каране и може би от нашите хубави пътища.
Все пак ги попитах...."е да де тук стана номера...но защо при 16"ките като ги обърнах колата все още дърпаше вдясно" и те ми казаха че има вероятност за дефектна гума...и направо ме очудиха замислих се дали има такава вероятност или ме подлъгват,все пак ги купих чисто нови от дианата но като се позамислих нищо чудно да съм уцелил дефектна.
Та сега мисля да купя чисто нови летни гуми да видя дали пак ще има проблем със дърпането а и хората от реглажа ми казаха да отида при тях след като ги купя да ги проверят.
Силно се надявам да няма проблеми със тях.
Отново искам да ви Благодаря за мненията и помощта...знам че темата е старичка и ви Благодаря че ме "излушвате" и помагате!
По късно ще пиша отново да споделя как е със новите гуми.
В тема:Колата завива сама надясно
22 май 2018 - 11:33
Здравейте.
Искам да се извиня за закъснелият отговор но просто бях командировка а след това и лични проблеми и нямах време да обърна внимание на форума.
Та относно проблема.
Както бях написал реших да сменя накладките защото датчика индикираше че вече е за смяна.
Купих накладки,купих и датчик (само един брой защото при мен е със един датчик и се намира на десният спирачен апарат).Прикарах колата,вдигнах на крик първо от лявата страна махнах гумата и след това смених накладките...на пръв поглед не бяха кой знае колко "заминали" можеше още да се покара с тях а относно спирачния апарат него го огледах доста обстойно дори смазах (със медна грес)болтовете които са под гумичките и ги тествах на ръка дали движат нормално и всичко бе Ок!След това в обратен ред на монтажа и се пренасяме от дясно.
Дойде ред и за дясната страна...пак същата процедура по вдигането и свалянето но при тези от дясната страна направо останах
защото самите накладки бяха почти до метал "ошушкани" а датчика беше доста изпилен!-Както и да е...викам си ето от тази страна ще е проблема.Първо огледах хубаво апарата изпробвах го на ръка с машинката за прибирането на барабанчетата после натисках педала но не много и така доста пъти но нямаше проблем.
Прегледах и болтовете под гумичките и само единият долен беше леееееко без грес...веднага взех грес и смазах и двата
болтовете се движеха много добре и реших да връщам всичко на мястото си и да видя дали всичко вече е ок
.
Сглобих обратно всичко и тествах....и от теста разбрах че нищо не се е променило все така си дърпа надясно и да ви кажа почнах леко да се примирявам със този дефект до един момент! .
Момента във който смених зимните гуми със железните джанти и върнах летите джанти и гуми и тогава направо се изумих ще ви кажа защо.
Докато карам на околовръстното от бенз.Шел посока Бизнес парк София или обратното и съм със 100км в час и като пусна волана колата точно за 3-4 секунди е навлязла от крайно ляво платно в крайно дясно платно на локалното...това са пет платна!-Волана все едно някой го дърпа надясно със 30/40градуса и усещам че трябва със лека сила да го върна обратно дори и леко вляво за да върви напред колата.
.Вчера си запазих ред за стенд за тази Събота и внимателно ще следя какво как и защо го правят.Ако мога ще направя снимки от резултат и ще ви кажа какво са ми казали.
Задължително ще следя за споделените от вас неща дали ги извършват и ако не ще ги питам защо не се прави това и това и защо другото се прави и след това ще ви споделя резултата дали е положителен или отрицателен..силно се надявам за първото!
Ако съм допуснал грешка или друго моля да ме извините.
Благодаря ви отново за вниманието и помощта на всички вас!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dekata877
- Privacy Policy