Здравейте колеги. Съжалявам ако темата се дублира, но все още съм леко афектиран. Тази сутрин както си отивах към работа карайки извънградско тръгвам да изпреварвам два ТИР-а с около 100-110 по едно нагорнище и когато бях на половината на хълма и натиснах педала за газта така, че да смени предавката, кикдаун въобще нямаше. Освен това колата загуби мощност, работата на двигателя като, че ли стана малко по-шумна и предавките спряха да се превключват както обикновено. Предвид, че скоростта с която можех да се движа стана между 60 и 80 км/ч (с малко усилие 100, но реших да не я насилвам, за да не стане някой фал) предполагам, че колата влезе в някакъв авариен режим. Спрях на първата отбивка, изгасих колата, изчаках две минути след което тръгнах и проблем нямаше. Колата е W211 Е220 CDI 2003 г. с автоматична скоростна кутия 722.6 с 5 предавки. Преди около 3 години правих ремонт на кутията - смяна на един соленоид, платка и рециклиране на хидротрансформатора като при огледа на кутията и работата разбира се бяха сменени и маслото с такова по спецификация заедно с буксата и другите нужни неща - гарнитури и тн. Дали е възможно проблема пак да е свързан с кутията? Възможно ли е да е проблем с MAF сензор или нещо подобно? На таблото нищо не светна, не ми излязоха никакви индикации или съобщения. За пръв път ми се случва, а колата я имам от 5 години и не ми е правила проблеми досега. Докато я закача на диагностика или я откарам в сервиз бих се радвал да споделите мнения каква би могла да е причината?
Dokolenko
Регистрация: 11 апр 2017Офлайн Последно: 25 ное 2021 - 09:25:18