По Софето нямате ли майсторчета да му сменят една гарнитурка, поне ще е читав компресора, не ново менте...
Сменят, но некадърно. И един теч не могат да намерят.
26 април 2022 - 08:41
По Софето нямате ли майсторчета да му сменят една гарнитурка, поне ще е читав компресора, не ново менте...
Сменят, но некадърно. И един теч не могат да намерят.
12 април 2022 - 15:59
Нов през Интеркарс например, има някакво масло, пуска му се на машината стандартната програма с масло и фреон, и си в играта.
През Autodoc са около 300лв. Интеркарс с отстъпката идва по-скъпичко.
26 март 2022 - 08:29
25 март 2022 - 09:08
24 март 2022 - 16:05
Най-добре е всички накуп, но ако само един е проблемен - пробвай първо да смениш само него.
Натискаш кобилицата над повдигача с дървено трупче. Ако повдигачът поддаде, значи е за смяна.
Новите повдигачи се продават напълнени - ако потъват, значи имат нужда от напълване.
Във WISнет изрично пише в процедурата, че ако новият повдигач не е напълнен, то преди монтаж трябва да се напълни.
И също е добре да се превърти мотора, така че разпределителния вал да не с гърбицата към петата на кобилицата за да няма напрежение в "черупката" като почнеш да я демонтираш и после като я монтираш.
На 4 цилиндровия мотор с едно превъртане се сменят повдигачите на два цилиндъра, като "черупките" се разглобяват една след друга. След това пак превърташ и сменяш и другите два цилиндъра последователно.
Тези хидравлични повдигачи/ компенсатори износват ли се или просто се замърсяват?
Тук на клипчето човека си ги разглобява и чисти :
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com