За мен колата изглежда прилично.
Хубав мотор, недостатъчно екстри (няма кийлес, панорама и дистроник - откакто ги ползвам установих, че са задължителни за напред..), 5г кутия е (по-здравия вариант от 7г), има кой да ги газифицира хубаво.
Бих отишъл да я погледна ако трябваше да си избирам кола за мен.
С едни хубави джанти ще изглежда много приятно, а ако искаш да стане още по.... с един амг пакет е страховита направо.
Данъка е неприятен - 500+ лв на година, цвета на салона и на мен не ми допада, но е въпрос на вкус.
Адаш, драмата с панорамата е, че не се смазва редовно и в даден момент просто отказва (почва да превърта и да не се движи ..). При мен това се случи съвсем наскоро и чух цени от 500 до 2300 лв за ремонт (без да са погледнали колата на живо даже..)
Накрая се намери един човечец.. направи я за 350 и от тогава няма яд.
Малко късно се включвам, защото сега видях. Имах и аз проблем с панорамата, точно зъбното колело на електромотора за самата панорама. За 5 години от както е в мен я чистя и смазвам всяка проблет, но явно с годините се изнася зъбното колело.
Извода до който аз стигам е че при определено съпротивление на електомотора, когато панорамата е в крайно затворено положение и компютъра го спира. Но при износено колело, не се достига нужното съпротивление и започва превъртането, респективно и чукащия звук. Пробвах чиита с подлагане на шайба, но без успех. В крайна сметка за няколко доларес поръчах зъбно колело от АлиЕкспрес, пасна почти перфектно, минимална доработка и вече всичко работи както преди. Има много клипчета в нета с това как се сваля плафона и с това как се подлага шайбата, но не и със зъбното колело.
Пробвах се старото да го избутам от оста, но без успех, защото имаше опасност от счупването на голямото пластмасово колело, затова го разрязах и разцепих внимателно, след това се набива новото.