Към съдържанието

  •  

Bewolf

Регистрация: 21 окт 2016
Офлайн Последно: Вчера, 18:16
-----

Моите мнения

В тема:При покупка на W211!

10 февруари 2022 - 21:34

За мен колата изглежда прилично.

Хубав мотор, недостатъчно екстри (няма кийлес, панорама и дистроник - откакто ги ползвам установих, че са задължителни за напред..), 5г кутия е (по-здравия вариант от 7г), има кой да ги газифицира хубаво.

Бих отишъл да я погледна ако трябваше да си избирам кола за мен.

С едни хубави джанти ще изглежда много приятно, а ако искаш да стане още по.... с един амг пакет е страховита направо.

Данъка е неприятен - 500+ лв на година, цвета на салона и на мен не ми допада, но е въпрос на вкус.

 

Адаш, драмата с панорамата е, че не се смазва редовно и в даден момент просто отказва (почва да превърта и да не се движи ..). При мен  това се случи съвсем наскоро и чух цени от 500 до 2300 лв за ремонт (без да са погледнали колата на живо даже..)
Накрая се намери един човечец.. направи я за 350 и от тогава няма яд.

Малко късно се включвам, защото сега видях. Имах и аз проблем с панорамата, точно зъбното колело на електромотора за самата панорама. За 5 години от както е в мен я чистя и смазвам всяка проблет, но явно с годините се изнася зъбното колело. 

Извода до който аз стигам е че при определено съпротивление на електомотора, когато панорамата е в крайно затворено положение и компютъра го спира. Но при износено колело, не се достига нужното съпротивление и започва превъртането, респективно и чукащия звук. Пробвах чиита с подлагане на шайба, но без успех. В крайна сметка за няколко доларес поръчах зъбно колело от АлиЕкспрес, пасна почти перфектно, минимална доработка и вече всичко работи както преди. Има много клипчета в нета с това как се сваля плафона и с това как се подлага шайбата, но не и със зъбното колело.

Пробвах се старото да го избутам от оста, но без успех, защото имаше опасност от счупването на голямото пластмасово колело, затова го разрязах и разцепих внимателно, след това се набива новото.


В тема:W211 E320 Бензин

04 октомври 2021 - 12:59

Усещането за ускорение е субективно нещо. Вероятно си прав, че не е слаб. Но аз го отдавам на това, че е 4х4 с доста екстри, като ако не се лъжа е над 1700кг., а може и повече с газта. В никакъв случай не е бегачка, но не е и от най-икономичните, че не и аз съм от най-икономичните шоьори. Просто в този ценови диапазон си струва повече 500. Просто защото като се товарите повече хора и багаж е по-лесно изпреварването. Иначе да, с 90-140 извънградско/магистрално е изключително приятен и ненатоварващ автомобил. Правел съм оп 700км преходи със спиране само за газ и слизам от колата все едно не съм шофирал.


В тема:W211 E320 Бензин

05 август 2021 - 08:18

Освен да ти кажа и моите 2 ст. по темата.

Над 4 години съм Е320 4матик седан. Над 4 години ме е яд че не взех 500 :)

3.2 е слаб за това купе, лаком и т.н. Ако попаднеш като мен на кола дето само са я карали и за теб е честта да подменяш това онова тия 5к много бързо ще приключат. Като започнем сменях 4 възглавници, компресор, дискове и накладки навсякъде, карета (заради скъсани маншони), платка на скоростите и много още запомнени  и незапомнени. Тая кола 50-100лв. ги няма за нищо!

На години са си. И ако си с непостоянни доходи по-скоро пропусни, защото ще плачиш. И ще я продадеш като barty след някакво време. Прецени си финансовите сили, не е само да вземеш тая пълнолетна купчина желязо :)


В тема:Покупка на 320 бензин

07 юли 2021 - 13:51

Колега, а като запознат с чукането на повдигачите, смяташ ли да правиш нещо по въпроса. И ако да, какво?
По темата карам над 4 години този мотор, само че 4матик. И още ме е яд че не взех 500.
Разхода е близък, а ускорението няма общо.
Ако имаш подобна чуденка, направо гледай 8 цилиндровия.
Аз попаднах на кола която преди мен не я бяха поддържали и съм дал в годините около 10к за ремонти и поддръжка, а не бе от най-евтините на пазара.
За тая кола мога вече да напиша ръководство :)

Sent from my EML-L29 using Tapatalk

В тема:4-matic За и против

27 май 2021 - 15:58

Подкрепям Airmatic-a. Да скъпо е като се счупи, но драстична разлика има спрямо някои коли. Наложи ми се преди няколко дни да покарам едно Subaro Outback, осезаемо по-меко води airmatic-a.