Към съдържанието

  •  

EvilLION

Регистрация: 21 мар 2007
Офлайн Последно: 21 дек 2009 - 18:03:50
*****

Моите теми

Подлежи ли на ремонт водната помпа?

01 декември 2007 - 19:12

Здравейте! Протече ми водната помпа и ми е интересно дали не подлежи на ремонт.190Е 2.0 . Не че немога да взема нова, както и ще направя но все пак ако може да се спаси нещо. Тече някъде отдолу и ми казаха че неможе да се оправи но все пак ми се искаше и някой от форума който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели. Благодаря предварително!

Какъв размер гуми стават?

24 ноември 2007 - 21:35

Здравейте колеги! Интересува ме колко най-широки гуми на 15 цола могат да се сложат на 190-ка без да се налага да се режат веждите, да се раздуват калниците и тем подобни.

Запитване

02 септември 2007 - 17:56

Здравейте колеги! Интересува ме дали 190Е 91г. с клима има филтър на парното. Не че имам някакъв проблен, а просто съм любопитен.

Някой знае ли?

08 август 2007 - 18:50

Здравейте колеги. Някой знае ли дали копчето за вдигане и сваляне на фаровете на 190 подлежи на ремонт и как се сваля. Когато сваля фаровете, като върна газта се чува съскане от него. Не е проблем, пак си работи но ме дразни съскането. Ако някой е запознат, ще съм му благодарен да каже за какво става на въпрос.

Най после открих решение за заместител на катализатора

05 август 2007 - 17:44

Здравейте колеги ! Искам да споделя с вас една моя тревога която ме мъчи от извесно време а съм сигурен че има доста хора които ще се зайтересуват от темата. Карам 190 Е 2.0. Преди около месец ми се разфарфори резонатора и реших да го сменя (повечето италианки са с резонатори вместо катализатор). Тогава започна ужаса. Неможах да намеря такъв резонатор какъвто ми беше на колата и затова сложих някакъв друг. Страшна работа. Направо ме беше срам да подавам гас защото на около 2000 оборота се чуваше шум наподобяващ дрънкане на тенджери. Направо ужас. Изтърпях го една седмица и отидох да го махна защото повече неможах да го търпя. Реших да сложа пура, никакъв ефект. Махнах пурата и сложих тръба. Ефекта беше същия. След това прочетох някъде за някакъв трикамерен резонатор. Вършел перфектна работа. Перфектна ама чушки. С резонатора не дрънкаха тенджери а се чупеха чинии. В чудо се видях. Замислих се и за нов катализатор но несмеех да си помисля колко ще струва. Все още се надявах на алтернатива. Тогава започнаха експериментите и успях. Този трикамерен резонатор го свалих и го отворих. Ебати резонатора, в двата края заглушители а в средата гола ламарина. Взех една разпробита тръба, заварих я посредата на резонатора за двата заглушитела, натъпках вата и затворих гърнето. Монтирах го обратно на колата, запалих и... благодат. Няма дрънкане, няма гъргорене няма бръмчене. Работи така както когато я купих. Без никакви дразнещи шумове. Мисълта ми е че ако ви се случи такова нещо не се хвърляйте на скъпи резонатори, заместители на катализатори и тем-подобни. Решението е в "направи си сам"