Малко ъпдейт да дам, за който срещне същия проблем.
Виенето при мен се оказа, че идва от лагерите на раздатъчната кутия (раздатката). Пробвахме със пълно обслужване на диференциалите (около 500лв труд с материали), но за жалост не беше това.
Разбивка на ремонта:
- комплект от 4 лагера за раздатката - 400лв общо. Не се предлагат оригинални от МБ. Открих ги с доста мъка. От тук може да намерите номерата и размерите на лагерите: https://www.ebay.co....tm/142327582746и после ги поръчах от тук: https://www.trierra.com/kontakti. Те са вносител на Тимкен лагери: https://www.zvlslovakia.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82/%d0%b4%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%b1%d1%83%d1%82%d0%be%d1%80%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d1%80%d0%b5%d0%b6%d0%b0/%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%8f/
- семеринги (оригинални от МБ) - 130лв
- нов болт, който основно държи на кутията към колата (оригинален от МБ) - 35лв
- масло на кутията (оригинално от МБ) - 35лв (бях го сменял наскоро и за това не е сменяно всичкото масло, а само доливано)
- 5 опръстена - 50лв общо
общо още 250лв за тези 4те неща
Колата прекара 9 работни дни в сервиза , като момчетата само 2 дни сваляха кутията поради леки затруднения с болтове.
Цена за труд - 650лв
Прикачвам снимки на разбитите лагери от раздатката (грозна картинка)
Общо труд с части около 1350лв в оторизиран сервиз на МБ гр. Троян
Припомням, че в гр. Плевен ми дадоха цена от 860лв само за лагерите.
Не мога да си обясня след като не са оригинални от МБ (понеже не се предлагат) от къде е тази разлика в цените...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: martoly
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 18
- Разглеждан: 2276
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Севлиево
5
Neutral
Инструменти
Приятели
martoly не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Виене от раздатка
12 октомври 2021 - 15:46
В тема:Виене от раздатка
03 септември 2021 - 08:09
Не се оказа това при мен, за жалост.
Вчера ходих и за още едно мнение от където потвърдиха, че или ще са лагери на раздатката, или (по-малко вероятно) някакъв т.нар. орбитален редуктор в задната част на скоростната кутия. Но кое от двете е можело да се определи само след отваряне.
Дадоха ми цена за комплекта от 4 лагера на раздатката - 860лв. (без труд), което не знам дали става дума за оригинални лагери или не.
В тема:Цялостно обслужване на W212
02 март 2021 - 22:35
Здравейте, днес я взех от сервиза след "обслужване".
Обслужване е доста силно казано тъй като единственото, което и беше правено беше смяна на масло на двигателя, двата въздушни вилтъра и филтъра на купето.
Бяхме се разбрали да провери и маслото на скоростнаха кутия, но понеже нямаше никъде отбелязано дали и кога е сменяно, беше взел малко да го види и каза, че било бистро и нямало нужда да се сменя. Същото и за хидравличната течност на волана.
Закачи я на стар диагностика, която не откри нищо. Той я и кара за да види дали няма да се чуе или изкочи нещо - за щастие не. Единствено нещо, което и аз бях усетил, е че трябва реглаж на гумите.
Та за двата филтъра на двигателя, филтър с активен въглен на купето, масло на двигателя (пропуснах да го питам дали е сложил синтетика, знам само че е на Motul) + труд ми излезе 280лв.
Разбрахме се да поръча нов датчик за предния парктроник, тъй като ми прави проблем, както и оригинално масло за раздатките, за сменим маслото на раздатките и диференциала следващите дни.
Това е единственото нещо, което съм открил като "проблем" до този момент. Всъщност, това и едни доста силни вибрации във волана при навиване волана при спряло положение, които ме притесняват и не знам до колко е нормално. За тях ще говоря с него като ходя после.
Единствено не съм наясно как стоят нещата с веригата. На колко км се сменя и какви са признаците да се сменя такава?
Също така четох във форума, че колеги са публикували фактури, за обслужане, в които има и водни/маслени помпи сменяни. Та същото и за тях - кога ги сменяме и кои са признаците?
Иначе мотора, който се усетих, че съм пропуснал, но не открих вариант за редакция на публикацията -
Мерцедеса е Е350 - 3.5 атмосферен - 272к.с - 4МАТИК на 210хил. километра
Стои на 19ки АМГ джанти с гуми 255/35, които изглеждат доста красиво, но на моменти се усеща по-твърдото возене и обмислям да сложа 18ки
До колкото съм на ясно колата е внасяна от Швейцария 2019-та година и от около седмица съм и втори собственик в България. Прикачвам снимки.
Едиственото което мисля да му правя към момента, е да пообиколя моргите и да си намеря кормилна колона от модели 2014+ за да сменя моята и съответно да сложа по-нов волан от сегашния.
Както и фейслифтови лед стопове и лип спойлер.
Поздрави
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: martoly
- Privacy Policy