Към съдържанието

  •  

pipetko

Регистрация: 01 сеп 2015
Офлайн Последно: 15 яну 2019 - 03:09:51
-----

#374494 Дроселова клапа

Публикувано от pipetko на 01 юни 2016 - 00:58

Здравейте колеги,

Не съм качвал снимки тъй като разгадах проблема. Клапата я почистих и тя беше, но главния проблем е в едно малко ''П'' образно маркучле, намиращо се под инжекциона.
Изобщо не се бях сетил да го проверя онзи ден по случайност бях при един газаджия с приятел, като му казах за проблема си, ме пита дали съм проверил въпросния маркуч след което си забих главата в земята. Дадох си му 10 лв на човека, но като не съм майстор, кой да се сети да погледне и там доле... Сложих маркуча и край. :) Въпреки че от тогава насам, незнайно защо тук таме при запалване на мотора директно на ГАЗ забива муцуна, като тръгвам да набирам скорост. За сега е рядко и не го прави на бензин. Някой ден ще го решавам и тоя проблем.

Благодаря за всички отзовали се с отговори по темата.


  • 1


#369639 Ох ти гаден мерцедес климатик-троник.... или каквото и да си!

Публикувано от pipetko на 10 януари 2016 - 02:46

Привет колега!

Мога да ти кажа със сигурност само следното - от централните духалки духа САМО студено! Но зимата когато ти постъпва топъл въздух в купето от там не духа нищо. Ако пуснеш студен въздух тогава започва да духа от там. След като си купих моя вси1ко работеше, но като застудя и съответно климатроника започна да духа топло централните ми духалки спряха да духат. Притесних се и ходих до сервиза на Мерцедес в Ст. Загора. Казаха, че е много сложно, трябва да се сваля таблото и от там нататък да се види какво не е наред. Цена съотверно космическа. Казах, че няма да духа от там, но за щастие клиент купуващ масло чу разговора ни и ми каза, че от там духа само студено. Завъртях регулатора на ниски градуси и всичко си заработи...

 

Радиатора на климатика и парното са ти един до друг, защото зимата ако ти се запотят стъклата вкл. и климатика. Така радиатора му става най студената точка, а не стъклата ти и оросяването на въздуха става именно там, а не на стъклата. Независимо от това ма теб ти духа топъл въздух. Това не се управлява с клапи, а с електрически клапани, които се намират в ляво до акумулатора.

С това мога да ти помогна.

Успех!

Здраве,

Благодаря за отговора по темата. Информацията беше полезна, не знаех за тези неща  относно радиаторите.

Аз също бях чувал за това, но ми казаха че имам липсваща клапа която затваря средната конзола и оставя през малките отвори горе да влиза топъл въздух.

Кламата трябвало да седи на средната ос която контролира останалите клапи за към прозореца, краката и т.н.

Оказа се че  освен духалката, студената клапа не затваря и студен въздух влиза постоянно от средната конзола, без значение дали е пуснат климатроника или не.

Освен това не съм сигурен вече дали изобщо и модула работи както трябва. След като разглобих всичко, малкия мотор за студената клапа беше тестван и работеше. Големия не работеше, но е фат че, когато опитвах лятото да включа л;иматика само примигваха копчетата или изобщи нищо не правеше. Иначе знам че е празно де, няма фреон.  Но една от предните ми коли също нямаше, но моторчето като пусна климатика работеше.

 

Както и да е.

Нека споделя каква самоделка си направих. Тъй като ми казаха за мотора 600 лв. оригинален, 400 лв за китайски и още не знам си колко за труда, просто се отказах от каквото и да е. Та мамка му азя взех за 1500, лака и за3 месеца се обели, чака ме дете а аз нямам пукната стотинка  за хляб та камо ли за проклетото щибано парно... опс .... климатик-ОООоотроник Българ криейшън....
Та поради тази причина се заех сам да реша проблема за точно .....5 лв. Даа за 5 лв. Пари нямам и за втора ръка мотор, повярвайте положението е критично, дори нямам за бензин та да не ми се налага да я паля на гас= студа... но уви налага се, всяка сутрин 10 литра вряла вода лея на изпарителя и .. м да... така паля.... както и да е ...

РЕШЕНИЕТО: (Че се  отплеснах малко) Разглобих цялото табло, изкарах целия модул, махнах неработещия мотор, тествах го за да се уверя че не работи. След което махнах клапите разпределя въздуха към различните сектори, махнах клапата за студения въздух която беше заседнала в една позиция и вкарваше само студен въздух. Залепих дупката на студената клапа с тиксо, сложих модула, махнах страничните въздуховоди.. и ис направих собствени от картон и тиксо, горния за централния въздуховод го запуших, за да ходи целия поток, там където искам... Сложих във изфабрикуваните в левия въздуховод вентилатор от компютър и насочих цялата струя да ходи към предното стъкло от към шофьора. Направих подобно и отдясно но въздуховода води към крайния десен за да духа към левия прозорец и пасажера. Сглобих табло и т.н. и добавих едно копче, вързах ги към клемите и ...воала, парно за 5 лв, работеюо безупречно. А и за да не ходи допълнителен ток нейде, разкачих компютърния модул на климатроника и те така. И между другото учудващо за сега работи по-добре от преди да се развали мотора :D :D :D

Не ми се смейте.... случиха се неочаквани обрати и останах без пари, работя но не ми плащат повече от 350 лв на месец...


  • 1