Ако си попаднал на негазифицирана 124-ка те съветвам да я постегнеш и да я караш така.
Повечето имащи 124 не са рокфелер.. Аз например всеки ден пътувам всеки ден до Пловдив, сметни 20 работни дни по 20 лв на ден гориво и 20 работни дни по 200 лв гориво..... Колко спестявам ?! Да, точно 200 лв., с които си плащам другите разходи или по детето.....Е сори майкъл, откакто съм с газово и масло не гори, компресия има, маслото не си мени цвета, трака си по същия начин, както и на бензин.... Е, има си болежки, както всичко механично и технологично на тая земя, няма перфектно.... Единственото на коеот трудно попаднах до сега е читав газаджия, нищо друго!
И да съм милиардер, пак ще карам на газ, бих предпочел ако мога да помогна с нещо на някой, от колкото да ги давам за бензин ( който с времето ще става и по-скъп не само в БГ ). Ако имам средства директно минавам на тоци, самоделно или някоя удавена тесла да я приспособявам на комбито ми, ама ще я направя.... Пак ще спестя и то не за мизерията. Има много по полезни неща в които могат да се вложат тези пари, в бъдещето на дете, ремонти по дома, да ги дадеш на някой в нужда и т.н. и т.н. и т.н. От както имам автомобил.... 10 години тамън, само на газ и не съм срещал проблеми. Имах едно дайхатзу бяха му сложили газово с плочка а то инжекция и имаше проблем с оборотите, ама вървеше повече на газ от колкто она бензин и харчеше колкото и ан безнин 5 на 100..... Всичко е според зависи, на акво попаднеш, как ти го сложат.... Доказано е че не вреди толкова на мотора, вреди ако не е настроено както трябва, по същия начин ако има проблем с бензиновата горивна система ще вреди на целия двигател и т.н. и т.н. да не се обясняваме
Вие като искате карайте си на бензин, Оня горе ни е дал правото да си избираме... А щом можете да избирате да се движите на бензин при разход при повечето 124 над 9 на 100 ( аз съм с S124 и гори 10 на 100 на бензин и същото на газ, някой път на газ ми спада разхода, ако карам до 90 кмч на 9 на 100 извън градско обаче хахаха , градско винаги 10 ), значи сте добре..... Аз не съм и не мога да си позволя това, но и да можех, пак както казах щях да си карам на газчица Ако можех като допълнение щях да си взема Prius и да му сложа ГИ Не се шегувам, нищо че изобщо не ги харесвам тия коли Мерцедеса щеше да ми се води VIP колата ХАХАХАХХАХАХА
Благодаря ви за отговорите.
Както казах купих колата преди 10 дни и не смятам да я продавам,а да я карам,дори още не е обслужена,поради липса на време и не само .Реших да покарам малко, да видя какви кусури има и които да бъдат отстранени в сервиза . Колата наистина си е читава и много ме радва като цяло.Не съм решил на 100 % за газ,като видя разхода на гориво и мнения от газаджий ще реша.
Исках информация от хора като daimler1,/за което му благодаря/ ,които са карали и имат наблюдение върху този модел двг и то на газ, да ме посъветват.
Само ти препоръчвам да внимаваш с газаджиите, че моя мерцедес го купих с толкова калпаво монтирана агу че беше ад, всички останали през които минах не направиха нищо а само влошаваха. Търси мнения по форимите, не разчитай само на гугъл отзивите, повечето от тях е твърде верояно да са фалшиви
Слушай к'во ти пее радиото - тамън затихнаха темите за гърмежи и загубени П-обарзни маркучи
Аз тоя проблем го реших много бетониращо от тогава насам, веднъж заредих газ пълна с графит и сам отогва докато я изгоря имах 2-3 гърмежа, но без падане на П маркуча А проблема реших, като сложих на единия и другия край от ония навиващите се халки ( излезе ми от главата думата ), пластмасовата дръгня която се води като колянце или и аз не нзма какво, дето влиза във ваната с малко червен високотемпературен силикон заспива идеално.... Всъщност, понеже моя като го взех беше със скъсана вана ( идиотите не бяха сложили дори плочка, а ръгнали маркуча в гърлото горе и затапили целия филтър, махнали отгоре дългия болт и само от там дишаше буквално коалта :Х, как не са загинали клапани млапани и изобщо как вървеше тая кола не знам ), та взех нова вана и след това цялата, ама цяааааааалата я надзвъках с тоя силикон, да си еве майката да се къса ся