Здравейте!
От скоро имам следния проблем - сутринта, когато е студено (температурите са около нулата) и запаля колата се гаси почти на секундата. Втория път я паля вече с газ, държа оборотите на 1500 за около минута и като пусна педала вече работи, но доста неравномерно, оборотомера играе между нормалните 750 и ниските 500 оборота. След това включвам задна, пускам спирачката (колата е автоматик) и тъкмо да тръгне на свободен ход и загасва отново. Вече при третото палене няма проблем, изкарвам я от гаража но все още работи неравномерно. Като температурата на двигателя се покачи над 40 градуса, вече работи съвсем нормално и плавно, както винаги е било. Оставям я паркирана в града за 2-3-4 часа и после пак нямам проблеми. Колата е Mercedes C220D, W202, 1996г., автоматик. Маслото и филтрите ги сменям на всеки 10000 километра, проверявам състоянието й много често и каквото е имало досега съм го сменял с оригинална част почти на момента. Скоро бях на диагностика и датчика за входящата температура беше сдал багажа, смених го веднага, пуснахме отново диагностиката и всичко беше наред. Преди няколко месеца изкочи проблема с помпата Lucas, който е типичен за модела и се наложи да я сменя. Всичко мина супер, след смяната съм минал вече към 15000 километра. Това са ремонтите, които може да имат връзка с проблема.
Другото неприятно нещо ми се случва вече за втори път - пак сутрин, като успешно запаля, дам на заден ход, изляза от гаража и после трябва естествено да спра ... е в спирането е проблема. Педала на спирачката е страшно твъд, все едно хидравликата е отказала напълно, като го натисна с пълна сила даже отказва и да спре, та и двата пъти спирам с ръчната. След като спра успешно го натискам десетина пъти, излизам да затворя вратата на гаража и после всичко си е напълно нормално, педала е мек, колата спира както преди. В движение никога не ми го е правил този номер, само две сутрини. Дисковете и накладките отпред и отзад са сменени скоро с оригинални на Лукас, проверих ги как са като качвах зимните гуми преди 2 седмици, нямаше проблеми. Единственото което се сещам е свързано с течността за спирачките - не съм сигурен кога за последно е подменена, мисля че са навъртяни към 150000 километра от последната смяна.
Не ми се мисли какво ще става като температурите паднат значително под нулата ..
Надявам се да измислим нещо, благодаря ви предварително за отговорите!
P.S. в няколко форума на Мерцедес, включително и в този, намирам хора с подобен проблем като моя, но те са с бензинови мотори и в повечето случаи, мизерията е прави замърсеното cold start valve/Kaltstartventil/моторче на празния ход (не знам дали е правилен превода, затова поместих немското и английското наименование).
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: poroff
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 12
- Разглеждан: 1495
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
poroff не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Гаснене и проблем със спирачки при студен старт, C220D W202
12 ноември 2007 - 15:43
EDC проблем
20 август 2007 - 16:09
Здравейте!
От скоро имам проблем с колата ми MB C220D 1996 - на арматурното табло свети EDC и колата е в авариен режим - оборотите са ограничени на около 3000. Смених горивен филтър преди около 800 километра, но "майстора" който ми го монтира не е поставил новото уплътнение около болта, оставил е старото и както в последствие установих то беше накриво и явно и влизал въздух в системата. Днес купих нов филтър и го сложих качествено в друг сервиз, но лампата не гасне и аварийния режим е още активен. Затова ходих да изчистят грешките в системата, но машината отказа да извърши "ресет-а". Все пак изкара 2 грешки - P0110 - Intake air temperature sensor B17: Current and stored и P1230 Cam ring position sensor: Fault indicator lamp on. От този сервиз ме препратиха в "САЕ" сервиз в Пловдив и утре сутринта ще съм там. Дано да е от това, защото вече бях в АВЕЛ в Пловдив евентуално ако е от помпата (която е Lucas) да попитам дали ги ремонтират и като я погледнаха каза моята е с "късите кабели", а те правили само с "дългите", "късите" ги правели в Инстанбул и Солун. Тук четох из форумите че някакви О-пръстени на маркучите правели проблема, бихте ли ми разяснили какви са тези пръстени, откъде могат да се намерят, само те ли се сменят и т.н.
Ще се радвам ако ми помогнете с каквото можете. Мерси
P.S. Ходих до балкан стар които за пореден път не бяха в час и с 300 зора стигнаха до цена от 6000лв., срещу която не можаха да ми обяснят кадърно какво ще бъде извършено. Предполагам че сменят цялата система, но това няма значение.
От скоро имам проблем с колата ми MB C220D 1996 - на арматурното табло свети EDC и колата е в авариен режим - оборотите са ограничени на около 3000. Смених горивен филтър преди около 800 километра, но "майстора" който ми го монтира не е поставил новото уплътнение около болта, оставил е старото и както в последствие установих то беше накриво и явно и влизал въздух в системата. Днес купих нов филтър и го сложих качествено в друг сервиз, но лампата не гасне и аварийния режим е още активен. Затова ходих да изчистят грешките в системата, но машината отказа да извърши "ресет-а". Все пак изкара 2 грешки - P0110 - Intake air temperature sensor B17: Current and stored и P1230 Cam ring position sensor: Fault indicator lamp on. От този сервиз ме препратиха в "САЕ" сервиз в Пловдив и утре сутринта ще съм там. Дано да е от това, защото вече бях в АВЕЛ в Пловдив евентуално ако е от помпата (която е Lucas) да попитам дали ги ремонтират и като я погледнаха каза моята е с "късите кабели", а те правили само с "дългите", "късите" ги правели в Инстанбул и Солун. Тук четох из форумите че някакви О-пръстени на маркучите правели проблема, бихте ли ми разяснили какви са тези пръстени, откъде могат да се намерят, само те ли се сменят и т.н.
Ще се радвам ако ми помогнете с каквото можете. Мерси
P.S. Ходих до балкан стар които за пореден път не бяха в час и с 300 зора стигнаха до цена от 6000лв., срещу която не можаха да ми обяснят кадърно какво ще бъде извършено. Предполагам че сменят цялата система, но това няма значение.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: poroff
- Privacy Policy