Точно на такова намирисва
Ще ги проверя веднага маркучлетата и помпата също, мерси за бързия отговор
Понеже съм в Германия в момента, а тук по сервизите режат глави си намерих една употребявана в ebay, ако можете хвърлете едно око да видим дали е тази: http://cgi.ebay.de/M...1QQcmdZViewItem
Цената е 100 евро, а помпата е 2ра ръка, нова е 200 ... как са цените в България, понеже ще се връщам по празниците и ако нещо да я сменя там евентуално?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: poroff
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 12
- Разглеждан: 1495
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
poroff не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Гаснене и проблем със спирачки при студен старт, C220D W202
12 ноември 2007 - 17:01
В тема:EDC проблем
21 август 2007 - 11:38
Хм, отидох на въпросната диагностика в САЕ Bosch сервиз в Пловдив, 8 механика седяха и цъкаха 3 часа над капака и заключиха че проблема бил от помпата и те не се занимавали с такива работи. Пренасочиха ме към Панчо, който има сервиз за дизели, малко по надолу по Цариградско (за Пловдив става дума), защото "той ги правел тия помпи". Отидох там и за разлика от онзи от АВЕЛ той каза че помпата била с "дългите" кабели и те ги правели, срещу скромната сума от 2800 лева, защото сменяли помпата и половината електроника. Много се съмнявам да е от това, и тъй като те изобщо не обърнаха внимание на това което им казах че съм чел във форума и честите проблеми с о-пръстените и другите грешки в сензори и датчици от горния пост, съм склонен да сменя първо тях и ако тогава не стане ще му мисля... Тъй като не съм много вещ в авто ремонтите се надявам някой да помогне, тук някъде видях един съ-форумец със същия проблем си беше оставил телефона, мисля да му се обадя, да се надяваме че ще се отзове.
Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.
Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
Update: Смених о-пръстените, които бяха видимо в добро състояние, след час и половина ще отида на диагностика да видим дали ще може да се изчистят грешките. Засега пак свети EDC-то, трудно пали и оборотите са ограничени на около 3000.
Update 2: ами помпата е проблема, всичко друго изчистих, останаха само грешките от компонентите й. Направих диагностиката на няколко места, за да съм сигурен че няма да има разминаване. То се е видяло че ще се пазаря с турчина от сервиза за дизели да свали малко цената и ще го правя ... ще пиша като има някакво развитие.
В тема:EDC проблем
20 август 2007 - 19:17
ОК, мерси много за помощта, ще пиша утре като се върна какво се е случило
В тема:EDC проблем
20 август 2007 - 18:53
Ами да ти кажа доста по-трудно пали, преди само чуквах ключа и запалваше, сега върти 2-3 секунди и тогава. Даже днес ми се случи да изгасне веднага след запалването.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: poroff
- Privacy Policy