Към съдържанието

  •  

koleto_70

Регистрация: 30 мар 2015
Офлайн Последно: 22 мар 2022 - 11:33:55
-----

Моите мнения

В тема:P0171 Бедна смес

15 септември 2021 - 16:24

Не съм много сигурен дали изобщо можеш да стигнеш обратимо до мембраната - намира се в кръглия съд зад спирачната помпа. Този съд е капсулован и не мисля, че може да се разглоби и сглоби обратно после. Това което най-лесно можеш да направиш е да зарежеш колата на паркинг 2 дни и да видиш педала на спирачката дали ще остане "мек" преди да я запалиш. Другото е някой да провери с манометър дали задържа вакуум, но трябва да има специално приспособление за случая, което да се закачи на мястото на магистралата м/у смукателния колектор и сервото - не зная къде може да има такова обаче... Провери за "течове" и самите тръбички и възвратния клапан от към сервото...


В тема:P0171 Бедна смес

15 септември 2021 - 13:18

Исках да попитам примерно - дали след ден не палене ако първо натиснеш спирачката, педала ще е още мек. Серво усилвателя на спирачките взима "вакуум" от смукателния колектор и ако мембраната му е спукана макар и леко някъде, двигателя почва да смуче непремерен въздух на празни обороти през нея и от там може да идва проблема (макар, че ми се струва малко вероятно, но при положение, че си проверил останалото...). При спукана мембрана - няколко часа след гасене на колата първото натискане вече не е "меко". Не съм много сигурен, но мисля, че има изискване системата да държи вакуума поне 3 дни при неработещ двигател, ако не беше и повече.


В тема:P0171 Бедна смес

15 септември 2021 - 10:23

Колко време след като загасиш колата педала на спирачката остава "мек"?


В тема:Въпрос относно технически преглед.

16 юли 2021 - 17:44

И не на последно място, интересно ми е как в София ще се случи въпросното контролиране за влизане в широк център и т.н. ? Те ще са на всеки километър или ? Хората, които живеят в идеалния център, но колата им е ЕКО 1 да речем, какво става? Поредното мижи, да те лажем...

Никой няма за цел да те спира - напротив - точно това е целта - да влезнеш. Щракват те с камерата, че си влязал с ЕКО1 в ден в който е обявено за забранено влизането на автомобили с категория по-ниска от ЕКО4 и си получаваш фотографията с фиша с глобата и надпис - ЧЕСТИТО - ПЕЧЕЛИТЕ!


В тема:Въпрос относно технически преглед.

15 юли 2021 - 15:34

Информация от преди няколко дни:

Ако в талона на колата има записана ЕВРО категория и измерванията не я покрият - не се минава прегледа. Ако измерванията я покриват се действа по таблиците от наредбата - в прикачените картинки... Ако в талона не пише евро категория се взимат параметрите за ЕКО1 и се мери по тях - ако и те не се покриват - пак не се минава преглед. Така, че за колегата с отрязаните катализатори - ако имаш ЕВРО категория в талона най-вероятно няма да минеш на преглед. Не се гледа дали физически катализаторите са на колата или ги няма, но ако ги няма със сигурност няма да покриеш нормите. Ако нямаш категория - печелиш - ще си цапаш на воля с ЕКО1....

 

За съжаление таблицата за дизелите е супер сгрешена, защото както се вижда ЕВРО 3 са я писали до 2002ра, но категорията я има доста след това.  В тоя случай се действа пак по таблиците т.е. ЕВРО3 се приема за преди 2002-ра. Примера е от въпросното минаване на преглед преди няколко дни:

 

Ланча дизел 2004-та с вписана в талона ЕВРО 3 категория, която на измерванията покрива нормата за ЕКО 4 от таблиците, директно е получила стикер ЕКО 1...

 

Малоумие - но тука е така....