Към съдържанието

  •  

aLeKS

Регистрация: 26 фев 2007
Офлайн Последно: 17 мар 2014 - 09:12:47
-----

Моите теми

Малко информация за гумите

01 юли 2007 - 13:07

Реших да сменям гумите на моя мерчо и намерих на тънка цена 4 нови гуми, които обаче са с еднакъв размер 225/50 R16. Та искам да попитам дали е удачно да сложа отпред гуми със същата широчина, каквито са и задните..получих разнопосочни мнения по въпроса, затова си позволявам да поставя и тук тази тема! Ако някой е наясно как стои въпроса, моля да сподели, за което благодаря предварително :mbcb

Проблем с компютъра на R170

02 юни 2007 - 16:23

Карам отскоро един мерцедес разбивач (най-вече на джоба ми) SLK 200. Преди време вкарах една тема за "студеното" палене на същия, в която се оплаках от това, че когато е студена колата държи ниски обороти на ПХ и много трудно потегля преди да е позагрее малко. При достигане работна температура оборотите се оправят, но при включване на климатика падат на 500 и колата аха да загасне. Днес я карах на диагностика и майсторът, след няколко часа неравна борба, при която се тръгна от смяна на датчици и се стигна до нова ламбда-сонда, най-накрая заключи, че всъщност проблемът е в PC'то, понеже не подавал сигнал към регулатора на въздуха (губела се "маса" вътре в компютъра)! Та по този повод питам дали някой колега по съдба е имал подобен проблем с М А С И Т Е и има ли КВАЛИТЕТЕН СПЕЦИАЛИСТ в София, който може да отвори компа на колата, без да я направи инавалид for ever :kill_myself:

"Студено" палене на MB W(R)170

08 май 2007 - 20:07

От 2 месеца карам SLK 200. При загрял двигател, колата държи около 1000 оборота на ПХ, които ми се струват множко, но не това точно е проблемът, по който моля за съвет колегите тук. Когато двигателят е студен, при палене оборотите са доста по-ниски и при опит за незабавно потегляне колата "глъхне" съвсем и почти е невъзможно да се потегли веднага! След като поработи 2-3 минути и позагрее леко двигателят всичко е ОК. Въздушния и горивен филтър са сменени, както и свещите! За последните обаче не съм много сигурен, че отговарят на препоръчителното топлинно число за този модел Мерцедес. Може ли проблемът да идва от "нередовни" свещи или е нещо друго свързано със запалителната система на колата?! Моля да ми препоръчате и добър диагностик за марката МБ!?