..удари джакпота, Фънки..точно SLK e:)...само дето не съм обърнал внимание дали има разлика в джантите..ще проверя!алекс каква ти беше колата?има някои модели като SLk например,самите джанти са различни ,предните са по тесни фабрично и са с различно ЕТ от задните ,а за гумите мисля че няма значение че ще са еднакви
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: aLeKS
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 19
- Разглеждан: 2485
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Моите мнения
В тема:Малко информация за гумите
02 юли 2007 - 18:55
В тема:Малко информация за гумите
02 юли 2007 - 17:01
..съгласен съм, но виж, че и при теб е имало разлика в размера на предните и задни гуми..а това ми беше и питането, колега..дали е по-добре за кинематиката на автомобила предните да са по-тесни от задните...а иначе всичко което казваш е така и го споделям!ДОБАВИ и огомния плюс че автомобилът спира много по-добре с широки гуми, което си е една идея сигурност. някой път и един спирачен метър по-малко, може да ти спести хиляди левове, че и живот!!!
друг минус е че и по-широките гуми натоварват повече лагерите на главините.а са и по-скъпи
но въпреки минусите, с 2 ръце съм за ПО-големи и ПО-широки гуми. а колкото са и по-нископрофилни стабилността също расте(шанса за изкривяване на джанта в дупка също)
само да спомена, че доскоро имах ауди, с гуми 245/35/ZR17 Mishelin Pilot и задни 255, без ограничение на скоростта (мисля че бяха най високия скоростен индекс). когато се качих на тази кола за пръв път да я карам харабииската---с тези гуми(когато бяха нови естествено) ми се обърнаха представите за физиката... колата спираше УДАРНО, а влизах в завои с 2пъти по-висока скорост, от максималната ми с пурата, без да се чува и присвирване, абе едвам се държиш на седалката-буквално.като залепнала. но уцелиш ли дупка.... а пък дойде ли време за смяна.....олеле, но пък и по-бавно се износваха
В тема:Малко информация за гумите
01 юли 2007 - 17:02
..благодаря, колега..мисля да си сложа новите гуми и да престана да се занимавам повече с глупостипо-тесните гуми имат по малко контактно петно с пътя от там по малко натоварват кормилните накрайници и са по-леки и по малко натоварват окачването при дупки така че в известна степин облекчават окачването ама не защото са по-тесни от задните
всички производители правят изчисления на окачването о препоръчват оптималния размер за дадения модел
с по-тесни предни гуми ще загубиш от управлението
най общо при нормалните коли при комбинация широки задни предни тесни се получава недозавиване
и обратно широки предни и тесни задни се получава склонност към презавиване
В тема:Малко информация за гумите
01 юли 2007 - 16:21
..за това съм съгласен, въпросът е дали наистина по-тесните предни гуми облекчават работата на предното окачване или ако са в допустимите от производителя размери това не оказва влияние!?не бъркай твоята кола с формула при 99% от серийните автомобили не само са еднакви гумите но е препоръчително да са с еднаква шарка т.е. модел
В тема:Малко информация за гумите
01 юли 2007 - 14:31
..доводът на "специалиста" бе, че в завой, при еднаква широчина на прдни и задни гуми, имало голямо натоварване на предната ос..затова при почти всички автомобили със задно предаване, предните две гими били с един размер по-тесни!...в интерес на истината това съм го забелязал и аз, но никога не съм се запитвал защо...от друга страна съм гледал каталози за моя модел МБ и никъде не съм виждал изискване да има такава разлика!Никакъв не ти е проблема да сложиш еднакви гуми навсякъде.Трябва да съобразиш офсета на джантите и широчината на гумите...С други думи дали ще влезят,при пълен завой дали няма да опират някъде и при хода си нагоре-надолу да не опрат в калниците.
А много ми е интересно какви доводи са ти изкарали хората че неможе да се сложат гуми с еднаква ширина на четирите колела.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: aLeKS
- Privacy Policy