![036075179-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075179-big.jpg)
![036075180-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075180-big.jpg)
![036075181-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075181-big.jpg)
![:D](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
![036075182-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075182-big.jpg)
![036075183-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075183-big.jpg)
![036075184-big.jpg](http://media.snimka.bg/s1/4916/036075184-big.jpg)
Публикувано от Dicksun
на 25 септември 2015 - 21:23
Публикувано от Dicksun
на 27 март 2015 - 20:38
Момчета, пак спорите за глупости. Не размивайте тази иначе толкова поучителна и интересна тема!
Аз съм живия пример как със 102 коня пребих една кутия, а вече 3-ти сезон с 3.2-то и 320 нютона карам със същата кутия като на 102 коньовата версия. Всичко е просто до елементарна поддръжка, пробег, стил на каране и ОГРОМНА доза късмет. На старото ми 190 убих оригиналния (предполагам, че е оригиналния де) диференциал 3,46, след това сложих 3.91...и него убих, след това сложих 3.23 и той бързо умря, след това 3.67 и последния беше пак 3,23. Еееех, тея от мерцедес не се научиха да правят диференциали... Просто начина ми на каране и навъртяните километри преди това си оказваха влияние и ми беше писнало да сменям диференциали. Сегашния ми шпер на дрифтачката е на 260к км, гаранция е оригиналния, понеже имаше един пръст кал и масло отгоре му, отдушника беше затапен, източих 600грама черно и миришещо на нещо отвратително масло и още си заключва и върви перфектно, на това му викам късмет! А на 102 коньова кола смених точно 5 броя, винаги със ново масло, както си му е реда, но уви, сменях ги по-често от масло с филтри.
Ключа за запазване здравето на една кутия за мен се крие в 3 ключови точки
- качествено и навреме сменяно масло
- никога да не се изтезава студена трансмисия
-да не се слага никога 100% сцеплението на пътя
Публикувано от Dicksun
на 19 март 2015 - 19:29
Провери хлабината на предните лагери - конусни са и е нормално да имат минимален луфт, но ги провери като хванеш на 6 и на 12ч колелото. Провери паразитния хебел, не трябва да има никакъв луфт.Кормилната кутия ако има много голям луфт, може да я обереш от гайката, която се намира от горната страна, мисля 17мм беше. Не я пренатягай, понеже в крайно положение ще започне да ти затяга волана.
Публикувано от Dicksun
на 21 януари 2015 - 20:13
Публикувано от Dicksun
на 18 октомври 2014 - 06:53
16-ки 8J, даже съм си обул зимните гуми за 124-ката на тях. Класическа, добре стояща и сравнително лека джанта. Имат доста забележки, но все пак са от ерата, когато 190-то и 124-ката са били топ модели
Публикувано от Dicksun
на 17 октомври 2014 - 20:22
Публикувано от Dicksun
на 20 април 2014 - 20:01
Митак, Leistritz е фирмата, моите са такива. Особена разлика в килограмите не намирам от чугуна
Публикувано от Dicksun
на 04 април 2014 - 07:21
Публикувано от Dicksun
на 20 февруари 2014 - 17:26
Жоре, стига бе, човек! Заради един спор да приключиш дългогодишна тема с над 50 страници ценна информация. Все пак си един от можещите/разбиращите/правещите. Всеки си има право на мнение, всеки го споделя, нормално е, когато не съвпадат две мнения да има спор. Все пак в спора се ражда истината. Твоето мнение е много важно, присъствието и участието ти във форума са наистина жизнено важни за повечето членуващи в тоя форум. Не един път си помагал и на мен, което го оценявам. Уважавам хора като теб, жалко, че са наистина малко тея хора. Силно се надявам да размислиш. Не мисля, че това е правилната постъпка. Каквато и да е причината, поради която си решил да приключиш темата, надали е по-важна от всички фенове и приятели, които я четат с интерес. Ти си вдъхновил много хора да вървят по твоите стъпки, не крия, че и аз съм един от тях!
Публикувано от Dicksun
на 24 януари 2014 - 08:21
Оригиналните тампони са прекалено меки, полиуретана се цепи, полиамида се подбива, алумина е скъп...сам трябва да избереш златната среда за твоята кола.Аз при моята не правя компромис вече, или най-хубавото или нищо. С което направя компромис го правя по два, че и по три пъти. С полиамида няма да имаш грижи, стига да е набит плътно за да няма луфт, от луфта тръгват проблемите.Пък и два пъти в годината да гресираш тампоните и да притягаш болтовете не е толкова трудно.
Публикувано от Dicksun
на 18 юни 2013 - 13:27
Sers, тоя шестостен (нарочно шестостен, понеже е по-як от нормална пръчка плътно желязо) е брутално як, гаранция някой накрайник ще се предаде преди него
А фенове на белия цвят има ли?
Публикувано от Dicksun
на 13 юни 2013 - 12:24
Здравейте отново, тая неделя имаше дрифт дей на полигона на ДЗС-то, та аз като един запален дрифтач, вложих целия ресурс и желание и се получи един доста хубав уикенд.Равносметката са 20 гуми (от които 4 нови), 30 литра бензин, климатичната перка някак си се допря до гредата и се строши, сега трябва да търся нов вариант за охлаждане, понеже само с виското загрява колата.Също и съединителя, който тъй хубаво държеше, направих няколко старта с едно БМВ Е36 2.8 и Сеат Леон FR 2.0Т, та реших 2 пъти да тръгна на 2-ра и втория път като вкарах 3-та и направо си наблъска ограничителя и колата изпуши чак...много нереално чак Това ми бяха първите и последни стартове с тая кола, от БМВ-то паднах с около 3 коли, от леона с кола и малко, просто до средата на 3-та буксува, та заебах стартовете и се преориентирах там, където му е силата на бенца
Останах крайно доволен от поведението на колата, доста е послушна.С предни гуми, които впоследствие на цял ден мъчения останаха на ТЕЛОВЕ (махнах Фиренците, че асфалта там има силен абразивен ефект) и чисто нови задни 215/55/16 колата и за секунда не ми тикна предница или да се държи неестествено. Лошото е, че тая кола ми стана слаба и на 3-та никва я няма.Дайте малко идеи за позасилването на колата...
Ето и снимки и клипове:
Един доста късичък, но пък добре обработен клип
https://www.facebook...&type=2
https://www.facebook...&type=2
Тениската, тениската
Ей го Лайън-а вдясно дето ме начеса
Оператора се оплаква, че много хапели камъчките
Малко HDR обработка
Да поддържаме скарата топла
Ще има и онборд клипове
За мен лично това е най-добрата снимка
Ей го и моя килър
Тая кола ми докара доста психични отклонения
Направо ми се е*а мамата на калниците...
Единствения бърнаут за цял ден
Това ми беше последното каране за доста време напред, предстои ми държавен изпит, пък и трябва да направя ревизия на цялата предница.
Нещата, които мисля да бъдат подменени и подобрени са:
-Тръбичките между вътрешния и външния накрайник се мачкат заемат формата на банан, 2 пъти ги изправях, но това не е решение, трябва да се направят плътни.
-Тампоните на носачите и на торсиона ще ги направя от Текамид 6 (индустриална пластмаса)
-Тампоните на бомбетата мисля и тях да ги напрвя от метал
-Разпънка между бомбетата, също и зад магарето да опъна една тръба
-Нови накрайници, шарнири и хебел
-Скъсяване на ухото на шенкела, за да докараме някой друг градус. На кормилната кутия трябва ли да се удължава ухото??
-Подсилване на ботуша на пружините, че пак се е скъсал
-Подложки на амортисьорите за докарване на камбър
-Противоударни тампони на 4-те амортисьора, твърди, но от какво? Тея оригиналните направо са се нацепили и мязат на...
-Подмяна на спирачките с по-големи. Споделете от какво ще паснат Plug&Play, също да събират поне 16-ки отпред, 15-ки отзад, да са що-годе евтини и да не се налага подмяна на помпа и серво?
Това са предвидените модификации по предницата, задницата догодина, като се опаричим малко
Публикувано от Dicksun
на 05 май 2013 - 13:01
Taaa, както бях обещал, ще пусна най-накрая снимки и клипове от двата полигона, които направих тая седмица. Клиповете са с много кофти качество, но не са мои, а на хора от фейсбук групата "Полигон - Русе". Цъкайте HD на клиповете, на които е възможно.
Тук сме с чисто нови задни гуми, затова пищят тей на умряло
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Само БМВ-тата ли могат да се омотат в пушеци?
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
За мен това е най-добрия клип Накрая 3 пъти го "киросах", че нещо много взеха да лепнат задните гуми
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто още един, почти същия
http://www.facebook....pe=2&permPage=1
Eто и снимките Събирани са от 3-4 места, затова имат разлика в размера и качеството, имам още едни хубави, но не съм ги получил още.Не знам дали, защото е моята кола, ама ми се вижда много хубава
След 2 доста сериозни полигона (по 7 чифта гуми и по 100 лева бензин), колата дет се вика се раглоби Откъртиха ми дясната дръжка, разтопи се боята на пода до колекторите, накъсаха ми омекотителите на ролкейджа, всичките лайсни отзад вече ги няма, генерацията ми падна, единия ботуш отпред има към 20 санта отвор вече - направо се разпра, едната джанта даде фира в дупка...абе вече заприлича на дрифтачка
Сега за баловете ще я накича пак, след това я чака кофти съдба Пък и доста неща има да се доизкусуряват по нея - завиването трябва да се направи, че почти навсякъде ми трябва още ъгъл, датчика на водата трябва да вържа, всички тампони по предницата ще се сменят, тампончето на скоростния механизъм ще стане метално, абе все дребни, но дразнещи неща.
Публикувано от Dicksun
на 24 април 2013 - 22:49
Колега, просто е изтърбушен целия халоген отзад, нищо сложно, но има ефект от цялата работа.
Интересен факт, че като махнахме филтъра и извадихме тръбата над мотора, покачи цели 4 киловата мощноста (на динографиката си личи)
Най-накрая дойде дългоочакваният момент - станахме рано тая сутрин, закачихме платформата зад джипа, натоварихме дрифтачката отзад и газ към Шумен. Там качихме колата на валяците и се почна....мап сензора нещо беше дал фира, но бързо го отремонтираха момчетата.Големи притеснения имах за съединителя дали ще издържи такова натоварване многократно, но излезе кораво копеле и не се предаде.Момчетата си играха общо взето към 2 часа с колата и накрая ми даде ключовете да я пробвам. Излязох на правата и първа свърши след няма и секунда, втора дра към 30-40 метра и като сложих 3-та колата захапа и тръгна да ускорява.Като слязох от нея бях неземно щастлив, мотора е доста избухлив, буксува яко, а аз не знаех на коя планета съм.След това натоварихме цирка и обратно в Русе, където на момента сложихме 3 комплекта гуми в багажника и газ до полигона.Там в общи линии се нас*ах да карам.Много ми хареса колата, толкова послушна кола не бях карал досега, просто изпълнява всяко мое желание.Гръмнах 17-ките, с които беше обута (въпреки, че си ги пазих за официални), след това летните 15-ки на 124-ката и за финал сложих чисто нови 15-ки, но и с тях колата си паткаше на ограничители и се засилваше осезаемо повече от предишните комплекти.
Утре приготвям 2-3 чифта гуми и пак на полигона да й се радвам
Ето и някоя друга снимка от днес (имам и видеота, но са с гадно качество)
Динозавъра, с който теглихме дрифткара
Малко преди Шумен
Малко позьорщина преди диното
Здрав човек до здрава кола (виден БМВ-джия)
Вече мъчим валяците
Една полигонска снимка преди залеза
Ето я и дино графиката.Не извади много коне, не стигна очакванията ми, но поне ми хареса.Колата е без ванос и си личи след 3500 как събаря кривата.
Тааа утре нови клипове и снимки от полигона
Публикувано от Dicksun
на 14 април 2013 - 12:01
Според мен проблема на Жорето са нютоните, факт е, че мерцедесовите кутии са кекави...колко базови мотори са чупили кутии - ми аз лично съм виждал десетки.Също и диференциалите са изключително нестабилни, особено ако се дава газ, на старото 190 смених 4 или 5 дифа, на 124-ката е на път и той...Върху големите прасета (шперовете) нямам наблюдения още, но се надявам да държат повече.
Жоре, слагай ZF и да не ти пука, доказано е, че са дуракоустойчиви, пък и са по-наредени като предавателни числа и ще е по-приятна за каране!Даже и малките гетраци са по-яки от мерцедесовите.Виждал съм М-пауър с 316-кова кутия и диф, че държи, а представям си ZF-a.
Пък и като сложиш керамиката, няма да позволява да приплъзва леко като феродото, което е допълнителен шамар за кутията!
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com