След като прерових всички обяви и морги, които намерих, наистина не успях да намеря едномасов маховик на 240мм и сега ще престъргвам моя. Павел от Габрово ми подари притискател с лагер (да е живо и здраво момчето!), сега остава да намеря феродов диск и ги пращам на MODULE EOOD за преправяне, само суперлативи чувам за тая фирма, дано да е вярно всичко изписано за тях. Поръчах си resonance valve, понеже моя го отворих да видя защо работи и му счупих крачето, което отваря и затваря клапата. Гледам има и букса на тоя клапан, надявам се само с вакуум да се управлява, че ще бъде филм ако трябва и той да се пуска от мегата за да сработи??
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Dicksun
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 320
- Разглеждан: 10627
- Титла: Напреднал
- Възраст: 35 годишен/шна
- Рожден ден: Декември 5, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
Русе
-
Интереси
Drifting
Други данни
-
Автомобил
everyday car 124 230E '87 136hp
drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
ex 190 2.0 105hp
Информация за контакти
- Website URL http://drifting-bg.com/forum/
- Skype dicksun2034
- Telenor 0899515553
66
Excellent
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
28 септември 2015 - 21:17
В тема:BMW Killer - 190E 3.2 - drift car
25 септември 2015 - 21:23
След дълга пауза, колата излезе на пътя и имам 4-5 карания последните 2 седмици. След като мегата умря през май месец, няколко месеца се мъчихме да я съживим, но безуспешно. Сложихме нова мега, преправихме инсталацията, но като дойде момента с настройката и ударихме на дърво...генерацията цялата на дупки, ще дърпа въздух и ще лъже сондата, та се наложи да сложа генерация. Един виден БМВ-дижия ми направи генерация на 76мм от хромникел, двуцевка на 55, рестрикция на 63мм и права тръба до края, но колата стана безумно шумна и сега ще слагаме глуха тръба на 63мм тип "апендикс", надявам се да редуцираме до известна степен децибелите.
Купих нови джанти, мой любим модел, занесох ги за разпробиване на 5х112 и сега са боядисани прахово електриково оранжево с розови перли и мноооого лак. Цвета стана един път и не мога да им се нарадвам. Предните 8.5J, задните 9.5J.
Ииии с моя кьорав късмет на едно благотворително дрифт шоу, карахме тандемно с една Е36-ца 4.4 V8, спуках гума, завъртях се и БМВ-то ми налетя Ударихме се точно с 10км, но жертвите са номер, броня, радиатор, перки, маска, маслен охладител, датчик колянов вал и 8 литра скъп антифриз...
След 2 върнати радиатора по Еконт, накрая се реших да преглътна сумата и да сложа нов радиатор. Сложих предни ел перки от 210-ка 3.2 бензин и имам две безпроблеми карания.
Надупчих и бронята, изместих номера встрани, за да има по-добър въздушен поток и всичко засега е добре, не знам на 30+ градуса как ще е.
На последното каране обаче взеха да ми изчезват 5-та и задна, а 3-тата ми хъркаще отдавна, а сега направо изключва. Прибрах колата и днес смъкнах кутията... както и предполагах, счупен синхронизатор, счупена вилка и втулка за 5-та и задна.
Съединителя отдавна ми правеше проблем, като набия 3-та скорост и направо писваше. Тея 228мм си знаех, че ще са малко, но... Сега дойде момент да направя всичко както трябва. Искам да сложа 240мм керамичен диск с едномасов маховик. Има два варианта - единия маховик от 124-ка 300Е преди 08.1989-та година, другия е да престържа и балансирам моя маховик и да взема диск и притискател от двумасов, но не знам дали ще паснат Plug & Play. Чакам предложения как мога да комбинирам 240мм и едномасов маховик. Датчика на коляновия вал не ме притеснява, моя е отпред. Кутия имам от старата 190-тка 2.0, за първо време ще съм с нея.
В тема:Съвместимости на двигатели, скорости и купета
27 март 2015 - 20:38
Момчета, пак спорите за глупости. Не размивайте тази иначе толкова поучителна и интересна тема!
Аз съм живия пример как със 102 коня пребих една кутия, а вече 3-ти сезон с 3.2-то и 320 нютона карам със същата кутия като на 102 коньовата версия. Всичко е просто до елементарна поддръжка, пробег, стил на каране и ОГРОМНА доза късмет. На старото ми 190 убих оригиналния (предполагам, че е оригиналния де) диференциал 3,46, след това сложих 3.91...и него убих, след това сложих 3.23 и той бързо умря, след това 3.67 и последния беше пак 3,23. Еееех, тея от мерцедес не се научиха да правят диференциали... Просто начина ми на каране и навъртяните километри преди това си оказваха влияние и ми беше писнало да сменям диференциали. Сегашния ми шпер на дрифтачката е на 260к км, гаранция е оригиналния, понеже имаше един пръст кал и масло отгоре му, отдушника беше затапен, източих 600грама черно и миришещо на нещо отвратително масло и още си заключва и върви перфектно, на това му викам късмет! А на 102 коньова кола смених точно 5 броя, винаги със ново масло, както си му е реда, но уви, сменях ги по-често от масло с филтри.
Ключа за запазване здравето на една кутия за мен се крие в 3 ключови точки
- качествено и навреме сменяно масло
- никога да не се изтезава студена трансмисия
-да не се слага никога 100% сцеплението на пътя
В тема:Mercedes 190E 3.0
23 март 2015 - 23:10
От успокоителя (амортисьора на кормилната щанга) не ми се вярва да излезе, аз даже карам без такъв на двете ми коли и има малка разлика, малко по-добър фийдбек и по-чувствителен волан на неравностите, особено с големи джанти. От 124-ката като го смъкнах беше толкова умрял, че даже не се усещаше напрежение на стержена.
Спирачните дискове в 99.9% тресат при спиране, трябва да са ненормално криви за да тресат без спирачка, а ако се ползва, то тогава чак педала се връща (имал съм и такива случаи)
Джантите ти предполагам имат центриращи втулки ако не са оригинални.
Пребалансирай си наново гумите и пробвай да размениш предни със задни.
Провери ли луфта на кутията и паразитния хебел, аз залагам на едно от двете Пробвай при вдигнати предни гуми във въздуха и навит примерно пълен десен, да хванеш на 9 и 3 часа и да клатиш здраво, тогава най-лесно се хваща разбит хебел
В тема:Mercedes 190E 3.0
19 март 2015 - 19:29
Провери хлабината на предните лагери - конусни са и е нормално да имат минимален луфт, но ги провери като хванеш на 6 и на 12ч колелото. Провери паразитния хебел, не трябва да има никакъв луфт.Кормилната кутия ако има много голям луфт, може да я обереш от гайката, която се намира от горната страна, мисля 17мм беше. Не я пренатягай, понеже в крайно положение ще започне да ти затяга волана.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Dicksun
- Privacy Policy