Към съдържанието

  •  

dmexiss

Регистрация: 26 дек 2013
Офлайн Последно: 16 окт 2014 - 19:14:08
-----

Моите мнения

В тема:Смяна, оправяне, помощ за варненец

23 май 2014 - 23:11

Няма ли да помогнете ? :)


В тема:Смяна, оправяне, помощ за варненец

22 май 2014 - 20:01

На едната снимка - К9, на другата  : D,C... то е едно и също, но малко по-подробно... Някой,ако може да помогне с това реле дали е така, както написа отгоре колегата, за да знам да търся ли друго... или някой колега от Варна,ако може да се видим, за да пробвам неговото :)

И ако някой може да каже къде стоят тези датчици... В момента времето е по-хладно, няма слънце - перките не са включени, само климатика, когато пусна си се пускат, когато го спра - спират/нормалната работа, която им е/ :)


В тема:Смяна, оправяне, помощ за варненец

22 май 2014 - 15:59

Благодаря за контакта, но можеше да ми помогнете поне къде какво стои, което питах :) Обадих се на човека, каза, че е зает до четвъртък другата седмица/ще го изчакам/, но се разбрахме, ако мога да проверя сам релета, датчици, колкото мога.... Намерих схема кое реле за какво е в интернет... Но датчиците не успях.... Експеримента, който си направих - запалих колата на спрян климатик, пусна перките на климатика без да ги спира - изкарах релето - спряха, сложих го - продължиха... поне намерих кое е релето... но не знам как да изключа датчика, който ми казаха, че е за моя проблем ... Не искам да пипам повече, защото не разбирам почти нищо... Как мога да разбера дали е заминало релето ?

Занимава ми се, но не разбирам много, затова чета и пипам, но до там - до където да съм сигурен, че няма да разваля нещо...


В тема:Смяна, оправяне, помощ за варненец

21 май 2014 - 01:53

И все пак, можете ли да ме насочите, ако има някъде снимка най-добре - къде се намира точно това реле, кое е ? :)


В тема:Смяна, оправяне, помощ за варненец

21 май 2014 - 01:35

Май проблема е друг - някакъв датчик/отстрани фара левия/, който имал късателство върху bar-овете налягане ... когато навън било много горещо-ламарините са нагорещени - имало значение, и тези 2 перки на климатика се задействали, заради грешното загряване от слънцето на датчика... не било опасно... така ми обясниха в един сервиз за автоклиматици...казаха ми,че климатика и перките работели перфектно...