Какво пречи на оригинално cd beker да пускаш музика от usb? Аз в момента съм с beker traffic pro и съм активирал aux mode. Отзад се слага букса за 5 лева, която завършва с жак за слушалки. Качвам си песните на mp3 плейър, мушкам жака в него и готово. И аз съм за оригинално радио, особено на w140-ка.Ясно е, че не подхождат, обаче оригиналните са прекалено ретро вече, а аз искам да си пускам музика през usb, sd карта или bt.
Дискове, касетки, разни yatour устройства не искам повече да виждам.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Velazkes
Профил информация
- Група: Замразено членство
- Мнения: 286
- Разглеждан: 5576
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 17, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
Кърджали
Други данни
-
Автомобил
E200 Kompressor 1998г. (W210)
115
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#405506 Кой плейър да купя?
Публикувано от Velazkes на 03 март 2018 - 16:28
#401605 Проблем с C200kompressor (w203)
Публикувано от Velazkes на 10 декември 2017 - 14:13
При нас има развитие по въпроса!
Както бях писал решихме да проверим всички клапани на вторичната система за въздух дали са изправни, докато е студена колата. Също така проверихме и ваноса, оказа се че няма петънце масло където и да е по ваноса, аз по-чист от неговия не съм виждал.
Съжалявам само за това, че не направихме снимков материал на процедурата, тъй като винаги съм държал да има, за да бъде от полза на друг колега изпаднал в такава ситуация. Все пак за да онагледя какво сме извършили и какво сме установили, ще използвам снимки от нета и чуждестранни форуми.
Направихме проверките, докато колата е студена, като преди това огледахме добре системата за да видим кое къде влиза и как работи. Всичко на всичко в тази система има 3 клапанчета - единия е с вакуум, другия на 12v и третия е еднопосочен.
1. Първо започнахме с проверка дали от маркуча, където е вързан дебитомера изобщо има струя въздух и дали стига до вакуумния клапан, както е показано тук:
Без име.jpg 212,65K 16 Брой сваляния
Оказа се, че има силна струя въздух, която излиза от малкия извод на въздуховода.
2. След което проверихме дали след клапана с вакуум излиза същата тази сруя:
image5_47e13e1468e84d05f75e2c12a0e455a36b10702d.jpg 118,84K 22 Брой сваляния
Оказа се, че от клапана не излиза нищо. Беше в абсолютен покой, от което ни стана ясно че нещата не са наред там.
3. Направихме проверка на пластмасовия клапан, който работи на 12v и всъщност създава вакуума за големия клапан:
image3_7ffc2c106711b8d40082c68d83446e4872f76e35.jpg 112,2K 15 Брой сваляния
Тъй като няма как да се разбере дали засмуква като се сложи пръст, сложихме хартийка, може и някаква салфетка и видимо я засмукваше, което означава че създава вакуум и работи.
4. Последната проверка беше на еднопосочния клапан, като за целта на него сложихме дълъг маркуч. Проверките бяха 2 - дали като духнем минава въздух през него (ако евентуално е затлачен, няма да пропуска) и дали като смукнем ще пропусне въздух (по този начин разбираме дали връща назад).
Оказа се, че той си работи и пуска само в едната посока - към катализатора.
От всички проверки установихме, че проблем има само в големия клапан - с вакуума. Свалихме го и го изчистихме по следния начин:
image4_96795425790391180aaddc771df9802bf629ff2c.jpg 55,52K 12 Брой сваляния
Няколко пъти го напълнихме с бързосъхнещ спрей на кореселинова основа и засмукваме от тънкото маркучле.
Върнахме си го обратно след почистването, вързахме си всичко и решихме пак да пробваме дали след клапана ще има струя въздух. С голямо удовлетворение видяхме как клапана изкарва супер силна струя въздух, беше толкова силна че се чуваше как буквално фучи, а да си задържиш пръста на клапана беше невъзможно, просто струята измества пръста.
Веднага се качихме на колата да я пробваме и си имаше турбо, точно както си е работила едно време. Даже моя приятел каза че не му е работило турбото последните 2 месеца изобщо, много рядко се включвало и то за ден, два и сега вижда коренна разлика.
Не сме сигурни дали само този клапан е бил причината за проблема, но определено не е работел, а сега работи и пуска въздух. За момента колата се държи както трябва да бъде, сега ще следим следващите седмици какво ще се случи.
Тук е момента да благодаря на колегата mitkofitnes, който ни даде много правилна посока в която да се движим. Неговата подсказка беше много точна и на място, иначе щяхме да забием в съвсем друга посока, ако не беше ни дал съвет.
- 2
#401482 Електромагнитен съединител на компресора
Публикувано от Velazkes на 07 декември 2017 - 09:09
САГАТА ПРИКЛЮЧИ!
Смених транзисторчето, което бях сменял преди 1 месец и всичко си дойде на мястото. Сега без значение дали е топло или студено или дали е загряла колата или не, компресора си включва и всичко си е в реда на нещата.
Благодаря на всички за споделените мнения и съвети, най-вече на колегата Ivan W210, тъй като неговото мнение ме накара да се насоча към тразнисторчето:
Щом се влияе от температура, значи е нещо свързано с електроника..според мен.
Някоя платка, транзисторче...нещо такова е.
- 1
#393576 Съвместимост между климатик и климатроник
Публикувано от Velazkes на 20 юни 2017 - 21:06
С бай Васо се познавам много добре, ходил съм 3-4 пъти при него, но не ми се иска да го занимавам всеки път с такива въпроси, затова реших да пусна тема и евентуално някой който е правил нещо подобно да сподели.
Всъщност вече има отговор на въпроса и днес го открих сам.
Ходих до една морга за въпросния компресор от обикновен климатик и като ми го свалиха сравних номера с моя компресор и се оказа абсолютно същия. Въпреки, че беше друг модел (w202) и беше с врътки се оказа че компресора е същия като на w210 с дисплей.
Явно разликата е само в управлението.
Всъщност вече има отговор на въпроса и днес го открих сам.
Ходих до една морга за въпросния компресор от обикновен климатик и като ми го свалиха сравних номера с моя компресор и се оказа абсолютно същия. Въпреки, че беше друг модел (w202) и беше с врътки се оказа че компресора е същия като на w210 с дисплей.
Явно разликата е само в управлението.
- 1
#390253 Проблем с C200kompressor (w203)
Публикувано от Velazkes на 22 април 2017 - 13:42
По това, което е написал колегата mitkofitnes се разрових в нета и открих това:
image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg 118,82K 22 Брой сваляния
Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg 118,82K 22 Брой сваляния
Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
- 1
#386088 Алтернатор или батерия
Публикувано от Velazkes на 03 февруари 2017 - 10:32
Виж какво намерих по твоята рама, ако кажеш кой номер ти трябва мога да проверя за цена и наличност:
1486110767252-1079235765.jpg 199,67K 16 Брой сваляния
1486110767252-1079235765.jpg 199,67K 16 Брой сваляния
- 1
#385637 Чистачки за ЦЛС
Публикувано от Velazkes на 25 януари 2017 - 17:26
Време е и аз да се включа в темата и да разбуня духовете.
Изчетох доста мнения по и с по-голямата част от тях съм в абсолютно противоречие. Имайте предвид, че по въпроса с чистачките имам наблюдения от коренно различни точки - като продавач и като купувач и консуматор.
Трябва да Ви уверя, че допирна точка има една единствена марка и тя е спомената в едно мнение на колегата raikov.
О, да! Колкото и да не Ви се вярва специално за Мерцедесите с една чистачка, марката Valeo предлага всичко което може да иска човек - покрива критерии и за цена и за качество. Говоря в частност за w210 и w202, нямам наблюдение с други модели.
Откакто колата е при мен(3 години и половина) съм си купил 3 чистачки, като първите две бяха на марката Bosch и изкараха не повече от 7-8 месеца, като последните дни мажеха зловещо. Едната чистачка Бош струва 30 лева (не е въпроса в парите а в това че не карат). Тук за застояла стока и дума не може да става, защото дефакто аз съм продавача и много добре знам каква е стоката и я подбирам старателно.
Третата чистачка, която си купих е въпросната Valeo, която кара втора зима - т.е. около година и половина и все още е на колата и чисти супер.
Толкова съм убеден в това, което казвам, че съм готов да ти купя една чистачка Valeo и да ти я пратя по Еконт да се убедиш, че не говоря празни приказки. Ако решиш ти я пращам, само си плати доставката и ако не си доволен пак ще си говорим, но най-вероятно само ще хвалиш.
Не правя никаква реклама, то няма логика и да правя, тази чистачка струва 9 лева клиент.
Относно захватите, не е вярно че на боша трябва да се слагат каквито и да е адаптери, той е 1:1 с оригиналния захват на Мерцедес. Номера по Bosch е 3 397 018 300, но според мен не си струва. За 3 пъти по-евтина чистачка ще караш 2 пъти по-дълго, както и да го смяташ.
Номера по Valeo е 575560, като тук захвата е подобен на оригиналния, но за качество и за чистене боша може да й носи вода в цедак
Изчетох доста мнения по и с по-голямата част от тях съм в абсолютно противоречие. Имайте предвид, че по въпроса с чистачките имам наблюдения от коренно различни точки - като продавач и като купувач и консуматор.
Трябва да Ви уверя, че допирна точка има една единствена марка и тя е спомената в едно мнение на колегата raikov.
О, да! Колкото и да не Ви се вярва специално за Мерцедесите с една чистачка, марката Valeo предлага всичко което може да иска човек - покрива критерии и за цена и за качество. Говоря в частност за w210 и w202, нямам наблюдение с други модели.
Откакто колата е при мен(3 години и половина) съм си купил 3 чистачки, като първите две бяха на марката Bosch и изкараха не повече от 7-8 месеца, като последните дни мажеха зловещо. Едната чистачка Бош струва 30 лева (не е въпроса в парите а в това че не карат). Тук за застояла стока и дума не може да става, защото дефакто аз съм продавача и много добре знам каква е стоката и я подбирам старателно.
Третата чистачка, която си купих е въпросната Valeo, която кара втора зима - т.е. около година и половина и все още е на колата и чисти супер.
Толкова съм убеден в това, което казвам, че съм готов да ти купя една чистачка Valeo и да ти я пратя по Еконт да се убедиш, че не говоря празни приказки. Ако решиш ти я пращам, само си плати доставката и ако не си доволен пак ще си говорим, но най-вероятно само ще хвалиш.
Не правя никаква реклама, то няма логика и да правя, тази чистачка струва 9 лева клиент.
Относно захватите, не е вярно че на боша трябва да се слагат каквито и да е адаптери, той е 1:1 с оригиналния захват на Мерцедес. Номера по Bosch е 3 397 018 300, но според мен не си струва. За 3 пъти по-евтина чистачка ще караш 2 пъти по-дълго, както и да го смяташ.
Номера по Valeo е 575560, като тук захвата е подобен на оригиналния, но за качество и за чистене боша може да й носи вода в цедак
- 1
#385572 Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210
Публикувано от Velazkes на 24 януари 2017 - 16:27
И така уважаеми колеги за моя радост операцията приключи успешно
Бях казал, че ще сменям само лагерчето на обтяжната ролка, но в последствие реших да сменя цялата ролка, не за друго а защото за читаво лагерче ми искат 45 лева, а за толкова пари мога да взема цялата ролка пак на читава марка - INA, без хамалогията избиване на стар и набиване на нов лагер.
За да бъде полезна темата, направих обещания снимков материал, по който ще опиша стъпка по стъпка действията си по смяната на две ролки - обтяжна и паразитна, амортисьорче на обтяжния механизъм и пистов ремък (дългия - 6PK1873).
1. Разбира се си набавих нужните части, който ще подменям:
IMG_20170123_184027.jpg 108,43K 14 Брой сваляния
2. Задължително беше да си направя схема на ролките и да знам коя какво върти и накъде се върти:
IMG_20170124_131441.jpg 145,04K 12 Брой сваляния
3. Както бях писал в началото на темата, първо трябва да откача предния ремък, за да мога да сваля дългия, затова започнах от него. С подходящ камък, който в случая е TORX E10 натегнах обтяжната ролка за да освободя самия ремък:
IMG_20170124_110048.jpg 98,29K 15 Брой сваляния IMG_20170124_111745.jpg 101,16K 14 Брой сваляния
4. Откачих амортисьорчето от болта, който го държи в горната му част. Там болта е по-голям размер torx, от този на обтяжните ролки, мисля че е E12:
IMG_20170124_105956.jpg 98,38K 14 Брой сваляния
5. След това преминах към отхлабване на дългия ремък, който смятам да сменя, като там операцията е същата - с камъка натягам обтяжната ролка, която е вързана към механизма с амортисьорчето и тя прави достатъчен ход, който спомага за отпускането на ремъка:
IMG_20170124_111753.jpg 173,53K 13 Брой сваляния
6. И тук идва тънкия момент, за който си е нужна предварителна информация, за да не се оплескат нещата. Предварително бях изчел някоя друга информация, която дават по програмите и се оказа много полезна. За да демонтирам ролката от механизма, трябваше да го законтря и немците са помислили за този момент. На самия механизъм в лявата му част има две ушички, чийто дупки трябва да застанат на едно и също положение за да може отворите да съвпаднат и когато това стане се бута щифт, който да направи механизма неподвижен. Моя щифт беше импровизиран, но свърши работа (би станало и с достатъчно дебел и дълъг пирон) :
IMG_20170124_111823-1.jpg 111,66K 16 Брой сваляния IMG_20170124_111837-1.jpg 107,4K 13 Брой сваляния IMG_20170124_113127-1.jpg 126,02K 17 Брой сваляния IMG_20170124_115742.jpg 98,09K 13 Брой сваляния
Дали е правилно поставен щифта и дали някъде не бъркаме, можем да разберем като видим дали белега, който е на механизма сочи полето, в което трябва да граничи след поставянето на щифта:
IMG_20170124_113640-2.jpg 120,06K 14 Брой сваляния IMG_20170124_115742-1.jpg 99,73K 11 Брой сваляния
7. След като вече съм блокирал механизма, вече мога да премина към демонтажа на обтяжната ролка. Първоначално си мислих, че тя се развива директно от болта, който стърчи в центъра й, но след като махнах предпазната капачка намиращ се посредата на ролката се оказа, че болта е на резба, а под капачката има гайка, която всъщност придържа ролката. Развива се гайката и ролката излиза свободно. Трябва да се внимава с предпазното капаче, защото с времето пластмасата се е втвърдила и лесно е чупи, както стана и при мен - отчупи се малко парченце, но не е нещо фатално, видях че има номер и смятам да си поръчам оригинално капаче:
IMG_20170124_113127-2.jpg 125,7K 13 Брой сваляния IMG_20170124_113146.jpg 90,77K 12 Брой сваляния IMG_20170124_113350.jpg 159,87K 14 Брой сваляния IMG_20170124_113640.jpg 119,47K 13 Брой сваляния
8. След като изкарах ролката, вече имам достъп до долния болт, който държи амортисьорчето. Отвих го и него, с което амортисьорчето вече е свободно и може да се изкара от гнездата на които лежи:
IMG_20170124_113640-1.jpg 120,26K 13 Брой сваляния IMG_20170124_114135.jpg 107,75K 16 Брой сваляния
9. По обратния ред си върнах нещата по местата. Първо си закачих амортисьорчето, след това монтирах ролката, освободих щифта от механизма и закачих ремъка, като се водих по схемата откъдето трябва да минава:
IMG_20170124_115721.jpg 144,54K 13 Брой сваляния IMG_20170124_122942.jpg 100,31K 13 Брой сваляния IMG_20170124_122953.jpg 75,78K 13 Брой сваляния
10. Дойде ред да си върна на мястото си, първия ремък който бях откачил - късия. Тъй като не ми хареса паразитната ролка там я смених и нея. Процедурата там е сваляне на предпазното капаче, а болта в средата на ролката се развива с шестограм - 6мм.
IMG_20170124_124337.jpg 119,3K 14 Брой сваляния IMG_20170124_123834.jpg 86K 14 Брой сваляния
Това е завършения вид, след смяната на ролките, ремъка и амортисьорчето:
IMG_20170124_125117.jpg 107,4K 14 Брой сваляния
А това са старите части, които са с оригинални номера, ако на някой могат да му свършат работа:
IMG_20170124_130943.jpg 76,46K 14 Брой сваляния IMG_20170124_130949.jpg 84,65K 13 Брой сваляния IMG_20170124_131029.jpg 81,53K 13 Брой сваляния IMG_20170124_131113.jpg 53,38K 14 Брой сваляния IMG_20170124_130827.jpg 90,83K 13 Брой сваляния
- 7
#385515 Смяна на лагерче обтяжна ролка и пистов ремък w210
Публикувано от Velazkes на 22 януари 2017 - 23:06
Здравейте колеги!
От няколко дена се е появило едно просвирване рано сутрин като паля колата за пръв път. Свиренето си личи, че идва от ролка на пистовия ремък и продължава не повече от 20-30 секунди, след това спира и няма никакво свирене цял ден. Понякога като постои повечко часове при запалване отново има свирене за кратко и после спира, от което става ясно че проблема е при студен мотор, когато загрее няма дертове.
Установих, че проблема е в обтяжната ролка на дългия ремък, който върти водна помпа, хидравлика и климатик. На тази ролка може да се смени само лагерчето, което и смятам да направя и също така да подменя самия ремък, макар да е сменян преди 15 000 километра.
По външната страна на самия ремък има износване, от което става ясно че причината за това е въпросната обтяжна ролка, тъй като само тя има допир с външната му част, всички други ролки са с канали и ремъка стъпва на тях с вътрешната си част.:
IMG_20170122_211121-1.jpg 75,04K 31 Брой сваляния
Доколкото видях амортисьорчето на тази ролка е доста омаслено, което ме навежда на мисълта, че може да е изтървало и най-вероятно ще го сменя и него.
Проблема в цялата ситуация идва в това, че за да сваля дългия ремък, първо трябва да сваля другия, по-късия който върти генератора и турбото (компресора), защото той се пада пред него. Тъй като мисля сам да се справя с операцията съм се ориентирал към стъпките, по които трябва да се водя, но за всеки случай реших да се допитам и до Вас, тъй като има хора с по-богат опит от мен и може да има по-лесен или по-различен начин на демонтаж и монтаж.
Това ми е схемата на ремъците и ролките:
Ролки и ремъци.jpg 61,8K 31 Брой сваляния
Ето и реална снимка от това как изглеждат ролките и ремъците:
IMG_20170122_211236.jpg 87,08K 33 Брой сваляния
Мисля първо да откача амортисьорчето от болта в горната му част, след което предполагам, че спокойно мога да развия ролката от болта, който я държи в средата:
IMG_20170122_211255-1.jpg 72,29K 29 Брой сваляния IMG_20170122_211427-1.jpg 103,98K 28 Брой сваляния
Сега обаче идва момента, в който за да изкарам този дългия ремък, трябва да откача другия, защото се пада пред него:
IMG_20170122_211220.jpg 69,5K 27 Брой сваляния IMG_20170122_211236-1.jpg 89,12K 23 Брой сваляния
За целта мисля директно да развия болта на обтяжната ролка на късия ремък:
IMG_20170122_211003-1.jpg 77,38K 26 Брой сваляния
Мисля, че това е начина по който трябва да се случат нещата, ако някой ги вижда по друг начин или има нещо нередно в тези действия, ще се радвам да го сподели.
- 1
#384246 Весела Коледа и Честит имен ден на всички празнуващи
Публикувано от Velazkes на 25 декември 2016 - 19:10
image-0-02-05-a4ab4a4e2561678a7e33b91410460d1131c3a650e8f36cef9099636290cfaf2d-V.jpg 96,5K
7 Брой сваляния
image-0-02-05-23212834d22b3d2741455fadb58fd7c6821c5fbd6c3d355a2069f7b172b9df86-V.jpg 98,71K 7 Брой сваляния
image-0-02-05-23212834d22b3d2741455fadb58fd7c6821c5fbd6c3d355a2069f7b172b9df86-V.jpg 98,71K 7 Брой сваляния
- 1
#382895 Проблем с паленето - ремонт стартер на w210 kompressor
Публикувано от Velazkes на 27 ноември 2016 - 14:32
Здравейте колеги! Скоро имах проблем с паленето. Колата е w210 kompressor, 1998г., 186к.с. и проблема се състоеше в това, че понякога колата отказваше да запали. Една сутрин когато тръгвах за работа се качих в колата и както всеки път врътнах ключа да запаля, но уви останах неприятно изненадан.
Ключа ми е тип рибка с IR и когато го пъхнах колата си го разпозна, волана се отключи, на първата позиция си светна SRS-са, на втората също светнаха всички лампички, които по принцип си светят, но когато врътна на 3-та позиция за запалване не се случи нищо. Самия ключ си направи половинчатото движение, но нито завърта нито пали, абсолютно нищо не се случи.
Поразрових за информация тук във форума и това което разбрах е, че когато завъртя за запалване се чуе "цък" откъм двигателя, значи трябва да се ориентирам към реле или стартер.
Докато се чудя как да закарам колата до сервиз, понеже не мога да я бутна и запаля на скорост, а няма кой да ме дръпне, взех резервния ключ сложих го и запали с него. Казах си сигурно са батериите на стария ключ и ги смених с нови. Мина почти месец след това без никакви проблеми, докато един ден отново се повтори същата ситуация. Тогава реших да предприема мерки, защото няма как да оставя така нещата и да не знам къде и кога ще стане така, че да не мога да запаля.
Отново в тема от форума бай Васо беше писал, че най-сигурно да разбера дали причината е в стартера или някъде другаде е като проверя дали идва ток 12v до малкото кабелче на шалтера, ако е така значи причината е в самия стартер - четки или шалтер. Направих такава проверка и се оказа, че идва такъв ток до това кабелче и реших да ревизирам стартера, за да ми е мирна главата. Това, което знаех предварително е, че стартерите са два модела - Bosch или Valeo, което означава че преди да го сваля няма как да знам кои части да си взема. След проверката на кабелчето разбрах, че моя стартер е Valeo и доколкото знам на бензиновите мерцедеси масово излиза тази марка.
Понеже ми е омръзнало от "майстори", които да ме въртят няколко дена, защото им заемам канала, а и частите ще си ги взема аз (все пак работя в авточасти и взимам от извора), реших да си сваля стартера самичък, да го дам да се ревизира и да си го монтирам обратно. Направил съм малко снимков материал за да бъде полезна темата за друг колега изпаднал в такава ситуация.
Тъй като имам гараж, реших операцията да я направя в него, като естествено няма как да имам оборудване като в сервиз, но въпреки това се справих със задачата. Колата я вдигнах с два крика от двата края (моя и на един приятел с C-класа) достатъчно високо за да може гумите на колата да стъпят върху резервните гуми за да имам достатъчно място да се пъхна под колата и да разглобявам.
IMG_20161125_202408.jpg 80,84K 22 Брой сваляния
Свалих корите - предната и задната за да започна демонтирането на стартера, той се намира под всмукателния колектор и от горната част на двигателя няма никакъв шанс без да се разглобява нещо, затова го демонтирах от долната част на двигателя.
IMG_20161125_203751.jpg 86,67K 14 Брой сваляния
Самия стартер се държи на 2 болта и освен тях трябва да се откачи дебелия кабел, който служи за маса. Единия болт е много лесен за отвиване, защото се намира от долната страна, но другия ме озори, защото се намира в горната част, където няма пряка видимост. Когато се развият тези неща стартера е свободен и се сваля от гнездото. След това обаче трябва да се откачи и малкия кабел (захранващия), който е закачен за шалтера.
IMG_20161126_203152.jpg 89,07K 20 Брой сваляния IMG_20161126_203102-2.jpg 116,57K 17 Брой сваляния IMG_20161126_203052.jpg 111,32K 14 Брой сваляния IMG_20161126_202349.jpg 185,48K 14 Брой сваляния IMG_20161126_201201.jpg 97,4K 12 Брой сваляния IMG_20161126_200807.jpg 101,8K 10 Брой сваляния IMG_20161126_195958.jpg 85,37K 12 Брой сваляния IMG_20161126_195952.jpg 89,24K 12 Брой сваляния IMG_20161126_192739-2.jpg 94,75K 13 Брой сваляния IMG_20161125_202521.jpg 85K 12 Брой сваляния
От интерес реших да снимам мястото къде влиза стартера - скоростната кутия. Всъщност там зъбното колело на бендикса зацепва.
IMG_20161126_191515.jpg 119,1K 13 Брой сваляния IMG_20161126_191339.jpg 104,11K 13 Брой сваляния IMG_20161126_191214.jpg 214,17K 12 Брой сваляния
Смених шалтера и четките на стартера, които бяха изядени на половина. Четкодържателя по принцип върви отделно, но на моя му нямаше нищо, а и тези които ги продават изглеждат толкова нескопосано направени, че реших да си оставя оригиналния. Операцията по ревизирането на стартера я направи един познат, който добре почисти и смаза всички детайли на стартера. Бендикса според него е добре и затова не се наложи смяната му.
IMG_20161126_190646.jpg 148,5K 13 Брой сваляния IMG_20161126_190603.jpg 129,36K 13 Брой сваляния IMG_20161126_190504.jpg 172,98K 13 Брой сваляния
След като вече е ревизиран си го монтирах обратно.
IMG_20161125_202431-2.jpg 218,3K 13 Брой сваляния IMG_20161126_185625.jpg 142,63K 13 Брой сваляния IMG_20161126_185645.jpg 96,37K 12 Брой сваляния
След цялата процедура резултата е перфектен, дори самия звук при завъртане на стартера се промени коренно, сега се усеща, че върти с много по-голяма сила, спрямо преди. Върти и пали като звяр
- 4
#381707 Есенен събор на МБКБ 2016г. - Снимки и видео
Публикувано от Velazkes на 30 октомври 2016 - 22:09
Ето и от мен малко снимки и клипчета от събора:
IMG_20161029_152738.jpg 240,31K 10 Брой сваляния IMG_20161029_164851_1.jpg 177,01K 8 Брой сваляния IMG_20161029_165531.jpg 132,31K 10 Брой сваляния IMG_20161029_170736.jpg 128,12K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171442_1.jpg 202,65K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171548.jpg 116,87K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171506_1.jpg 199,84K 10 Брой сваляния IMG_20161029_165630.jpg 276,61K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171929_1.jpg 121,18K 10 Брой сваляния IMG_20161029_172343.jpg 142,51K 10 Брой сваляния IMG_20161029_223302.jpg 84,42K 10 Брой сваляния IMG_20161029_222636.jpg 91,49K 10 Брой сваляния
https://m.youtube.co...h?v=dS2Z7PLmSwY
https://m.youtube.co...h?v=raFheYJ35mI
https://m.youtube.co...h?v=ka74iGx_Pjw
https://m.youtube.co...h?v=sDwe4XRmWO4
https://m.youtube.co...h?v=rfPSkIdEpXk
https://m.youtube.co...h?v=U4JDlJxd5QU
https://m.youtube.co...h?v=KANw1nR-inI
https://m.youtube.co...h?v=b0ChLaFLJq4
IMG_20161029_152738.jpg 240,31K 10 Брой сваляния IMG_20161029_164851_1.jpg 177,01K 8 Брой сваляния IMG_20161029_165531.jpg 132,31K 10 Брой сваляния IMG_20161029_170736.jpg 128,12K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171442_1.jpg 202,65K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171548.jpg 116,87K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171506_1.jpg 199,84K 10 Брой сваляния IMG_20161029_165630.jpg 276,61K 10 Брой сваляния IMG_20161029_171929_1.jpg 121,18K 10 Брой сваляния IMG_20161029_172343.jpg 142,51K 10 Брой сваляния IMG_20161029_223302.jpg 84,42K 10 Брой сваляния IMG_20161029_222636.jpg 91,49K 10 Брой сваляния
https://m.youtube.co...h?v=dS2Z7PLmSwY
https://m.youtube.co...h?v=raFheYJ35mI
https://m.youtube.co...h?v=ka74iGx_Pjw
https://m.youtube.co...h?v=sDwe4XRmWO4
https://m.youtube.co...h?v=rfPSkIdEpXk
https://m.youtube.co...h?v=U4JDlJxd5QU
https://m.youtube.co...h?v=KANw1nR-inI
https://m.youtube.co...h?v=b0ChLaFLJq4
- 2
#381687 Есенен събор на МБКБ 2016г.
Публикувано от Velazkes на 30 октомври 2016 - 18:04
Благодаря за хубавите думи! Стана наистина добър събор с много емоции и шоу. Аз също благодаря на всички, които допринесоха това да се случи.
Дори самото присъствие на участниците за мен беше чест, да се срещнем и опознаем като личности. Всички бяхте страхотни!
Много безаварийни километри Ви пожелавам и пак да се събираме и уважаваме.
Дори самото присъствие на участниците за мен беше чест, да се срещнем и опознаем като личности. Всички бяхте страхотни!
Много безаварийни километри Ви пожелавам и пак да се събираме и уважаваме.
- 5
#381246 Есенен събор на МБКБ 2016г.
Публикувано от Velazkes на 20 октомври 2016 - 22:00
Кой е казал, че ще правим незаконни гонки?
А между другото съм задействал нещата с разрешение от областния управител и чакам отговор от него.
А между другото съм задействал нещата с разрешение от областния управител и чакам отговор от него.
- 3
#380640 Анкета: Бихте ли използвали мобилно приложение за автомивка ?
Публикувано от Velazkes на 14 октомври 2016 - 13:16
И аз се записах
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Velazkes
- Privacy Policy