Към съдържанието

  •  

b_long

Регистрация: 19 авг 2013
Офлайн Последно: 07 ное 2014 - 16:03:36
-----

Моите теми

Прескочила верига на ЦЛК 1.8 компресор??

09 септември 2014 - 20:51

Здравейте! Това е първата ми тема във форума, защото просто до момента не съм имал никакви проблеми с колата ми, която е ЦЛК 200 компресор 163к.с. което е новото купе 209 и е 1800 кубика. И така както нямах проблеми изведнъж се оказа, че май имам ОГРОМЕН проблем. Вчера както си карах колата и всичко беше ОК реших да спра да хапна, загасих колата и след 20 минути я запалих и тогава започнаха проблемите. Колата заработи много зле, започна да се тресе цялата сякаш някой от цилиндрите не работеше и ми светна "чек" лампата на таблото. В първия момент помислих че просто е била в лошо настроение и реших да я загася и да я запаля пак, но нямаше никаква разлика. След това вдигнах капака и започнах да умувам каква може да е причината, въпреки не особено големите ми познания по този тип двигатели и останах неприятно изненадан като чух гърмене във смукателния колектор. Минаха ми много неща през главата като започнах от свещи, бубини, кабели и дроселова клапа но реших да не гадая и веднага отидох да закачат колата на диагностика (стар диагностика). Излязоха цял куп грешки които дори не запомних. Момчето изтри всички грешки и ми каза да запаля колата да видим какво ще излезе. Първото което излезе беше Грешни стойности на датчик на разпределителен вал от ляво и аз реших че въпросния датчик е заминал, след което колата поработи още малко и излезе същата грешка но за датчика отдясно и след малко изписа Грешни стойности на датчик на ХОЛ. Диагностика каза че всички факти говорят за лоша центровка, която най-вероятно е заради прескочила верига. Звънях в Балкан стар да питам за комплекта и ми казаха че въпросния модел е с 2 вериги и цената за 2 вериги, 2 водача, 2 обтегача и още нещо което забравих беше нещо от сорта на 1050лв. което направо ме разтрепери. По лошото е че майстора ми каза че може да се е отчупила част от някое от зъбните колела и а реших да попитам за цена и за тях. Цената на едното зъбно колело е 1330лв което прави 2660лв за двете защото били със някакви електромагнити за променливата геометрия на валовете. Като тегля чертата излиза някаква умопомрителна сума от сорта на 4000лв. Та искам да чуя вашите мнения на какво може да се дължи това прескачане на веригата и дали наистина трябва да се сменят зъбните колела или мога да мина само с обтегач или верига? Благодаря ви предварително