Към съдържанието

  •  

petio_78

Регистрация: 16 авг 2013
Офлайн Последно: 12 сеп 2018 - 14:17:45
-----

#411768 Снимки от Mercedes Weekend 2018

Публикувано от petio_78 на 06 септември 2018 - 14:51

За моменти като този си заслужава целият път,слънце глад ....Малко хора ще разберат дълбокият смисъл на снимката.Аз неуспях да карам,но адаша се раздаде.Пожелавам му все повече успехи!Само напред,настрани и нагоре!!!
п.с незнам кой е папарака,който ни е хванал но от мен има едно голямо БРАВО!!!

Прикачени миниатюри

  • 40875930_2553741881303438_6310048320718897152_n.jpg Размер: 116,85K, Сваляния: 7940875930_2553741881303438_6310048320718897152_n.jpg

  • 4


#363435 W124 300ce Twin Turbo

Публикувано от petio_78 на 01 юни 2015 - 14:27

Един съвет от мен:маркучите,които минават до краката ти им направи един щит от ламарина.Преди седмица на дрифта в Плевен на едно бмв се пръснаха и момчето направо излезе в движение,ама доста поощавен/караше и по потник щото е гъзар/.Никога да не става при теб,но да си предпазлив не е излишно.


  • 2


#361895 Смяна на масло на 7G tronic W164

Публикувано от petio_78 на 15 април 2015 - 11:27

Пусни малко масло и му виж цвета.Може да си минал метър и да си с 15-ка.


  • 1


#361235 Плочка за газова за W124

Публикувано от petio_78 на 29 март 2015 - 19:23

Рейката я купих за смешните 30 лв.Помпата си е моята на механичната инжекция.Достатъчно корава е ,а и прави над 6 бара налягане.А на теб ти трябват само 3 бара.Така ако решиш/като мен/да тунинговаш и ти трябва още налягане си го имаш.Колата няма нищо общо с преди.Огромният плюс на мегата е,че може да минеш на газов инжекцион.И така няма стеснение на смукателният път заради плочка.Но пък има решение и на това с махането на октанкоректора,и монтиране на тромпет над плочката за ускоряване на въздуха.


  • 1


#360726 Плочка за газова за W124

Публикувано от petio_78 на 22 март 2015 - 10:48

Понеже subsonic ме подкани да пиша тук да кажа малко факти и аз:моторът ми е М102,НО с премахната механика,и минал на мега 2 екстра.Сложих му плочка от фиат темпра,която си е фабрична .Тук е момента да помоля sub  да качи снимките,които му пратих на мейла.Плочката е с ф 40 в най-тясната си част,като в средата има нещо като капка/голяма съчма/,която си е отлята.Това е с цел по-добро смесване.С нея се родих.Преди това бях с такава,която дават за м102 във всеки магазин.Ей така за пробата му снаправих и монтирах тромпет директно на плочката.Пропуснах да кажа,че тя започва на конус от ф50 и в няй тясната част е ф40.Та тромпета е ф50 към ф60.Резултат:само на тромпет без филтър  Уникален звук и вървеж.Направо не вярвах как тръгна тази кола на газ.Аз най-добре знам как ми върви колата,защото ако мога да ида до wc-то с нея ще го направя :) нещо не обичам да ходя пеш.И.......всичо добре ама разход 60/100!Това е без филтър,поради голямото засмукване на въздух и съответно газ.Сложих си пак конусния филтър и всичко си дойде наред.После се разчетох из руските форуми и извадих октанкоректора.Като преди това вкл'чих стробоскопа.Без коректор работи на 6 градуса предварение и колата стана много по-рязка и приятна за каране.Сега съм така,с тромпета,конусен филтър и без октанкоректор.Предстои тези дни да намеря малко време и дс си направя термощит/конуса и сега ми е зад левия фар/.

Някой ще каже като си с мега зашо не сложиш газов инжекцион?Ще сложа,но искам да видя какво може да се постигне с плочка.Работя в сервиз и не са ми проблем нито материалите,нито машините затова се хванах.Ако трябваше да плащам за всяка прищевка отдавна да съм минал на газов инжекцион.


  • 1