Към съдържанието

  •  

NAV1

Регистрация: 12 юли 2013
Офлайн Последно: 23 фев 2018 - 14:43:48
-----

#405150 Покупка на W221 S500

Публикувано от NAV1 на 20 февруари 2018 - 11:40

Имах такава S класа точно 1 година. Купих я на 30 Октомври и я продадох 1 година по-късно пак на 30 октомври. Годината беше 2014та ако не се лъжа, а положението следното - колата беше в състояние 9 от 10. Платих за нея 15 000 ЕUR , тогава беше добра цена. S320 CDI. 5 месеца след закупуването й ме удари таксиметров шофьор, правещ забранен обратен завой на доста голям булевард. Удар отпред в дясно - за смяна фар, капак, броня, десен халоген, десен калник. Предна дясна гума беше изместена с около 4-5 см по-назад. По двигателя и радиаторите щети нямаше.
Колата имаше каско и я оставих в сервиз на застраховател ПРИ ПОЗНАТИ Чаках 65 дни.... и след като я взех филмите започнаха - еърматика изпускаше когато си поиска. Ходих при Петко, при Иво в Ивайджет, в Балканстар. Дадох около 8000 лв и никой не можеше да ми обясни, защо колата ми 10 дни е ок, 2 дни е клекнала. или 1 ден е ок, вечерта кляка за 4 часа и пак се оправя. рециклирах възглавници, носачи, компресор на еърматик, после купувах нови и пак същия х*й. В Балкан Стар ми взимаха по 196 лв за реглаж, като ми се е случвало тй да отнема 7 часа и след като си взема колата да я връщам за рекламация, понеже и това не беше направено като хората. От там ми предложиха да сменям какви ли не части по метода на изключването, за да се оправи цитирам "евентуално" проблема. В един моемент ми писна и година по-късно я дадох за 22 000 лв. С ремонтите, гумите, каското и парите, които загубих за една година (нервите няма да ги споменавам) бях назад със сума надвишаваща 50% от цената на колата. Мой приятел има същата, кара я вече 3та година и досега е рециклирал два амортесьора (700-800лв общо) и е сменял масла, филтри и накладки. Така че си правете сметката преди да купите такава кола, защото не се знае какво може да се случи. 


  • 4


#404591 Покупка на W221 S500

Публикувано от NAV1 на 08 февруари 2018 - 14:09

Между другото да вметна, че на теория може да се намери хубава кола за малко пари. Моята е такава, поне повече от година се показва като доста добър екземпляр. А беше в долната ценова граница за модела. Вярно, малко постничка и ситуацията с предния собственик беше сложна, та съм изкарал късмет явно.

 

 

Въпрос - ако на Силвър Стар-ската кола с протритата от пистолет седалка километрите са реални, къде виждаш потенциални проблеми с нея?

Имах интерес към въпросният автомобил за евентуална препродажба в Сърбия. Обадих се на мой близък, който работи там и ми каза още по телефона, че такъв гроб не са имали досега и не си заслужава даже да се разкарвам да го гледам. Това ми беше достатъчно и не съм задълбавал в излишни питания какво и има на колата и т.н. С твоята явно си изкарал късмет, но сам казваш. че е постничка и е на над 300 к километра. Ако въпросната S класа почти фул до горе с екстри и с читава история от официален сервиз беше ок, щеше да се продаде на първата седмица, а не да виси там от миналата година, замислете се малко. Или в Силвър Стар са толкова прости, че състоянието й е като за екземпляр който струва 30 бона, ама са решили да я пуснат за 22, че да не им заема място в така или иначе празния паркинг.


  • 3


#401492 Защита от кражба на огледала.

Публикувано от NAV1 на 07 декември 2017 - 13:49

На CLK-то не могат да му се откраднат парктрониците, защото въпросните лайсни само изглеждат като лайнси, но всъщност са част от бронята, не могат да бъдат свалени като отделен детайл. Уви при S, E и C класите не е така. CLK-то е единственото изключение. Огледалата също не могат да бъдат откраднати, защото са на принципа на огледалата на W211 фейслифт, демек се свалят от вътре, вратата на колата трябва да е отворена, докато при W220, W211 нефейслифт и C класата, болтовете са от външната страна. Относно алармата е въпрос на избор, тези коли са трудни за крадене (като повечето мерцедеси), още повече че си с инфраред ключ.


  • 1


#398405 E350 CDI Coupe

Публикувано от NAV1 на 28 септември 2017 - 13:27

Ще съм благодарен, ако има как предишният собственик да сподели някаква информация, че все не ми остава време да отида до автокъщата да я видя, а и ако трябва да я карам на сервиз ще ми отиде един цял ден, а с времето през деня съм много зле. Досега 4 пъти съм купувал кола без да я вкарвам в сервиз, а само с оглед на място и досегашният ми опит е 2 към 2, така че всичко си е до късмет. Кола и жена е най-добре да се взимат само от познат ! :-D


  • 1


#342544 моля за съвет преди покупка на W140 или W220

Публикувано от NAV1 на 26 януари 2014 - 21:50

Загубата на стойност при новите коли винаги е по-голяма отколкото при старите, без значение дали е ес класа или опел, сравнението ти беше тъпо.
  • 1


#342543 моля за съвет преди покупка на W140 или W220

Публикувано от NAV1 на 26 януари 2014 - 21:49

Да, защо трябва да е съсипана? Това че ти караш 140 и за теб това явно е най-добрата кола на света ок. Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало задника...
  • 1


#337796 W220

Публикувано от NAV1 на 02 декември 2013 - 16:47

Имах S класа 320 бензин 224 к.с. , бях много доволен откъм ексти, комфорт, возия и много недоволен откъм разход и поддръжка. Не съм се циганил никога за колата, винаги съм сменял всичко с оригинални части и не съм ползвал турски алтернативни такива. Моето мнение е, че единственият вечен дизелов двигател е само чистият дизел, т.е. да не е CDI или турбодизел. Дизелова кола бих карал единствено ако е до 5 годишна. Моят съвет е да си вземеш Е класа, далеч по-малко капризни са откъм окачване (стига да не е еърматик) и в пъти по-евтина за поддръжка. Сега карам Е200 kompressor 2008ма година и съм много доволен въпреки че двигателят е само 1,8 има достатъчна мощност (184 к.с.), за да съм пръв по светофарите, а разхода е 11-12 градско. Ако си се ориентирал към луксозният клас БМВ също не е лош вариант. Имам приятел с 735i с газов инжекцион- разход 17/100 газ, кара я вече 3та година и е супер доволен. Преди това имаше S класа, но я махна заради безбожно скъпата поддръжка. Надявам се информацията да ти е била полезена.


  • 1


#336280 Шофьорски книжки

Публикувано от NAV1 на 10 ноември 2013 - 22:51

В анкетата трябваше и да се включи въпрос, дали водачите някога са карали пили, защото според мен това е най-големият проблем.
  • 2


#336027 В Балкан Стар има нова карта 2013 за BG и Europa

Публикувано от NAV1 на 06 ноември 2013 - 15:53

Най-добре им звънни  02/4082 800 или  02/91988 . Ако чакаш на тях да звъннат, ще побелееш ...


  • 1


#335670 W211 vs W212

Публикувано от NAV1 на 31 октомври 2013 - 18:32

С 2 думи да събираме пари за E350 :) явно качеството се понижава, сигурно фейслифта ще е супер, мой приятел си взе и ще информирам ако и там има проблеми.
  • 1


#335123 S-W

Публикувано от NAV1 на 25 октомври 2013 - 10:33

Толкова глупости.... както и да е. Ето ви снимка от оригиналното ръководство, надявам се с нея темата да бъде приключена.

Прикачени файлове


  • 1


#334087 Габарит за W211, какъв тип е ?

Публикувано от NAV1 на 10 октомври 2013 - 22:20

KoCci , проверих, за габаритите. Ако слагаш ксенонови, трябва да се преправят кабелите с NO ERROR, но ми казаха, че е голяма занимавка. Един мой приятел ми препоръча да си смениш твоите крушки с Philips Blue Vision, стават с директен монтаж, нямат нужда от преправяне, нито излизат грешки на таблото, а и цветът бил същия като на ксенона.


  • 1


#333948 Габарит за W211, какъв тип е ?

Публикувано от NAV1 на 08 октомври 2013 - 20:20

Мерси за инфото, не го знаех :)


  • 1


#333928 Габарит за W211, какъв тип е ?

Публикувано от NAV1 на 08 октомври 2013 - 17:42

Габарита и дългите може да са на 1. Късите са си отделлно 100%, защото съм махнал крушката пък имам дълги.


  • 1


#333903 Mercedes s320 cdi w220

Публикувано от NAV1 на 08 октомври 2013 - 10:53

Смениш ли въздушното окачване с такова на пружини, таблото ти ще свети като коледна елха. Сега ще ти споделя моят едногодишен опит с модела. Като си купих колата дадох към 2 000 лева за обслужване, нямаше нищо фрапантно, просто масла и дребни забележки по окачването, почистване на лещата на CD чейнджъра. Забравих да спомена, че колата беше 2001 S 320 бензин - 224 к.с. на релани 156 000 км от първи собственик с документи. По-късно се сблъскал с проблема на въздушното окачване при моята 220-ка и ми излезе 980 лв смяна на носач +1 амортесьор. Ако нямаш пари да реагираш веднага има шанс да си прецакаш компресора на еърмаика, защото той започва да работи постоянно, за да държи колата вдигната. Освен това ми крадоха парктрониците (това е масов проблем от 10 S класи 8 са с откраднати), на някои им крадат и огледалата. Поддръжката на такава кола е адски скъпа и безсмислена. За сравнение ще ти дам пример с мой приятел, който имаше същия проблем с еърматика на W221 и даде за ремонт 1200 лв, а аз за абсолютно същото на моята- 980лв (с отстъпка). Лошото на дизеловите модели е, че вече са си на възраст и може да имаш проблем с турбо и/или дюзи. Лошото на бензиновите мотори е, че харчат много. Като теглих чертата за 1 година бях дал към 7000 лв само за гориво, защото карам предимно градско и в София навъртам 80-100 км на ден което в пари е 40-50 лв. Най-накрая ми писна, продадох я и си взех Е класа 2008 година, вярно, няма нищо общо с возия и усещане на S класата, но поне е по-нова, харчи наполовина и засега безпроблемна !


  • 1