Към съдържанието

  •  

NAV1

Регистрация: 12 юли 2013
Офлайн Последно: 23 фев 2018 - 14:43:48
-----

Моите мнения

В тема:Покупка на W221 S500

20 февруари 2018 - 11:40

Имах такава S класа точно 1 година. Купих я на 30 Октомври и я продадох 1 година по-късно пак на 30 октомври. Годината беше 2014та ако не се лъжа, а положението следното - колата беше в състояние 9 от 10. Платих за нея 15 000 ЕUR , тогава беше добра цена. S320 CDI. 5 месеца след закупуването й ме удари таксиметров шофьор, правещ забранен обратен завой на доста голям булевард. Удар отпред в дясно - за смяна фар, капак, броня, десен халоген, десен калник. Предна дясна гума беше изместена с около 4-5 см по-назад. По двигателя и радиаторите щети нямаше.
Колата имаше каско и я оставих в сервиз на застраховател ПРИ ПОЗНАТИ Чаках 65 дни.... и след като я взех филмите започнаха - еърматика изпускаше когато си поиска. Ходих при Петко, при Иво в Ивайджет, в Балканстар. Дадох около 8000 лв и никой не можеше да ми обясни, защо колата ми 10 дни е ок, 2 дни е клекнала. или 1 ден е ок, вечерта кляка за 4 часа и пак се оправя. рециклирах възглавници, носачи, компресор на еърматик, после купувах нови и пак същия х*й. В Балкан Стар ми взимаха по 196 лв за реглаж, като ми се е случвало тй да отнема 7 часа и след като си взема колата да я връщам за рекламация, понеже и това не беше направено като хората. От там ми предложиха да сменям какви ли не части по метода на изключването, за да се оправи цитирам "евентуално" проблема. В един моемент ми писна и година по-късно я дадох за 22 000 лв. С ремонтите, гумите, каското и парите, които загубих за една година (нервите няма да ги споменавам) бях назад със сума надвишаваща 50% от цената на колата. Мой приятел има същата, кара я вече 3та година и досега е рециклирал два амортесьора (700-800лв общо) и е сменял масла, филтри и накладки. Така че си правете сметката преди да купите такава кола, защото не се знае какво може да се случи. 


В тема:Покупка на W221 S500

08 февруари 2018 - 14:09

Между другото да вметна, че на теория може да се намери хубава кола за малко пари. Моята е такава, поне повече от година се показва като доста добър екземпляр. А беше в долната ценова граница за модела. Вярно, малко постничка и ситуацията с предния собственик беше сложна, та съм изкарал късмет явно.

 

 

Въпрос - ако на Силвър Стар-ската кола с протритата от пистолет седалка километрите са реални, къде виждаш потенциални проблеми с нея?

Имах интерес към въпросният автомобил за евентуална препродажба в Сърбия. Обадих се на мой близък, който работи там и ми каза още по телефона, че такъв гроб не са имали досега и не си заслужава даже да се разкарвам да го гледам. Това ми беше достатъчно и не съм задълбавал в излишни питания какво и има на колата и т.н. С твоята явно си изкарал късмет, но сам казваш. че е постничка и е на над 300 к километра. Ако въпросната S класа почти фул до горе с екстри и с читава история от официален сервиз беше ок, щеше да се продаде на първата седмица, а не да виси там от миналата година, замислете се малко. Или в Силвър Стар са толкова прости, че състоянието й е като за екземпляр който струва 30 бона, ама са решили да я пуснат за 22, че да не им заема място в така или иначе празния паркинг.


В тема:Покупка на W221 S500

08 февруари 2018 - 09:31

Ако си е носил кобура в гъза, може и да се е надрала така седалката.
Но сега по темата, за да си спестиш безсмислено ходене по дилърите - нито един от двата
автомобила не става. Никой не дава нещо хубаво за без пари. Още повече официален дилър
на марката, даже там цените винаги са завишени. И двете S класи са под всякаква критика,
тази в Силвър стар поне е дълга база с панорама и почти фул екстри.
Моят съвет е да отърсиш някой по-скъпичък екземпляр с 2-3 години по-нов.
Никога не взимай модел, произведен първите 12 месеца след появата му на пазара.
И хора, научете се, че хубавите неща струват пари. Българина обожава да пести
пари за здраве, за здравословна храна, за поддръжка на автомобил и винаги гледа да
мине тънко. Затова и някои от тези неща му излизат най-скъпо.
Успех с търсенето !


В тема:W221 S600 V12 biturbo

02 февруари 2018 - 15:24

v12 е винаги много по скъпо от v8 за поддръжка.

 

ако гледаш v12 то по добре виж s65

 

а ако търсиш бърза кола то защо се насочваш към най голямата лимузина?

Доста съм ял и расъл, като цяло това е причината :D А и я взимам най-вече за извънградски пътувания, при които сме 3-4 човека в колата. За ежедневна си имам друга с по-малък разход и габарити.


В тема:W221 S600 V12 biturbo

02 февруари 2018 - 14:19

По официални данни :
S  63  -    0-100km/h : 4.6 sec  ; 0-200km/h : 17.3 sec
S 600 -    0-100km/h : 4.8 sec  ; 0-200km/h : 15.1 sec

Над 200 е ясно, v12 доминира.


Да ми дадеш кръгче с цлс-а преди да го махнеш ! :D

Него няма да го махам . :D