Към съдържанието

  •  

vasil.genov

Регистрация: 13 фев 2013
Офлайн Последно: 03 ное 2021 - 11:28:52
-----

#352618 Одраскаха Мечо

Публикувано от vasil.genov на 14 август 2014 - 07:34

Ами да ти кажа, аз нямам познати там, но до момента никога не са ме минавали с оценката, даже винаги са ми я писали малко по-сериозна от колкото е според мен.


  • 1


#346227 Модифицирания W204 (facelift), що е то?

Публикувано от vasil.genov на 22 март 2014 - 12:40

Мдаа, това е легендата за злия дух на 204, явява се на случаен принцип, вселява се в колата и я кара да се самозапалва ....


  • 1


#344630 Ксенон срещу ЛЕД система за фарове

Публикувано от vasil.genov на 24 февруари 2014 - 17:32

Темата е за друго но аз също съм против Великия Китайски Ксенон .

Няма нищо по противно и смешно от ксенон поставен на кола която

не е подготвена за него .

Напълно съм съгласен, ксенон само когато автомобилът е направен фабрично с такъв!


  • 1


#344546 Проблем с ролки и ремъци

Публикувано от vasil.genov на 23 февруари 2014 - 15:55

Дядо ми винаги казваше "не съм достатъчно богат да си позволя да си купувам евтини неща". Тази приказка е много вярна, особено за частите на автомобили :)


  • 1


#340860 Изгорял преден САМ модул решения

Публикувано от vasil.genov на 10 януари 2014 - 19:37

Нов САМ


  • 1


#334785 Смяна на навигации

Публикувано от vasil.genov на 20 октомври 2013 - 18:51

А след като тези на Dynavin са правени за конкретен модел MB, това означавали, че не се губи управлението на аудиото от волана. Заглеждал съм ги и аз :)


  • 1


#327273 Новини свързани с любимата марка

Публикувано от vasil.genov на 26 юли 2013 - 12:13

Първи тунинг на S-Klasse W222
236bfc367d7972bca2688cda109352ef_big.jpg
 

Ателието Brabus представи програма за доработка на новия флагман на Mercedes-Benz. Засега предлаганият пакет предвижда по-скоро скромни изменения, но в бъдеще немците надали ще се ограничат до него.

Инженерите от Ботроп са се заели с две от модификациите на W222 - върховата S 63 AMG и S 500. По-слабият модел получава нови брони, видоизменени предни калници, оригинални 21-цолови джанти и пренастройка на управляващата електроника, благодарение на която мощността на 4.7-литровия V8 нараства от 455 на 520 к.с. (820 Нм).

Brabus S 500 ускорява до 100 км/ч за 4.2 секунди, а максималната скорост може да бъде ограничена на 250, 275 или 300 км/ч. Салонът е тапициран в черна кожа, алкантара, везани лога на тунинг компанията и традиционните прагове от неръждаема стомана с неоново осветление.

f2278eecdde436e081265c00ccce7be1.jpg

Подобни са и измененията по S 63 AMG, но по двигателя му е поработено по-задълбочено. Двата турбокомпресора са сменени с по-продуктивни, монтирана е нова изпускателна система, а управляващият блок на мотора е препрограмиран.

След намесата на екстремистите от Brabus 5.5-литровият осмак с 585 к.с. вече развива 720 коня и 1 065 Нм. Въртящият момент е ограничен по електронен път, за да се щади седемстепенната трансмисия 7G-Tronic Plus.

Немците не уточняват колко отнема ускорението до 100 км/ч, но споменават максималната скорост - 325 км/ч. Цените на тунинг пакетите също ще станат ясни на по-късен етап.

f6d6b2cd360e22ecf2c203c554fadab0.jpg


  • 1


#316138 Мнение за W203 kompressor

Публикувано от vasil.genov на 29 март 2013 - 12:25

Колега дай ми малко инфо за разходи и обслужване по колата на CDI мотор

Ами, ролките + ремъка ми излезнаха към 200-220 лв, смяната на маслото и филтрите бяха 359лв. но това беше с офертата на Балкан Стар за пълно обслужване, иначе хубаво масло с индекса на Мерцедес за ДПФ филтър е към 30лв литъра.

 

Ако ще търсиш 203 CDI, препоръчвам да гледаш за фейсова, едно че има по-добър вид както и по-добър (според мен, всеки си има мнение) интериор, второ че са оправили болежките от старата 203ка по електроника, двигател и т.н.


  • 1


#316122 Мнение за W203 kompressor

Публикувано от vasil.genov на 29 март 2013 - 09:37

И аз не бях :D, сега съм с 220 CDI и съм доста доволен


  • 1