Също така отиди да ти замерят алтернатора. Напрежението го има - да, но тока /ампеража/ дали е в нормите.
По тези симптоми ми прилича на диоден блок на алтернатора. Нека все пак се провери и замери.
Публикувано от sv_trener на 02 октомври 2017 - 22:23
Също така отиди да ти замерят алтернатора. Напрежението го има - да, но тока /ампеража/ дали е в нормите.
По тези симптоми ми прилича на диоден блок на алтернатора. Нека все пак се провери и замери.
Публикувано от sv_trener на 16 септември 2017 - 23:46
Обучаване на прозорци:
1. Влизаш в колата и всички врати трябва да са затворени.
2. Ключа в положение 1 / на таблото свети само SRS / и в никакъв случай пълен контакт и двигателя не е запален.
3. Няма значение реда на обучение кой прозорец след кой ще е.
Пускаш стъклото надолу като държиш копчето на първо положение. Задържаш го натиснато. Ще чуеш едно тихичко "цък" във вратата. Същото в положение нагоре. Задържаш, докато чуеш същото "цък". Тази процедура с всички прозорци.
4. Ако имаш люк с него се прави същата процедура и в двете посоки на отваряне. Разликата е, че "цък" тук няма да чуеш, а просто трябва да държиш копчето около 5 секунди, но не по-малко.
5. Връщаш ключа в положение 0 и си готов.
Ако нещо не си направил както трябва няма да проработят и просто повтори процедурата отново.
Успех!
Публикувано от sv_trener на 21 август 2017 - 21:29
Колега, имаш въздух в горивните маркучи. Огледай хубаво около филтъра. Сменят се няколко О пръстена и всичко заспива.
Жалко, че си далечко, иначе забавление за около 30 минути.
Публикувано от sv_trener на 10 август 2017 - 11:24
Датчика няма нищо общо, щом на константно светнати фарове пак го прави. Кое не разбра?
Сега дали е хлабава маса, хлабава връзка или ключа за светлините - трябва да се провери.
Колега, не знам дали се заяждаш или наистина нищо не разбираш. Колегата е написал много ясно, че ако фаровете са включени РЪЧНО проблема ГО НЯМА. За какви хлабави маси става дума тогава? Защо има проблем и с плафона на вътрешното осветление? Кое е общото между двете? Ами много просто - ДАТЧИКА ЗА СВЕТЛИНА. Помисли малко логично и ще разбереш. Не е ядрена физика тази кола и не е совалка. Защо карате колегата да се мотае?
Мога да ти гарантирам, че проблема е в датчика за светлина на челното стъкло.
Казвам го от опит, понеже от доста време давам хляб в сервиза си на 17 души.
Колегата
много добре е разбрал същината на нещата. Дори е обяснил механизма на проблема.
Не търсете теле под вола! Там има само ташаци!
Публикувано от sv_trener на 29 юли 2017 - 01:07
Колеги, проблема го открих и го отстраних.
Оказа се, че италианците са сложили предпазен термошалтер, който при повишаване на температурата на охлаждащата течност изключва компресора на климатика и включва аварийно перките на вентилатора. Явно с цел да не прегрее двигателя.
Този термошалтер трябва да сработи на 105 градуса и да изключи на 95. Та точно той се е бъгнал и сработваше още на около 85. По този начин ми изключва климатика.
Смених го и всичко си дойде на мястото. Климатика си работи перфектно и си прави студеничко в колата.
Така и не успях да намеря търсения преди това термостат, но няма и да се наложи да ровя.
Дано да бъда полезен на някой колега в бъдеще.
Поздрави и благодарности на всички, които се отзоваха на темата.
Публикувано от sv_trener на 11 март 2017 - 10:09
Идеята се казва Стар диагностика. Всичко друго е разтягане на локуми. Двигателя на тази кола на въглища ли е?
Като питате нещо, поне кажете подробности. Нямаме кристални топки да гадаем.
Публикувано от sv_trener на 31 декември 2016 - 22:21
Супер се е получило, колега!
И аз си направих заигравка с осветлението. Диодите в дръжките на вратите са свързани за осветлението на таблото и така се регулира силата на светене. Тези на вратите са свързани към плафона и съответно бутоните на вратите. Всичко е на букси, за да може да се сваля кората безпроблемно.
Диодите нарочно са червени, защото съм сменил цялата подсветка на копчетата в червено. Не дразни и свети доста добре.
Ето го и моя резултат. Снимките са правени миналата година.
Публикувано от sv_trener на 13 декември 2016 - 22:15
Някои хора продължават да вярват в задгробния живот май.
Абсолютно против съм тези добавки. Да ме разбира който както иска.
Публикувано от sv_trener на 20 ноември 2016 - 22:46
Нямаш подкачване преди ГНП-то.
ГНП си тегли горивото сама чрез вакуум. Само с масло зимата няма да стане. Колкото по-студено става, толкова по-зле ще е положението.
Трябва и нафтица да има. Пък и не само нафта.
Публикувано от sv_trener на 18 ноември 2016 - 00:26
Разглоби датчика и си го ремонтирай.
Елементарно е.
Два модела са датчиците.
Ако видиш зор ми го прати да ти го направя и ще ти го върна обратно на следващия ден.
За работата ще черпиш едно кафе с кола когато се видим.
Публикувано от sv_trener на 07 ноември 2016 - 09:36
Точните симптоми на крива гума или гуми.
Публикувано от sv_trener на 08 септември 2016 - 16:55
Ще изкажа лично мнение.
Каква е гаранцията,
че новия амортисьор е със същите характеристики като останалия стар? Просто нулева.
Цената на човешкия живот два амортисьора ли струва?
Винаги се сменят по двойки.
Който си сменя само изпусналия просто прави упражнение за малоумници и весели самоубийци.
Колега, взел си хубава кола, която би трябвало да поддържаш като хората.
Все едно вместо хубаво месо да вземеш за децата си кренвирши на промоция.
Е това не го разбирам.
Карайте колело тогава или ходете пеш!
Не икономисвайте от неща, от които зависи вашия живот и този на останалите на пътя.
Извинявам се за острия тон, но тези в пунктовете за ГТП в 99% от случаите са директно за разстрел.
Затова се трепем като мухи по пътищата.
Поздрави!
Публикувано от sv_trener на 27 август 2016 - 07:24
Понеже си сменил антифриза ме навява следната мисъл.
Провери с уредче на какви градуси е нагласен самия антифриз.
Ако е по-концентриран точно това е ефекта.
Направи го да не е на по-ниска от -25 градуса температура.
Най-добре е между -20 -25 градуса.
Публикувано от sv_trener на 04 май 2016 - 23:01
Не се включва ръчно.
Включването е врътките на максимално топло и вентилатора на парното на независимо коя степен и трябва да тръгне.
Дай само на контакт и трябва веднага да разбереш дали работи. При отворен капак ще чуеш как жужи моторчето.
Ако не работи се сменят четките и тръгва. Ремонта излиза около 2,50 лв. като части /четки/. Другото е сръчност и не е трудна процедурата.
Публикувано от sv_trener на 11 февруари 2016 - 23:27
Истинския Мерцедес е дизеловия.
Няма да сгрешиш.
И съвсем не е препоръчително да го поглеждат в Балкан стар. Там само ще те оскубят.
Намери си някой твой човек със Стар диагностика да го погледне.
Километрите едва ли са най-важното нещо, като се има предвид, че 99,99% са с юнашки върнати километражи.
Важното е да ти хареса на теб и диагностиката да е добра.
От 1987 година карам само дизелови Мерцедеси и не съм имал проблеми, така че написаното от колегата отгоре изобщо няма да коментирам.
Просто може би е попаднал на хубав бензинов екземпляр или е слушал прекалено много митове и легенди за дизелите.
Лично аз залагам на дизела.
Успех с намирането на хубава кола!
P.S. Между другото редовия 320CDI е може би най-добрия нов двигател на Мерцедес, който превъзхожда всички други CDI мотори по надеждност, качество, динамика и всички останали показатели, които може да се сетиш.
Отличен избор.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com