Към съдържанието

  •  

rado_ss

Регистрация: 18 сеп 2012
Офлайн Последно: 16 мар 2023 - 21:41:17
-----

Моите теми

Мнение за метанова уредба на CLK230K

03 януари 2013 - 20:21

Пак съм аз колеги :D Колата ми е CLK 230 Kompressor 98г 193к.с.(със среден разход 15/100),автоматик!
Понеже поразпитах за газови инжекциони тук-таме и просто ми хрумна,така или иначе ще се наливат едни 1200лв за газов инжекцион...дали да не си сложа метан. Вярно,че ще излезне малко по-скъпо предполагам с 200-300лв отгоре поне,но не е проблем да се налеят тези пари ако си заслужава.
Та някой тука от Вас колеги да има метанова уредба в ЦЛК-то? Впечатления,мнения? Най ми е лесно да тръгна пак по "майсторите" и да продължат да ме "къпят" както те най-добре си знаят. Но мисля,че някое друго мнение от вас ще ми е доста по-ценно.
Гледах това например:
http://www.fobosgas....ml#.UKtHYIfZZQM
+изпарител за до 240кс - 100лв
+бутилка - около 200лв
+евентуално бързодействащи инжектори Rail Horizont - 80лв

Познат има ЦЛК 230К кабриолет с газова уредба на тази марка и е доста доволен.

Като цяло повече ме интересува как се държи тази кола на метан. Повече ли върви отколкото на газ,повече проблеми ли ще прави от газовия инжекцион? Т.е. разликата между газта и метана за самата кола,двигателя...като пари се знае,че излиза по -евтино :)

Клапан компресор?

18 септември 2012 - 23:59

Здравейте от още един собственик на Мерцедес :)

От седмица имам 230 компресор 98г., закачихме го на диагностика с един приятел който е средно запознат с това и показа 2 грешки. Едната горе долу ми е ясна и тя е датчик на разпределителните валове. Той ще се смени. Но другата е "соленоиден клапан на компресора". Та единия ми въпрос е къде да го намеря тва животно под капака и продава ли се, колко пари е,нов или от някоя морга? Мога ли аз да направя нещо,да проверя?
А колата според мен не върви като за 193 коня,предната ми кола беше 2,4 JTD 136к.с. алфа156 и ми се струва че ускорява по-добре. Нямам някакви забивания докато набира,просто си върви като атмосферка все едно.Като я взимах я пробвах и вдигаше 200км/ч без проблеми,мисля че можеше и още но тогава ме достраша. От днес вече с настъпан педал докрай вдига 190км/ч и май даже на 4та скорост ми се струва(автоматик е),все едно няма мощност да вдигне още малко обороти и да включи 5та скорост. Иначе като си дръпна малко крака от педала за газта си включва 5та скорост. Oт място като я настъпя докрай почти не превърта гуми,със или без ASR-a. А и понеже е автоматик,има спортен и зимен режим...имам чувството че няма разлика между двете,все едно все си е на зимен режим Публикувано изображение

А и още нещо ми направи впечатление. 1-2 пъти КАТО Я РЪЧКАХ,просто спря на обороти. На каквото и положение да е скоростния лост си стои на 800 оборота някъде и нищо не прави. Дали е на N,D,R натискам педала на газта и нищо,не мърда и 1 оборот... Вадя ключа,паля и тръгва.
Знам,че е най-добре да ида в БС да ми направят диагностиката,но и знам,че и тука може да ми спестите някои главоболия.

Мерси предварително колеги Публикувано изображение