Към съдържанието

  •  

rado_ss

Регистрация: 18 сеп 2012
Офлайн Последно: 16 мар 2023 - 21:41:17
-----

#321466 Галерия на S-класите

Публикувано от rado_ss на 22 май 2013 - 10:44

Ами аз мисля да я оставям с 16ките засега. На ЦЛК-то бях с 16ки после сложих 17ки с ниски гуми и му счупих возията доста,а не искам и на тази да стане така. Да тука снимките са още от сервиза където я гледаха и е мизерна. Решетката е сменяна със сигурност,понеже я няма плочката на дистроника,а иначе модула за дистроника зад решетката е там...странно е като цяло. Ако е имала сериозен удар щеше да се счупи и модула зад решетката,който е на 1 см от нея. Сега си търся решетка с плочка за дистроник. А и нека има такива леки забележки,аз обичам да си ръчкам по колите. Като почна само да ги карам ми става скучно ;)


  • 1


#321175 Галерия на S-класите

Публикувано от rado_ss на 19 май 2013 - 08:59

Здравейте. Не съм нов,просто се местя от CLK раздела във този ;) Ето я и новата ми,има леки кусури,но с времето ще си ги оправя. Надявам се да ви хареса :)

 

 

Прикачени файлове


  • 1


#311231 Разходи след покупка на CLK

Публикувано от rado_ss на 08 февруари 2013 - 21:53

Да ти кажа и аз си го помислих това и то не един път. Но пък при смяната от предния път на изгорелия транзисор в компа,който отговаряше за компресора,ако имаше проблем по връзките и затова да е изгорял,досега пак да е изтрещял същия транзистор. И затова и смених целия комп този път,а не си го отремонтирах. Защото мисля,че просто на тоя комп не му е писано да е на тази кола. А връзките са ок,няма прегорели жици или нещо от сорта,поне засега не съм открил проблем. Както и да е,днес минах 20-30км из града-безаварийно :D
  • 1


#311150 Разходи след покупка на CLK

Публикувано от rado_ss на 08 февруари 2013 - 00:51

Вече загрява нормално. Смених компа с друг,на който първите 4 цифри от 10 общо съвпадат,и буксите естествено,копирахме софтуера от стария на новия комп и всичко заспа,даже и запали без да се обучава нищо. Единствено на Стар диагнозата ресетнахме адаптациите за всеки случай и изтрихме грешките.. И все пак бяха прави хората,че е от ЕКУ-то,за втори път за 2 месеца. Искаха да ми го отремонтират,но категорично казах "НЕ,не искам този комп повече на моята кола,искам друг". И ми изкопаха друг от десетките,които имаха :)
И да вчера както бях изнервен бая се бях засилил да я продавам,но сякаш това е много лесно. Не ми е за това,че ще се набутам 2000лв които съм вложил,не че ги бера от дърветата,но да сме живи и здрави-пари ще изкараме.Не може винаги да се чупи,все някога трябва да си каже "абе тоя човек се грижи добре за мен,чакай да се спирам"... Сега като я продам някой ще я купи ще й смени 1 нещо и няма да се счупи 2 години,ще ме е яд,че е за моя сметка. Току виж и с новия комп ми падне и разхода :D
Лека вечер колеги от мен и безаварийно шофиране.
  • 1


#309158 CLK 430 V8 W208

Публикувано от rado_ss на 21 януари 2013 - 15:43

И аз като тебе уж по малкия мотор...оптималния...и накрая съжалявам. Ако искаш да ти дам моето 230К и аз да си взема ниското и много горящо 430? ;) Кеф цена няма май са казали хората и ако не те бърка колко гори взимай,това че е ниско е поправимо :)

И Алфонсо тези свещи се сменят 1 път,не сменяш свещи всяка година. Да малко по-скъпо е,но не мислиш ли че има защо :)
  • 2


#309123 CLK 430 V8 W208

Публикувано от rado_ss на 21 януари 2013 - 10:58

Ежедневна кола за София с V8=безумие, лично мнение :D


Аз вече съжалявам,че си взех 230К. А исках максимум него :) За някакви си 2-3-5 литра разлика бих карал с кеф 430 :P
  • 2