Аз бях миналата седмица за обслужване и като си зимах колата се наложи да пусна жалба:
Колата беше минала преди 11 месеца на обслужване пак в БС.
Отивам да си я взема и приемчика ми сервира знаете ли, че кутията на въздушния филтър ви е вързана със свинска опашка а и ще трябва да си поръчате нов ЗЕГ модул че този на приема зануляването на сервизния интервал.
От приемчика направо се качих горе и си пуснах жалба.
В петъка ме извикаха отново поговорихме си с шефа на приемчиците обясних му че монтъорите си оставят ръцете, включително и че не е първи случаи на замазано положение покани ме в сервиза събра монтъорите свалиха филтърната кутия и той като видя първата му реплика беше:
Какво е това селско изпълнение?
Обновиха софтуера на колта и модула си прие зануляването за нова филтърна кутия ще ми звъннат като доиде че нямаше в наличност.
С две думи търсете си правата ние сме вече в Европа освен това си поговорихме с шефа им дали няма възможност да пуснат нова услуга наблюдателна зала за клиенти щото до сега единствено там колта ми се прави без да гледам а предполагам не съм единствения дето не обича да си оставя колата на майстори без надзор.