Към съдържанието

  •  

niki_3

Регистрация: 03 юли 2012
Офлайн Последно: 15 фев 2014 - 14:19:51
-----

Моите теми

Проблем ПАРНО CL203

08 февруари 2014 - 13:47

 Здравейте,

 

Автомобилът е от подписа... C220 CDI SPORTCOUPE FACELIFT 2004г. автомат.

Имам проблем с парното... смениха ми: големия радиятор, малкия на парното и термостатат. Изкараха от вътре, някви зрънца като захар.. но все още парното- не духа топло... трябва да загрее до 90 градуса и да я изрежа няколко пъти и чак тогава, автомобила започва да духа топличко, но не е толкова колкото трябва да е топло...

 

Примерно стояла е колата 1 час, качвам се и е на 70-75 градуса - ТОПЛО НЯМА... загрява до 90 все още няма и като я изрежа 2-3 пути духва лекичко

Духа силно, но не духа топло :( ако я карам по-спортно постоянно парното работи, но при нормално каране го няма никакво.

 

МОЛЯ ВИ ДАЙТЕ ИДЕИ, защото нито аз, нито в сервиза знаят къде е проблема апък е зима все пак :(((((

 

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!


C sport coupe Кормилен прът проблем

18 септември 2013 - 18:46

Здравей те,

не съм писал, от много време, но не ми остава никакво време. Имам Ц220 ЦДИ 150 коня, спорт купе,  2004г. ФЕЙСЛИФТ

 

Имам проблем с ИСП-то, оказа се, че има един пръстен на кормилния прът, който се движи, а трябва да е фиксиран (той ми бърка датчика... и от там изкарва грешка).... и сега търся кормилен прът.

Първо ме интересува това дали може да се завари или отремонтира, а второто което ме вълнува, е дали при условие, че моята кола е 220  ЦДИ ФЕЙСЛИФТ - ще ми стане кормилния прът от ц200 КОМПРЕСОР преди фейса?

 

Другия ми проблем, е свързан с факта, че когато натисна спирачката, в движение 2-3 пъти последователно- тя става твърда все едно ми е изгасен двигателя.

От какво може да се случва това и как да го оправям.

Струва ми се, че и волана се върти по трудно, но незнам дали не си внушавам.

 

Благодаря предварително за информацията! :)