Здравей колега, аз съм с бензинка и моя резервоар е с фабрично увеличен обем на резервоара. Мисля, че можеш да си намериш по голям резервоар, колкото до съединяването мисля, че може да стане, но ще иска доста работа...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: NikitoW201
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 36
- Разглеждан: 1724
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Февруари 19
-
Пол
Мъж
-
Град
Пловдив
-
Интереси
Коли, Коли и само Mercedes-Benz!
Други данни
-
Автомобил
Mercedes-Benz 190E 2.0Sportline 1989.
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Mercedes Benz 2.5 Diesel 190 Резервоар
21 март 2014 - 21:04
В тема:190E 2.0 Трудно пали
18 март 2014 - 23:26
От там е проблема колега ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ. БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО!!!! Токущо го направих. Пали от четвърт!!
22:40 почнах и вече съм готов
, толкова дни се мъчех и разглобих колата толкова пъти, че сигурно до сега не са й правени толкова ремонти
, а кво се оказа проблема бил пред очите ми... работа за няма и 20мин. Благодаря отново колега!
В тема:190E 2.0 Трудно пали
18 март 2014 - 22:22
Благодаря много колега!!!! А само, за да се подсигуря, говорим за тази клапа нали ( снимката долу ), защото ако е тя майче наистина ми е разместена, защото когато колата е загасена клапата не е до горе има малко разстояние по краищата, а се вижда, че преди се е качвала до горе, но не бях сигурен.
В тема:Проблем 190Е 2.0 Прекъсва
16 март 2014 - 01:21
Здравей колега, провери си стъпковото моторче по принцип то прави такива номера. А аз имам един въпрос към другите колеги, ако могат да помогнат. Преди няколко дни както си карах изведнъж гръма (карам я от 3 години и за първи път ми гърми) и след това загасна и не поиска да запали повече. Първоначално си помислих, че съм я намокрил, защото валеше, но двигателя беше напълно сух, след дълги часове прекарани в търсене на проблема го открих беше паднал маркуча на стъпковото моторче (явно от гърмежа, а може би първо то е паднало и е причинило гърмежа) . Както и да е, сложих го на мястото му и си запали все едно нищо не е станало... но преди това почистих стъпковото моторче с бензин защото беше мръсно отвътре. И от тогава като я остава за повече от 10 мин, независимо дали е топла или студена като опитам да запаля на бензин пали с доста въртене,,,, след като запали и веднага загася и завъртя да запаля отново си пали веднага почти мигновено (преди да почистя моторчето го нямаше този проблем) Та въпроса ми е може ли това да е от това, че почистих моторчето... а ако не моля дайте идеи! Не е от бензиновата помпа, защото пробвах. След като е престояла за малко първо въртя само до контакт, за да подкачи бензина и като почна да въртя пак нищо пали трудно... дайте предложения от какво може да е... проверих какво ли не...
В тема:E270, E290 или е320 кои да избера
03 октомври 2013 - 18:48
Благодаря ви много колеги! Отговорите ви бяха много изчерпателни! Ще го закарам на сервиз, за да мога да разбера дали ще имам проблем това омасляване. Благодаря ви отново!!!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: NikitoW201
- Privacy Policy