Към съдържанието

  •  

NikitoW201

Регистрация: 01 юли 2012
Офлайн Последно: 23 яну 2015 - 01:44:32
-----

Моите мнения

В тема:Mercedes Benz 2.5 Diesel 190 Резервоар

21 март 2014 - 21:04

Здравей колега, аз съм с бензинка и моя резервоар е с фабрично увеличен обем на резервоара. Мисля, че можеш да си намериш по голям резервоар, колкото до съединяването мисля, че може да стане, но ще иска доста работа...


В тема:190E 2.0 Трудно пали

18 март 2014 - 23:26

От там е проблема колега ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ. БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО!!!!   :allhail  Токущо го направих. Пали от четвърт!!  :yahoo  22:40 почнах и вече съм готов   :lol , толкова дни се мъчех и разглобих колата толкова пъти, че сигурно до сега не са й правени толкова ремонти :lol , а кво се оказа проблема бил пред очите ми... работа за няма и 20мин.  Благодаря отново колега! :beer         :mbcbbbq


В тема:190E 2.0 Трудно пали

18 март 2014 - 22:22

Благодаря много колега!!!! А само, за да се подсигуря, говорим за тази клапа нали ( снимката долу ), защото ако е тя майче наистина ми е разместена, защото когато колата е загасена клапата не е до горе има малко разстояние по краищата, а се вижда, че преди се е качвала до горе, но не бях сигурен.

 

KE_Jetronic_CompleteMeteringUnit.JPG


В тема:Проблем 190Е 2.0 Прекъсва

16 март 2014 - 01:21

Здравей колега, провери си стъпковото моторче по принцип то прави такива номера. А аз имам един въпрос към другите колеги, ако могат да помогнат. Преди няколко дни както си карах изведнъж гръма (карам я от 3 години и за първи път ми гърми) и след това загасна и не поиска да запали повече. Първоначално си помислих, че съм я намокрил, защото валеше, но двигателя беше напълно сух, след дълги часове прекарани в търсене на проблема го открих беше паднал маркуча на стъпковото моторче (явно от гърмежа, а може би първо то е паднало и е причинило гърмежа) . Както и да е, сложих го на мястото му и си запали все едно нищо не е станало... но преди това почистих стъпковото моторче с бензин защото беше мръсно отвътре. И от тогава като я остава за повече от 10 мин, независимо дали е топла или студена като опитам да запаля на бензин пали с доста въртене,,,, след като запали и веднага загася и завъртя да запаля отново си пали веднага почти мигновено (преди да почистя моторчето го нямаше този проблем) Та въпроса ми е може ли това да е от това, че почистих моторчето... а ако не моля дайте идеи! Не е от бензиновата помпа, защото пробвах. След като е престояла за малко първо въртя само до контакт, за да подкачи бензина и като почна да въртя пак нищо пали трудно... дайте предложения от какво може да е... проверих какво ли не...


В тема:E270, E290 или е320 кои да избера

03 октомври 2013 - 18:48

Благодаря ви много колеги! Отговорите ви бяха много изчерпателни! :) Ще го закарам на сервиз, за да мога да разбера дали ще имам проблем това омасляване. Благодаря ви отново!!! :)  :beer  :flagmbcb