- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: E220T
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 72
- Разглеждан: 2269
- Титла: Чирак
- Възраст: 41 годишен/шна
- Рожден ден: Февруари 4, 1983
-
Пол
Мъж
-
Град
Козлодуй
Други данни
-
Автомобил
W124 '95 E220T (М111.960) automatic
10
Good
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Угасва след запалване
27 ноември 2014 - 10:00
При по задълбочени тестове установих следното:
При загрял двигател на бензин като му дам газ има някакво припукване във филтъра. Това става до 2 000 оборота. В движение има леко прекъсване пак до 2 000 оборота и после се усеща как изведнъж колата почва да поема нормално. Това когато двигателя е в нормална работна температура 80°. На място оборотите са стабилни, при студен старт също. При загрял двигател при палене за момент падат надолу после отиват до 1100 и се връщат на 800 и така си седят.
Карам го от два дни само на бензин. Вчера смених свещите със старите (със тях не съм имал проблем, смених ги ей така за собствено успокоение).
Ако има някой колега на когото мога да изпратя моя дебитомер, дросел, ламбда и бобина да ги замери или тества по някакъв начин и да ми каже дали има някакъв проблем с тях ще съм много благодарен.
Sent from my GT-I9505
При загрял двигател на бензин като му дам газ има някакво припукване във филтъра. Това става до 2 000 оборота. В движение има леко прекъсване пак до 2 000 оборота и после се усеща как изведнъж колата почва да поема нормално. Това когато двигателя е в нормална работна температура 80°. На място оборотите са стабилни, при студен старт също. При загрял двигател при палене за момент падат надолу после отиват до 1100 и се връщат на 800 и така си седят.
Карам го от два дни само на бензин. Вчера смених свещите със старите (със тях не съм имал проблем, смених ги ей така за собствено успокоение).
Ако има някой колега на когото мога да изпратя моя дебитомер, дросел, ламбда и бобина да ги замери или тества по някакъв начин и да ми каже дали има някакъв проблем с тях ще съм много благодарен.
Sent from my GT-I9505
В тема:Смяна на сферите за нивомат
26 ноември 2014 - 15:26
Като поседи един ден със свалени маркучета пт сферите маслото само изтича. Системата на 124 с нивомат събира около 1 литър и 100 мл. Преполагам, че при теб е същото. После като я покараш се самообезвъздушава.
Sent from my GT-I9505
Sent from my GT-I9505
В тема:Угасва след запалване
25 ноември 2014 - 08:09
Преди малко го запалих, външна темература -3° -същата работа. Работи часовник до като не му подам газ. Даже угасна като му дадох леко газ ... Вдигам ръце отказвам се. Немам нерви и финансови възможности. Благодаря на Бай Васо за помоща отново!
Sent from my GT-I9505
Sent from my GT-I9505
В тема:Угасва след запалване
24 ноември 2014 - 20:44
Ами теста не е баш достоверен 'щото преди да го запаля отворих капака и двигателя беше още топъл. Имаше пак някакво прекъсване като му давах газ отначало (т.е сутринта историята ще се повтори - няма тръгване до като не позагрее ..). Ключето е натиснато при отпусната газ.
В тема:Угасва след запалване
24 ноември 2014 - 19:34
Темп. датчик е чисто нов от кутията в 5 часа днес го сложих и сега отивам да го паля студен ...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: E220T
- Privacy Policy